AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.581
Wil ik nog bij aanvullen dat (nu in je natty periode) er niets leuk meer is aan BB style trainen als je aan je +/- max potential zit.

Heb zelf echt 2maand amper getraind omdat ik deze winter misschien 1kg vvm zou gewonnen hebben. Zo deprimerend, ik volg je voorbeeld deze winter en ga ook meer PL gericht trainen

1 kg vvm binnen enkele maanden is toch helemaal niet verkeerd :) dat zijn er toch al gauw 3/4 per jaar.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #4.583
Sheiko w6d6

Deadlift against met bands
3x105
3x125
3x145
2x167,5
3x2x157,5

Benchpress
5x70
5x82,5
5x5x100

Deadlift off boxes
4x135
4x155
4x4x177,5

Bent over rows/Straight arm pulldown/ Cable biceps & triceps

Ondanks een wilde donderdagnacht zag het er allemaal goed uit in de spiegel. Aders knallen er weer uit en er zit weer vorm in. Hiep hoi.

Lange winters daar in België :p

Aan welk schema zit je te denken?

Zoals in subforum PL aangegeven, iets zelf in elkaar flansen. Met mijn knieën en mijn 2 de sport is squatten een no-go. BP & DL only dus, wel eens nadenken hoe ik toch een minimum van quad training in verwerk.

Candito adv BP is 5* week, daarachter 2* DL'en per week. En dag of 2 gebruiken voor BB accessory work waaronder quads. Daar zit ik aan te denken...

• #4.587
Zoals in subforum PL aangegeven, iets zelf in elkaar flansen. Met mijn knieën en mijn 2 de sport is squatten een no-go. BP & DL only dus, wel eens nadenken hoe ik toch een minimum van quad training in verwerk.

Candito adv BP is 5* week, daarachter 2* DL'en per week. En dag of 2 gebruiken voor BB accessory work waaronder quads. Daar zit ik aan te denken...

Owja, mijn geheugen is af en toe een zeef :)

• #4.588
W6d1

Squats
5x105
4x125
4x145
4x3x165

Bench Paused
5x70
4x80
3x95
5x2x110

Cable flyes/extensions/curls/side raise

Strepen op de borst en schouders :) en zelfs een mini adertje op de schouder.

• #4.589
Nog maar even een vage before pic

95D87F8C-48F9-4CE1-908A-FC616ED1DAC9.jpeg

Hoeveel kilo hier? Ziet er best Goed uit toch, zeker met de gedachte dat de fun nog moet beginnen

Ben benieuwd naar je transformatie!

Wat is eigenlijk de meest crazy cycle die je hiervoor hebt gedaan?

Jouw ervaring met deca?

• #4.597

Wat kan ik erover kwijt, vind het lekker spul voor in de bulk en cut. Lekker vol, goede massabouwer en het is goedkoop :) Kwa vochtretentie vind ik test eerder een b*ch.
Wat mij wel opviel is twee exact dezelfde kuren die kwa libido en boners veel van elkaar verschilden, wellicht was het de ene of de andere keer ondergedoseerd. Ook had ik toen last van gyno (wat na de kuur wel wegtrok) .

Wat kan ik erover kwijt, vind het lekker spul voor in de bulk en cut. Lekker vol, goede massabouwer en het is goedkoop :) Kwa vochtretentie vind ik test eerder een b*ch.
Wat mij wel opviel is twee exact dezelfde kuren die kwa libido en boners veel van elkaar verschilden, wellicht was het de ene of de andere keer ondergedoseerd. Ook had ik toen last van gyno (wat na de kuur wel wegtrok) .
Hmm die boners weerhouden mij echt om het te gebruiken:o heb daar nog nooit problemen gehad en dat is goed zo hahaha

Hmm die boners weerhouden mij echt om het te gebruiken:o heb daar nog nooit problemen gehad en dat is goed zo hahaha

Als je huge wil worden zul je concessies moeten doen. Dan maar een paar weken niet neuken.

Het enige wat mij een beetje tegenstaat bij deca is het hele al dan niet prolactine gerelateerde gyno dat niet op te lossen valt met tamoxifen - verhaal. Het is ook meermaals ontkracht maar desondanks blijf je het constant tegenkomen.

Other than that hoor je eigenlijk amper negatieve ervaringen van deca.

Als je huge wil worden zul je concessies moeten doen. Dan maar een paar weken niet neuken.

Het enige wat mij een beetje tegenstaat bij deca is het hele al dan niet prolactine gerelateerde gyno dat niet op te lossen valt met tamoxifen - verhaal. Het is ook meermaals ontkracht maar desondanks blijf je het constant tegenkomen.

Other than that hoor je eigenlijk amper negatieve ervaringen van deca.
Ook dat prolactineverhaal is een dogma dat al jaren heerst. Ik vertel het al jaren, maar het lijkt erop dat de mensen die het hardst roepen geloofd worden.

Tldr; Nandrolone hecht aan AR en de genexpressie die daaruit volgt vertoont oestrogeen-achtige bijwerkingen. Niets gerelateerd aan prolactine dus. Tamoxifen werkt niet omdat dat op de ER werkt. Als je geen gyno wilt van nandrolone, dan moet je het niet gebruiken.

Nandrolone does aromatize, but to a much lesser degree (19). It’s also been shown to bind the estrogen receptor, but doesn’t seem to activate it unless at micromolar doses in vitro (20), something that would take massive consumption to mimic in vivo. One study however did estimate nandrolone’s estrogenic potential at 60% that of estradiol (21). With those figures a higher prevalence of gyno with this steroid than with testosterone isn’t that hard to imagine, especially when you know that the same enzyme that converts testosterone to DHT (5-alpha-reductase), the metabolite with the most profound effect on estrogen inhibition in the breast also converts nandrolone to DHN, which is a significantly WEAKER androgen (thus causing a massive A:E imbalance). But where does the estrogenic action come from ? Researchers already established (22) that aromatase, PR and ER did not play a role because the co-administration of inhibitors for each compound had no significant effect on the estrogenic potential. The elucidation of its mechanism came through a study on the synthetic steroid estren, a direct precursor to nandrolone (23). It showed that estren was able to mediate estrogenic effects by binding the AR and activating Estrogen Response Elements (ERE’s) in the DNA. Consider ERE’s like little signs that say “hey estrogen receptor, bind here and do your thing”. Apparently estren cause the AR to confuse itself with an ER. Estren however is a highly unstable metabolite, which rapidly converts to nandrolone under physiological circumstances. The time-frame of estrens effect (increased ERE activation while it is increasingly metabolized to nandrolone) and estrens low RBA to the AR compared to nandrolone clearly shows that this effect is mediated by nandrolone. So nandrolone causes estrogenic effects by binding the androgen receptor.

19. Ryan K. Biological aromatization of steroidsJ. Biol. Chem., Feb 1959; 234: 268 - 272

20. Bovee TF, Helsdingen RJ, Rietjens IM, Keijer J, Hoogenboom RL. Rapid yeast estrogen bioassays stably expressing human estrogen receptors alpha and beta, and green fluorescent protein: a comparison of different compounds with both receptor types. J Steroid Biochem Mol Biol. 2004 Jul;91(3):99-109

21. J. Shields-Botella, I Duc, E. Duranti, F. Puccio, P. Bonnet, R. Delansorne, J. Paris. An overview of nomegestrol acetate selective receptor binding and lack of estrogenic action on hormone-dependent cancer cells. Journal of Steroid Biochemistry & Molecular Biology 87 [Link niet meer beschikbaar].

22. J. Botella,t E. Duranti, V. Viader, I. Duc, R. Delansorne, J. Paris. Lack of Estrogenic Potential of Progesterone- or 19-Nor-progesterone-derived Progestins as Opposed to Testosterone or 19-Nor- testosterone Derivatives on Endometrial Ishikawa Cells. Steroid Biochem. Molec. Biol. Vol. 55, No. 1, pp. 77-84, 1995.

23. Centrella M, McCarthy TL, Chang WZ, Labaree DC, Hochberg RB. Estren (4-estren-3alpha,17beta-diol) is a prohormone that regulates both androgenic and estrogenic transcriptional effects through the androgen receptor. Mol Endocrinol. 2004 May;18(5):1120-30.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven