MuscleMeat

Samu's battle vs himself

  • Topic starter Samu
  • Startdatum
  • Reacties 921
  • Weergaven 27K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

We gaan toch geen homo worden ofwel???
 
(Soulfly) zei:
We gaan toch geen homo worden ofwel???
Nee gadverdamme rot op! Morgen squatten tot ik neerstuik!!! :mad:
 
Kun je geen kanen mee naar je werk nemen? Een 2L pak melk ofzo?
 
Samu zei:
Begint beetje moeilijk te worden met vakantiejob. Vooral 's avonds nog veel naar binnen proppen want overdag echt geen tijd/plaats... :(

Bij een vakantiejob kun je je toch wel wat permitteren? Volgens mij heb je recht op elke 2 uur een pauze van 10 min en elke 4 uur een pauze van een half uur.. en da's dan echt het minimum.

Elke 2 uur op je klokje wijzen en zeggen: "Sorry ik moet eten, klootzak*"

*optioneel
 
huckfinn zei:
Kun je geen kanen mee naar je werk nemen? Een 2L pak melk ofzo?
Dat zal ik idd moeten doen. Werk als postbode, toch uurtje of 5 op de fiets zonder iets te eten. Omdat ik ook zo traag werk, eet ik nog vlug 1 boterhammetje voor ik vertrek, anders nog meer uren overwerken... en dan is er geen tijd meer voor training. :(
Volgende week regel ik iets, heb ik andere route en ga op m'n ma haar werk eten (is vlakbij de helft van m'n route :D).
 
Je kan toch ook gewoon melk en boterhammen in je fietstas meenemen en onderweg tijdens het fietsen en brieven wegbrengen eten? Ik heb vaak zat een pakketje van een postbode ontvangen die met een volle bek vroeg of ik even wilde tekenen.
 
huckfinn zei:
Je kan toch ook gewoon melk en boterhammen in je fietstas meenemen en onderweg tijdens het fietsen en brieven wegbrengen eten? Ik heb vaak zat een pakketje van een postbode ontvangen die met een volle bek vroeg of ik even wilde tekenen.
Mmm mja, toch maar es proberen... Oopz sorry, speeksel aan uw aangetekende brief... :o
 
zulke trainingen zullen wel vaker langs komen. A battle has been lost, but the war ain't over!
En idd goed eten :D, who cares about speeksel op hun aangetekende brief, de envelop zal hooguit beter plakken.....
 
Dinsdag 23/08/05: Squat
Box SQ:
opw.
8x30
8x40
6x45
6x50 (PR)
4x55
5x60 (PR)

ABGM:
12x30
12x40 (PR)
3x12x45 (PR)

Romanian DL:
12x50
3x12x70 (PR)

DB Lunges:
2x12st.x16

DB static holds:
18x30s.
Maar 1 setje, had honger en ben naar huis gereden.

Edit: PR's ff gechecked :)
 
Laatst bewerkt:
Gaat de goede kant op dunne ecto :P
 
Samu zei:
Dat zal ik idd moeten doen. Werk als postbode, toch uurtje of 5 op de fiets zonder iets te eten. Omdat ik ook zo traag werk, eet ik nog vlug 1 boterhammetje voor ik vertrek, anders nog meer uren overwerken... en dan is er geen tijd meer voor training. :(
Volgende week regel ik iets, heb ik andere route en ga op m'n ma haar werk eten (is vlakbij de helft van m'n route :D).
je moet niet zo bang zijn man. Als het tijd is om te eten ga je eten. Dan werk je maar een half uurtje langer, heb je niet telkens dat schuldgevoel dat je weer met een lege maag zit.

Dat is mijn tip; ik mag eigenlijk niks zeggen want mijn discipline is momenteel ook niet je van het :D
 
PR's rule! gaat de goede kant op samu! en waarom static holds? ga farmerwalken :D
 
Chewie zei:
Gaat de goede kant op dunne ecto :P
Thx dikke ecto. :thumbup:
boogie zei:
je moet niet zo bang zijn man. Als het tijd is om te eten ga je eten. Dan werk je maar een half uurtje langer, heb je niet telkens dat schuldgevoel dat je weer met een lege maag zit.

Dat is mijn tip; ik mag eigenlijk niks zeggen want mijn discipline is momenteel ook niet je van het :D
Vandaag wat boterhammen onderweg gegeten. En toen ik tussendoor post moest ophalen (op deze route moet ik een deel in het postkantoor zelf gaan halen :D)

builderB zei:
PR's rule! gaat de goede kant op samu! en waarom static holds? ga farmerwalken :D
Doe dinsdag altijd wat static holds. Op GPP-dagen train ik ook nog grip.

M'n ABGM's zijn ook PR denk ik, naja. :p
 
Gefeliciteerd met je records!! :thumbs:
Maar het blijven k*tgewichten ;)
 
Wat is je gewicht en hoe lang ben je, hoe oud ben je?
En typ eens wat je zoal eet op een dag en of je genoeg slaapt..
We moeten jou toch helpen met z'n allen.. ik heb eens terug gebladerd.. 20x10 OHP is echt te weinig, daar moet binnen een half jaar minimaal 50x5 staan
 
Back
Naar boven