Fitness Seller

Sanafit - Voeding/Cardio/Kracht Training

six-pack begint door te schemeren, en dat is wel zo'n beetje bij 12%, dus een slechte schatting zal het niet zijn.

goed man! alleen wel blijven loggen!

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt allen! Gaat goed komen!!

zit ook geen dag rust bij he......;)

Dinsdag Donderdag.. en zaterdag cardio.. mja dat is bij hetzelfde om een middagje te gaan fietsen.. dus voor mij is dat ook wel een rustdag

Kracht schema gaat vanaf maandag trouwens in..

Vandaag Rug getraind..

Puldown lat front + behind neck --65 kilo 3x12
Squad -- 2maal 12x70 kilo & 8x 90 kilo
Deathlift -- 3maal 12x 70
Heb nog 3 oefeningen gedaan maar weet de naam niet

Daarna 30 minuten gerend op 10 kilometer per uur .. 420 caloriën verbrand.. resultaat: zijknat shirt

Voeding:
8.30: bambix (100gram),water, 30g shake

12:00 100 gram brood met 150 gram kip

15:00 Bambix(80 gram) + 30g shake

18:00 spageti(100g) met(100-200g) kip en groenten
Half uur voor het slapen kwark

Heb vandaag alles precies gevolgd zoals in mijn schema.. en wat ik opmerk aan me voeding is dat ik echt constant vol zit.. best k*t gevoel als je eraan denkt dat je eigenlijk je vetpercentage omlaag wilt krijgen.. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

go for it!

Ik neem aan dat de bedoeling is om (lean)massa aan te komen?

Maak er dan nog wel ff werk van om een gedetailleerd voedingsschema te maken en te posten ;)

Succes :thumbs:

wat een player die sanafit ! De chicks smelten voor hem , ik ruik het gwn :D

Voeding:

Half uur voor het slapen kwark

Waar is die andere 100 g spaghetti die je moest eten van mij? Btw wissel natuurlijk ook af met rijst :D

@ Thompson , wat moet hij nog gedetailleerder in zijn voeding zetten? Dat is toch al netjes nee?

Waarom eet je zo weinig? Je eet evenveel als een kind haha.:D

Voeding:

19:00 spaghetti 100 g + 100-200 g kip

voor het slapen kwark

Ik weeg 72 kilo , ik ben nu momenteel een beetje aan het cutten (15% bf) en ik verlies geen gram spier ... (ik eet zelfs ietsje minder)

Nu gaan jullie beweren dat als iemand van 80 kilo dit eet te weinig eet voor te cutten?

Jullie vragen beter eerst wat hij wil bereiken , hij wil momenteel een six pack , en dan moet hij afvallen ... dan is zijn schema helemaal niet slecht :)

Nogmaals dit is geen voedingsschema. En kan hij niet voor zichzelf spreken?

En als het doel cutten is moet je zeker je voedingsschema afstellen op je behoeftes. Weet je hoeveel kcal het 'voedingsschema' bevat? Het aantal grammen koolhydraten? Het aantal grammen eiwitten? Het aantal grammen vet? Weet je hoe je je bmr moet berekenen? En je kcal behoefte incl. sporttoeslag? En hoeveel % je onder die behoefte moet zitten voor de cut?

Maar als jij 'zijn' voeding ok vind mag dit topic gesloten worden, toch?

Hij vroeg mij om raad en ik heb die gegeven ...

Mijn schema is opgesteld door een succesvolle bodybuilder ... iemand die erom bekend stond voor zijn droog afgetrainned lichaam (heb kranten artikels gelezen waar dat instond)...

Die man gaf zijn schema hij weegt 82 kg bijna puur spier want hij staat nog steeds keidroog. En dat is voor gewoon te onderhouden ..

Aangezien sanafit al jonger is gaat die meer verbruiken , ik heb hem ook aangeraden wat meer eiwitten proberen in te nemen.

Je kan zeggen van formule dit en formule dat , maar iedereen is anders ... er zijn mensen die vallen sneller af als andere ..

Ik bedoel het niet slecht , en je links zijn zeker nuttig want ik heb er zelf nog nieuwe dingen uitgehaald maar dat wil niet zeggen dat zijn schema slecht is en niet zou werken he ...

Er zitten rond de + 200 gram eiwitten in dan tel ik nog enkel die uit de kip , kwark en whey ... dat gaat dus ruim voldoende zijn ...

hij heeft mooie koolhydraat bronnen en zit op het juiste aantal kcal ... De kip vervangt hij af en toe met vis dus hij krijgt ook goeie vetten binnen ...

Nu vraag ik me af , is dit schema nog niet nauwkeurig genoeg? Dit is mijn Lean Bulk schema want ik weeg nog maar 72 kg en ik doe cardio erbij

Nogmaals mijn posts komen misschien aggresief over en dit is zeker niet de bedoeling (ik heb dat wel vaker aan de hand op fora). Maar ik vind gewoon zijn eeteschema goed voor hetgene hij wil bereiken

jazeker dat ik voor mijzelf kan spreken :) wolfske helpt mij met mijn voeding en cardio schema aangezien ik er zelf nog weinig van af weet.. ik bedoel .. elke beginner weet ook met het zoveel lezen van andere topics toch niet zoveel van af als iemand die al ervaren is met voeding..

beter zeg je niet je eet als een kind maar geef je hulp.. en tips..

iedereen hier veronderstelt zijn mening met het gebruik van iemand anders zijn mening.. dus hoezo is dit dan in een keer geen voedingsschemaals een ervaren iemand dit speculeerd.

Laatst bewerkt:
jezus die :sd: foto :roflol:

en volgende x ff je nipples twisten voordat je op de foto gaat *(serieus)

Terug
Naar boven