AndroidHealthClinic

Sanafit - Voeding/Cardio/Kracht Training

wtf , meen je dat mac b? waarom? :D

omdat we dat lekker vinden:D

Je fysiek ziet er heel goed uit voor iemand van 17, daar zit potentieel in.
Jammer van die gay zwart wit foto maargoed dat zal de leeftijd ook wel zijn.

Over je schema;

Je eets veels te weinig. Je hebt een stofwisseling als een achtelijke, je bent 17 dus sowieso nog in de groei, en daarnaast doe je heel veel aan cardio.
Veel meer eten, je carbs en eiwitten omhoog gooien. Ergens een extra eetmoment erin plaatsen.
Niet bang zijn om ietsje vet aan te komen. Als je clean bulkt en blijft cardioën dan valt het best wel mee.
Don't be a gay, niet gefixeerd zijn op dat six-pack, het wordt winter tijd om hardcore te groeien.

Qua training ben je wel goed bezig, ik zie niet echt zwakke punten in je fysiek.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt.. maar hoelang blijft dat in werking dan:S omdat je nipple dan toch rood word enzo.....

en inderdaad dat is de leeftijd! duh :p

bedankt voor de reacties.. eten ben ik mee bezig!!! :p

neeman, je moet em niet 10rondjes draaien :roflol: gewoon beetje zodat die "hard" wordt en de huid erom trekt, doet ook geen pijn hoor, zo hard moet het niet :P

hoelang het in werking blijft? als je het goed wilt doen ga je fotos maken in een enigszins gekoelde ruimte, dan blijft het de hele tijd zo...als het gewoon een warme kamer is heb je een kleine minuut :P

Je fysiek ziet er heel goed uit voor iemand van 17, daar zit potentieel in.
Jammer van die gay zwart wit foto maargoed dat zal de leeftijd ook wel zijn.

Over je schema;

Je eets veels te weinig. Je hebt een stofwisseling als een achtelijke, je bent 17 dus sowieso nog in de groei, en daarnaast doe je heel veel aan cardio.
Veel meer eten, je carbs en eiwitten omhoog gooien. Ergens een extra eetmoment erin plaatsen.
Niet bang zijn om ietsje vet aan te komen. Als je clean bulkt en blijft cardioën dan valt het best wel mee.
Don't be a gay, niet gefixeerd zijn op dat six-pack, het wordt winter tijd om hardcore te groeien.

Qua training ben je wel goed bezig, ik zie niet echt zwakke punten in je fysiek.

Succes.

Loo , hij wil dus echt die six pack... ik heb hem dat schema aangeraden ... Hij eet al stukken meer als ervoor nu ...

En hij geeft duidelijk veel om zijn uiterlijk (ik ook daar is niks mis mee) , een lean bulk zou toch beter zijn voor hem? Dan moet hij toch niet te hoog in de Kcals gaan ... ietsje lager als 3000 ofzo?

er was een progamma op rtl 5 help mijn man heeft een hobby. ging over bodybuilding.. die vent was verslaafd etc. etc. me moeder wilt me wel helpen maar is bang voor dat eenzijdige eten.. ze wilt dat ik naar een dietist ga

je moet even bedenken, dat een dieetst ZO GOED ALS NIKS weet over bodybuilding....

die weet alleen het sonja bakker boek uit der hooft (99%) dan.

Dat zei ik ook al maar me moeder is bang dat ik scheurbuik krijg door het eenzijdige voedsel..

Bodybuilding draait er dan ook om tot het niet toenemen van vitamines.

Sanafit je moet ook groenten eten natuurlijk

Ik leg altijd sla , tomaat , uit en komkommer tussen mijn boterham (ok altijd niet maar toch soms :p )

Soep drinken is ook goed voor de vitamines, en eventueel multi vitaminen pakken al ben ik daar zelf geen enorme voorstander van (maar ik ben dan ook geen voorbeeld als het op vitaminen aankomt :p)

ik heb net 3 plakken ontbijtkoek op :p.. moest gewoon ff wat eten... vast niet erg toch?

Terug
Naar boven