Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gewoon beetje zodat die "hard" wordt en de huid erom trekt, doet ook geen pijn hoor, zo hard moet het niet

Je fysiek ziet er heel goed uit voor iemand van 17, daar zit potentieel in.
Jammer van die gay zwart wit foto maargoed dat zal de leeftijd ook wel zijn.
Over je schema;
Je eets veels te weinig. Je hebt een stofwisseling als een achtelijke, je bent 17 dus sowieso nog in de groei, en daarnaast doe je heel veel aan cardio.
Veel meer eten, je carbs en eiwitten omhoog gooien. Ergens een extra eetmoment erin plaatsen.
Niet bang zijn om ietsje vet aan te komen. Als je clean bulkt en blijft cardioën dan valt het best wel mee.
Don't be a gay, niet gefixeerd zijn op dat six-pack, het wordt winter tijd om hardcore te groeien.
Qua training ben je wel goed bezig, ik zie niet echt zwakke punten in je fysiek.
Succes.
Dat zei ik ook al maar me moeder is bang dat ik scheurbuik krijg door het eenzijdige voedsel..
Scheurbuik...Dat zei ik ook al maar me moeder is bang dat ik scheurbuik krijg door het eenzijdige voedsel..
Dat zei ik ook al maar me moeder is bang dat ik scheurbuik krijg door het eenzijdige voedsel..
doe ff normaal macb wat denk je wel niet..
iedereen neem ff de tijd en kijk dit: http://www.rtl.nl/components/progra...p_Mijn_Man_Heeft_Een_Hobby_18-09-2008_1_3.xml
MacB zei:
)
)