- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed zomaar dat je vrouwen stiekem heel goed kent

Dankje Freakjam, het ijzer blijft lonken!Echt leuk dat je er weer bent Sanne! Leuk om je weer te zien knallen ook![]()

Heerlijk, lekker rekken, die voel ik altijd goed!Heerlijk om je trainingen weer te zien.
Die SLDL doe ik ook zo.. zalig.. lekker die stretch in je hammies![]()
Volgens mij had je al wel eens gereageerd, maar nu begin ik zelf ook te twijfelenHad dit log volgens mij nog niet eerder gezien ?? Leuk om te lezen dat je weer zo gemotiveerd bent geraakt.....
.
.Haha, echt bizar. Heb alles in de kast nu zo opgestapeld dat bovenop de grootste maten liggen en onderop de kleinsten, mijn plan is om de stapel van boven naar beneden af te werkenDie verschillende maten in de kast herken ikHeb een favo zomer short die ik ik 2 jaar terug tijdens mn lange cut heb gekocht. Pas m sindsdien al niet meer maar ik heb nog steeds hoop
![]()
.
.

.
Dan heb je goed geMarvinned!Week 2 74.5 kg gemiddeld per dag 1673 kcal (Marvinnen!) gelijk gebleven

Lekkere treen weer meis hard gewerkt..ging lekker
Die legging mag je wel elke week passen hoor
Cheaten moet...maar dan in het weekend...maar beperk je dan tot 1 maaltijd
Op je treendag kun je ook wel wat lekkers nemen hoor...maar niet overdrijven OK
I love compounds to
Even blijven hangen vind ik prima, als het maar niet te lang duurt en ik in ieder geval niet zwaarder wordLekker getraind weer! En je gewicht... ondanks gewoon genieten toch prima.
Goed dat je er wat vrijer mee om wil gaan.
Ik neem aan dat je schommelen bedoeld tussen 74 en 74,5? Er staat nu 74 en 75,5
Je gaat goed toppertje! Lekker genieten van het weekend nu he!
.Dit weekend wel cheaten maar niet zo belachelijk als vorige week, kijken of ik dan al Marvinnend nog wat grammetjes kan kwijtspelenDan heb je goed geMarvinned!
Training ziet er ook meer dan goed uit zeg!!![]()
.Dankjewel Bosco, voelt goed om weer bezig te zijn met compounds.Lekkere treen weer meis hard gewerkt..ging lekker
Die legging mag je wel elke week passen hoor
Cheaten moet...maar dan in het weekend...maar beperk je dan tot 1 maaltijd
Op je treendag kun je ook wel wat lekkers nemen hoor...maar niet overdrijven OK
I love compounds to
.Thanks meid!
I know.. Nu is het dan ook een heel andere uitdaging dan waar ik eerst voor stond.Dit.... als je wilt afvallen zul je met weekgemiddelde toch onder je behoeft uit moeten komen.
Zeker kun je af en toe cheaten niets mis mee echter pas dan wel op met jezelf teveel " gunnen"
.
.Wederom dat zwart-witte, alles of nietsJe bent een perfectionist en eist ook veel van jezelf...geen stress meis
Het is zelfs goed (mentaal=lekker genieten en jezelf ook iets gunnen=belonen) om te cheaten het houd je stofwisseling op gang en zo voorkom je een plateau
you can do it (only if you want to)![]()
.
.Eens per 2 weken en dan een hele week lang, neem ik aan?Volgens mij kom je weer lekker in het ritme en een cheat moet kunnen .... iedere 2 weken ...![]()

.
.ech nieEens per 2 weken en dan een hele week lang, neem ik aan?![]()