Fitness Seller

Sanne's log

Bezoekers in dit topic

Die verschillende maten in de kast herken ik:p Heb een favo zomer short die ik ik 2 jaar terug tijdens mn lange cut heb gekocht. Pas m sindsdien al niet meer maar ik heb nog steeds hoop:p
 
Die kleine broek dan niet elke week aanpassen hoor :p
Ik vermoed zomaar dat je vrouwen stiekem heel goed kent :roflol:

Echt leuk dat je er weer bent Sanne! Leuk om je weer te zien knallen ook :lifter:
Dankje Freakjam, het ijzer blijft lonken! :D

Heerlijk om je trainingen weer te zien.
Die SLDL doe ik ook zo.. zalig.. lekker die stretch in je hammies :D
Heerlijk, lekker rekken, die voel ik altijd goed!

Had dit log volgens mij nog niet eerder gezien ?? Leuk om te lezen dat je weer zo gemotiveerd bent geraakt.....
Volgens mij had je al wel eens gereageerd, maar nu begin ik zelf ook te twijfelen :p.
En dankjewel, ben blij weer lekker terug te zijn :).

Die verschillende maten in de kast herken ik:p Heb een favo zomer short die ik ik 2 jaar terug tijdens mn lange cut heb gekocht. Pas m sindsdien al niet meer maar ik heb nog steeds hoop:p
Haha, echt bizar. Heb alles in de kast nu zo opgestapeld dat bovenop de grootste maten liggen en onderop de kleinsten, mijn plan is om de stapel van boven naar beneden af te werken ;).
Weggooien is zonde, geeft ook weer stukje motivatie om door te zetten met cutten :p.

Training van vandaag

DL

12 x 20 SLDL
8 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 55
5 x 55 Soepel en stevig, lekker langzaam op blijven hogen
5 x 55
5 x 55
5 x 55
10 x 55 Omdat het kan :)

SQ
10 x 20
8 x 27.5
5 x 37.5
5 x 40 Wilde eigenlijk gaan beginnen met 8 x 3 en deze uitbouwen naar 5-reppers, maar het voelde goed, dus maar gelijk door maar 5 x 5
5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 40
Nice!

Lat pulldown
12 x 25
12 x 25
12 x 27.3
12 x 27.3

Cable seated row
12 x 18
12 x 20.3
12 x 20.3
12 x 22.6

Straight arm lat pulldown
12 x 11
12 x 11
12 x 11
7 x 13.3 Op :o

Ging lekker vandaag, voelt goed om weer aan de slag te zijn met compounds, blijven absoluut mijn grote favoriet.

Wekelijkse update
Week 0 75 kg 1900 kcal
Week 1 74.5 kg 1900 kcal - 0.5 kg
Week 2 74.5 kg gemiddeld per dag 1673 kcal (Marvinnen!) gelijk gebleven

Afgelopen weekend me schandalig misdragen. Een cheat in het weekend moet kunnen. Past ook juist bij mijn wens minder rigide te zijn met trainen en voeding. Kan gewoon ontzettend genieten van eten en wil dat lekker kunnen doen zonder in paniek te schieten etc. Nu nog leren maat houden, afgelopen weekend was gewoon too much.
Ging dus toch met wat vrezen op de weegschaal staan. Als ik héél positief wil zijn moet ik bekennen dat de weegschaal tussen de 74 en 74.5 uitkwam, dus wellicht zelfs nog 0.25 eraf, maar dat is zo minimaal, kan van alles zijn.
Hoe dan ook mag ik voor nu al blij wezen dat ik überhaupt niet ben aangekomen, en toch zou ik zweren dat ik mijn legging vandaag soepeler kon aantrekken dan vorige week :o.

In het weekend wil ik dus voortaan 'eten zonder schema' als in: ik mag wat lekkers, doordeweeks let ik meer op macro's en eet ik naar behoefte.
Vreemd genoeg heb ik van de week op minder kcal dus wederom geen hongergevoel gehad, terwijl ik dit op hoger aantal kcal wel heb.. :)
Nu beetje spelen met hoe ik af en toe kan cheaten terwijl ik tegelijkertijd langzaam kan afvallen.
 
Laatst bewerkt:
Lekker getraind weer! En je gewicht... ondanks gewoon genieten toch prima.
Goed dat je er wat vrijer mee om wil gaan. :thumb:

Ik neem aan dat je schommelen bedoeld tussen 74 en 74,5? Er staat nu 74 en 75,5 :roflol:

Je gaat goed toppertje! Lekker genieten van het weekend nu he!
 
Week 2 74.5 kg gemiddeld per dag 1673 kcal (Marvinnen!) gelijk gebleven
Dan heb je goed geMarvinned!:marvin:

Training ziet er ook meer dan goed uit zeg!!:woot:
 
Lekkere treen weer meis hard gewerkt..ging lekker

Die legging mag je wel elke week passen hoor :D

Cheaten moet...maar dan in het weekend...maar beperk je dan tot 1 maaltijd

Op je treendag kun je ook wel wat lekkers nemen hoor...maar niet overdrijven OK

I love compounds to
 
Lekkere training:)
 
Lekkere treen weer meis hard gewerkt..ging lekker

Die legging mag je wel elke week passen hoor :D

Cheaten moet...maar dan in het weekend...maar beperk je dan tot 1 maaltijd

Op je treendag kun je ook wel wat lekkers nemen hoor...maar niet overdrijven OK

I love compounds to

Dit.... als je wilt afvallen zul je met weekgemiddelde toch onder je behoeft uit moeten komen.

Zeker kun je af en toe cheaten niets mis mee echter pas dan wel op met jezelf teveel " gunnen"
 
Lekker getraind weer! En je gewicht... ondanks gewoon genieten toch prima.
Goed dat je er wat vrijer mee om wil gaan. :thumb:

Ik neem aan dat je schommelen bedoeld tussen 74 en 74,5? Er staat nu 74 en 75,5 :roflol:

Je gaat goed toppertje! Lekker genieten van het weekend nu he!
Even blijven hangen vind ik prima, als het maar niet te lang duurt en ik in ieder geval niet zwaarder word ;).

Dan heb je goed geMarvinned!:marvin:

Training ziet er ook meer dan goed uit zeg!!:woot:
Dit weekend wel cheaten maar niet zo belachelijk als vorige week, kijken of ik dan al Marvinnend nog wat grammetjes kan kwijtspelen ;).
En thanks!

Lekkere treen weer meis hard gewerkt..ging lekker

Die legging mag je wel elke week passen hoor :D

Cheaten moet...maar dan in het weekend...maar beperk je dan tot 1 maaltijd

Op je treendag kun je ook wel wat lekkers nemen hoor...maar niet overdrijven OK

I love compounds to
Dankjewel Bosco, voelt goed om weer bezig te zijn met compounds.
Moet zeggen dat ik het niet lastig vindt om doordeweeks als een 'monnik' te leven.
Echter in het weekend uitvinden hoe ik toch wat kan cheaten maar daarbij ook wat kan afvallen.
Van de week rond de 1700 kcal gezeten en dat ging prima.. Nu een mindere cheat dan vorige week, kijken wat dat doet ;).

Lekkere training:)
Thanks meid!

Dit.... als je wilt afvallen zul je met weekgemiddelde toch onder je behoeft uit moeten komen.

Zeker kun je af en toe cheaten niets mis mee echter pas dan wel op met jezelf teveel " gunnen"
I know.. Nu is het dan ook een heel andere uitdaging dan waar ik eerst voor stond.
Eerlijk gezegd ben ik ervan overtuigd dat iedere kwast van 120 naar bijvoorbeeld 80 kan afvallen, omdat je lijf gewoon zo ongezond veel vet heeft dat je lichaam dat vet maar al te graag weg wil kwijtraken.
Afvallen blijft niets anders dan kcal in vs out, nu even experimenteren met wat voor cheat in het weekend ik langzaam vet kan blijven droppen.
Mezelf de afgelopen jaren zo ontzettend veel ontzegd (eerste anderhalve jaar geen enkele cheat, daarna om de paar maanden om te eindigen op eens per maand).
Nu wil ik gaan bekijken hoe ik mezelf af en toe wat kan gunnen, en in welke mate :).
Ben meer iemand van 'alles-of-niets', dus een middenweg vinden is een uitdaging :o.
 
Je bent een perfectionist en eist ook veel van jezelf...geen stress meis

Het is zelfs goed (mentaal=lekker genieten en jezelf ook iets gunnen=belonen) om te cheaten het houd je stofwisseling op gang en zo voorkom je een plateau

you can do it (only if you want to) ;)
 
Volgens mij kom je weer lekker in het ritme en een cheat moet kunnen .... iedere 2 weken ... :P
 
Je bent een perfectionist en eist ook veel van jezelf...geen stress meis

Het is zelfs goed (mentaal=lekker genieten en jezelf ook iets gunnen=belonen) om te cheaten het houd je stofwisseling op gang en zo voorkom je een plateau

you can do it (only if you want to) ;)
Wederom dat zwart-witte, alles of niets :o.
Ach, ik heb de tijd om het evenwicht te vinden, nu inderdaad proberen er niet zo over te stressen :).

Volgens mij kom je weer lekker in het ritme en een cheat moet kunnen .... iedere 2 weken ... :P
Eens per 2 weken en dan een hele week lang, neem ik aan? ;)

Training van zondag

BP
zo'n 2 maanden geleden voor het laatst op de bench gelegen, verwachtingen waren al niet al te hoog gespannen :p
10 x 20
8 x 25
5 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 30
Dat viel inderdaad best tegen, vooral omdat bench überhaupt nooit mijn sterkste punt is geweest :rolleyes:

OHP
5 x 18
5 x 18
5 x 18
5 x 18
5 x 18
5 x 18

Machine flyes want cables waren bezet :sad:
12 x 15
12 x 15
12 x 15
13 x 15

SS db side raises / plate front raises
12 x 4/5
12 x 4/5
12 x 4/5
Burnnnn!

SS rope tricep pushdown / rope hammer curl
12 x 18/11.3
12 x 18/11.3
12 x 18/11.3

Gevolgd door een cheatday, terwijl ik mezelf nog zo had voorgehouden het bij iets minder te houden :o.
Toch wel een dingetje dit hoor, besef me dat als ex-obees maar al te goed.
Kan er wel lacherig om doen en anderzijds juist heel simpel zeggen dat je het gewoon niet. moet. doen. Punt.
Maar blijkbaar schuilt er nog altijd een obeesje in me.

Training van vandaag

SQ

10 x 20
8 x 27.5
5 x 32.5
3 x 37.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
10 x 37.5
15 x 30
Heerlijk!

DL
5 x 50
5 x 54
5 x 57.5
5 x 57.5
5 x 57.5
5 x 57.5
5 x 57.5
10 x 57.5
Lekker rammen ^^

Plate loaded leg press 90o
15 x 50
15 x 55
14 x 60
13 x 60

SS leg extension / seated leg curl
12 x 20/20
12 x 20/20
12 x 20/20
16/17 x 20/20

Glute bridge
15 x bw
De rest met voeten op stepbankje
15 x bw
15 x bw
15 x bw

Zalige bibberbeentjes!
Ook nog eens extra cardio door fietsend naar gym te gaan.
Apart dat wanneer je niet echt zin heb te trainen, die trainingen vaak juist het lekkerst zijn :p.
Was genieten vandaag!




 
Wat een lijst aan setjes zeg :zweet:
 
Wow! Flinke training vandaag hoor:woot:

Was de cheat echt zo erg..:marvin:
 
Lekkere trainingen toch? Veel setjes weggedraaid :thumb:

Zo herkenbaar van die cheats.......ik heb dat dan vooral in periodes, dan is het gewoon moeilijk me aan mijn schema te houden en denk ik net iets te vaak....ach dat kan er ook nog wel bij, het valt wel mee.......gelukkig ben ik niet obees geweest, maar zeker wel te dik.....
 
Flink VOLUME :) weer Sanne

Je bent een harde werker zeg...daar hoort ook goed eten bij...allebei n beetje minder dat gaat toch niet :)

Lekker bezig!!
 
Dat volume :eek:. Ga je hier een beetje lekker op? :D
 
Lekker volume weer! :)
en ja.. erg herkenbaar.. geen zin hebben en fut en dan toch een lekkere training eruit persen. :D :thumb:
 
Mooie train dame, je bent weer helemaal terug. Succes!
 
Back
Naar boven