Fitness Seller

Sanne's log

Bezoekers in dit topic

Die cheatday heeft je inderdaad mooi wel een kapot chille training gegeven!:yes:
 
Wat een lijst aan setjes zeg :zweet:
Af en toe moet de :whip: er even flink over ;).

Wow! Flinke training vandaag hoor:woot:

Was de cheat echt zo erg..:marvin:
Dankjewel Marv!
Enne.. Uhhh... Ja, hij was echt zo erg.
Zo erg dat ik het uiteindelijk niet op kon wat resulteerde in een 3-daagse cheatweekend
Gister onverwacht op weegschaal gestaan though (midden op de dag, met kleding en al aan) om mijn poezen te wegen (ja, zo doen we dat, eerst weeg ik mezelf en dan ga ik met de poezel er samen op staan om zo het gewicht te berekenen :o). Had mezelf beloofd niet te spieken, maar toch gedaan.. Wat schetst mijn verbazing: ongeveer een halve a driekwart kg zwaarder tov vorige week, inclusief dus al die kleding, vocht, eten etc.
Ik heb dus stille hoop dat de schade beperkt is gebleven :p.

Lekkere trainingen toch? Veel setjes weggedraaid :thumb:

Zo herkenbaar van die cheats.......ik heb dat dan vooral in periodes, dan is het gewoon moeilijk me aan mijn schema te houden en denk ik net iets te vaak....ach dat kan er ook nog wel bij, het valt wel mee.......gelukkig ben ik niet obees geweest, maar zeker wel te dik.....
Dankjewel Koppie! Vind dat toch wel het lekkerste hoor, liever wat lager in reps en wat meer setjes.. Heb dan ook het idee dat ik de techniek dan beter onder controle houd.
Tsja, die cheats.. Ik weet dat het een valkuil is, ik vind het allemaal gewoon veel te lekker. Gelukkig weet ik me doordeweeks heel goed in te houden, dus al Marvinnend beweeg ik mij door een week :p.

Flink VOLUME :) weer Sanne

Je bent een harde werker zeg...daar hoort ook goed eten bij...allebei n beetje minder dat gaat toch niet :)

Lekker bezig!!
Thanks Bosco!
Goed eten en hard werken is een prima combinatie, alleen alles wat TE is, is niet goed ;).

Dat volume :eek:. Ga je hier een beetje lekker op? :D
Thanks Bas!
Compounds draai ik het liefst veel setjes met weinig reps, doet mijn techniek erg goed!
Het uitbouwen gaat lekker, blijft een uitdaging om elke week beter te 'scoren' op de compounds ^^.

Goed wat sets zeg :thumb:
Thanks Neet!

Flinke trainingen werk je weg! Herstel zit goed?
Dankjewel Proudpizza!
Herstel gaat lekker, zelfs al zit ik doordeweeks laag in kcal. Heb in ieder geval na legday niet meer 2 a 3 dagen spierpijn :o.

Lekker volume weer! :)
en ja.. erg herkenbaar.. geen zin hebben en fut en dan toch een lekkere training eruit persen. :D :thumb:
Dankjewel meid!
Af en toe moet je jezelf een beetje dwingen, en blijkt het gelukkig toch wel allemaal mee te vallen ;).

Mooie train dame, je bent weer helemaal terug. Succes!
Thanks, I'm back! :D

Die cheatday heeft je inderdaad mooi wel een kapot chille training gegeven!:yes:
Ghehe, dat is wel een mooi bijkomend voordeel ja ;). Hij ging lekkerrr! Hopelijk snel weer zo'n knaller!

Training zaterdag
.. Wordt geskipt omdat ik een dagje de hort op ga met mijn moeder.
Dagje Den Bosch, onder andere jaren '80 museum en brunchen in de Yoghurt Barn. Damn, als ik de site moet geloven is dat toch wel erg goddelijk :heart:.
Den Bosch is mijn favo stad, dus zal nog wel wat geshopt worden. Misschien de dag afsluiten met een etentje (of ijsje, als we nog vol zitten van de high tea :p) in Heusden, mijn favo dorpje ^^.

Deze week op dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag laag in kcal gezeten met het oog op afgelopen weekend en morgen, ben dan ook erg benieuwd wat de weegschaal morgen gaat zeggen.
 
Hmm.... uit eten in Den Bosch...beste sushi tent... shintori :D
Geniet ervan!
 
Thanks Bosco!
Goed eten en hard werken is een prima combinatie, alleen alles wat TE is, is niet goed ;).

Tevreden is ook goed toch...hahaaaa die was je vergeten :D
 
Hmm.... uit eten in Den Bosch...beste sushi tent... shintori :D
Geniet ervan!
Zal hem in gedachten houden voor een volgende keer ;).

Tevreden is ook goed toch...hahaaaa die was je vergeten :D
Veel te bijdehand dit :p

Training van vandaag

SQ

10 x 20
8 x 27.5
5 x 32.5
4 x 37.5
4 x 42.5
4 x 42.5
4 x 42.5
4 x 42.5
4 x 42.5
4 x 42.5
4 x 42.5
6 x 37.5
10 x 30
Vorige training 8 x 3, uitgebouwd naar 7 x 4.
Bedoeling is volgende keer 5 x 5 te pakken, al snap je natuurlijk wel dat ik nu het liefst voor 6 x 5 zou gaan :rolleyes:

DL
10 x 20
8 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60
5 x 60 Vanaf deze set ontkwam ik niet meer aan grommen met een ontploft hoofd :o
5 x 60
5 x 60
Had eigenlijk 8 x 3 in gedachten om mee te starten.
Echter gaat 5 x 5 met elke keer + 2.5 erbij nog altijd goed.
Wellicht volgende training beginnen met de 3'tjes.

SS leg extension / seated leg curl
12 x 20 / 20
10 x 25 / 25
10 x 25 / 25

Klaar, bijna al mijn tijd gaat in compounds zitten op legday :o.
Assistance staat bij mij sowieso meer op de plek van 'als ik nog tijd overhoud', wellicht over een tijdje weer zin in wat nieuws :).

Wekelijkse update
Week 0 75 kg 1900 kcal
Week 1 74.5 kg 1900 kcal - 0.5 kg
Week 2 74.5 kg gemiddeld per dag 1673 kcal (Marvinnen!) gelijk gebleven
Week 3 74.5 gemiddeld gedurende 4 dagen 1520 kcal per dag, + 3 dagen cheats :o gelijk gebleven

Goed, dat weekend was.. Schandalig :o.
Erg blij met de tactiek van het #Marvinnen though, ongelofelijk dat ik niet ben aangekomen :roflol:

Afgelopen weekend was 'wat normaler' (als in: dagje stad inclusief high tea en avondje AYCE sushi).
De rest van de week wil ik zo rond de 1700 kcal zitten.
Kijken wat dat gaat doen.

Morgen extra training, omdat het toevallig zo uitkomt :).
 
Pittige beendag hoor!
Ik begrijp dat je helemaal fan bent geworden van het marvinnen?
 
Euhhh wat is marvinnen?
 
Van 7x4 naar 5x5 is een mooie keuze ..met minder sets (dus minder rust) naar meer reps ..lijkt mij een goed plan :)
 
Haha, aan het marvinnen geslagen! Wat goed!

Je moet een fijne balans vinden tussen je prettig voelen in je lijf maar ook mentaal.. Marvinnen kan daar heel goed voor zijn! :D
 
Lekkere legday :D
 
Ziet er weer goed uit!
Training en marvinnen :roflol:
Je gaat echt top! Je ziet wat een beetje meer vrijheid in je eten kan doen he! Genieten en niet eens aankomen!
 
Euhhh wat is marvinnen?
Kort samengevat: extreem IIFYM
's avonds eet je je klem aan friet, hamburgers, pizza, kapsalon, kg snoep van Jamin, ijs, you name it. De volgende dag ga je op de fiets naar je werk en eet alleen droge spinazie blokjes uit de diepvries met kipfilet.
 
Kort samengevat: extreem IIFYM
's avonds eet je je klem aan friet, hamburgers, pizza, kapsalon, kg snoep van Jamin, ijs, you name it. De volgende dag ga je op de fiets naar je werk en eet alleen droge spinazie blokjes uit de diepvries met kipfilet.
Klopt wel ongeveer..

En het werkt best aardig..:marvin:
 
Kort samengevat: extreem IIFYM
's avonds eet je je klem aan friet, hamburgers, pizza, kapsalon, kg snoep van Jamin, ijs, you name it. De volgende dag ga je op de fiets naar je werk en eet alleen droge spinazie blokjes uit de diepvries met kipfilet.
Ik moest hardop lachen :roflol:
 
Back
Naar boven