- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe moet de
er even flink over
.Wow! Flinke training vandaag hoor
Dankjewel Marv!Was de cheat echt zo erg..
Enne.. Uhhh... Ja, hij was echt zo erg.
Zo erg dat ik het uiteindelijk niet op kon wat resulteerde in een 3-daagse cheatweekend
Gister onverwacht op weegschaal gestaan though (midden op de dag, met kleding en al aan) om mijn poezen te wegen (ja, zo doen we dat, eerst weeg ik mezelf en dan ga ik met de poezel er samen op staan om zo het gewicht te berekenen). Had mezelf beloofd niet te spieken, maar toch gedaan.. Wat schetst mijn verbazing: ongeveer een halve a driekwart kg zwaarder tov vorige week, inclusief dus al die kleding, vocht, eten etc.
Ik heb dus stille hoop dat de schade beperkt is gebleven.
Dankjewel Koppie! Vind dat toch wel het lekkerste hoor, liever wat lager in reps en wat meer setjes.. Heb dan ook het idee dat ik de techniek dan beter onder controle houd.Lekkere trainingen toch? Veel setjes weggedraaid
Zo herkenbaar van die cheats.......ik heb dat dan vooral in periodes, dan is het gewoon moeilijk me aan mijn schema te houden en denk ik net iets te vaak....ach dat kan er ook nog wel bij, het valt wel mee.......gelukkig ben ik niet obees geweest, maar zeker wel te dik.....
.Thanks Bosco!Flink VOLUMEweer Sanne
Je bent een harde werker zeg...daar hoort ook goed eten bij...allebei n beetje minder dat gaat toch niet
Lekker bezig!!
.Thanks Bas!
Thanks Neet!
Dankjewel Proudpizza!
.Dankjewel meid!Lekker volume weer!
en ja.. erg herkenbaar.. geen zin hebben en fut en dan toch een lekkere training eruit persen.![]()
![]()
.Thanks, I'm back!Mooie train dame, je bent weer helemaal terug. Succes!

Ghehe, dat is wel een mooi bijkomend voordeel jaDie cheatday heeft je inderdaad mooi wel een kapot chille training gegeven!![]()
. Hij ging lekkerrr! Hopelijk snel weer zo'n knaller!
.
) in Heusden, mijn favo dorpje ^^.Thanks Bosco!
Goed eten en hard werken is een prima combinatie, alleen alles wat TE is, is niet goed.

Zal hem in gedachten houden voor een volgende keerHmm.... uit eten in Den Bosch...beste sushi tent... shintori
Geniet ervan!
.Veel te bijdehand ditTevreden is ook goed toch...hahaaaa die was je vergeten![]()

.
.
gelijk gebleven
.
.Ik ben trots @SanneFGoed, dat weekend was.. Schandalig.
Erg blij met de tactiek van het #Marvinnen though, ongelofelijk dat ik niet ben aangekomen![]()

Kort samengevat: extreem IIFYM
Klopt wel ongeveer..Kort samengevat: extreem IIFYM
's avonds eet je je klem aan friet, hamburgers, pizza, kapsalon, kg snoep van Jamin, ijs, you name it. De volgende dag ga je op de fiets naar je werk en eet alleen droge spinazie blokjes uit de diepvries met kipfilet.

De helft van dit dieet spreekt mij wel aan...maar fietsen en spinazie...euh nee bedankt
Dat dan weer wel ....

Dat hoeft alleen als het goed weer is.
Ja daar kom je niet onderuit.
Ik moest hardop lachenKort samengevat: extreem IIFYM
's avonds eet je je klem aan friet, hamburgers, pizza, kapsalon, kg snoep van Jamin, ijs, you name it. De volgende dag ga je op de fiets naar je werk en eet alleen droge spinazie blokjes uit de diepvries met kipfilet.