XXL Nutrition

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg

Oogt al stuk droger, goedbezig!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx.

Ik zal overigens volgende week een proberen om weer vergelijkbare foto's te maken met de spiegelreflex. Eigenlijk is dit niet helemaal op de juiste manier vergelijken natuurlijk.
maar duidelijke progress, nog wel een paar spannende weken weg van dezelfde shape als op je andere wedstrijden. keep up the good work!

Gaat lekker man ng 7 weken dus tijd zat toch hoeveel kcal enz zit je nu ?

Gaat lekker man ng 7 weken dus tijd zat toch hoeveel kcal enz zit je nu ?

Als ik me niet vergis is het vanaf zondag nog 7 weken inderdaad.

Op het moment zit ik nog op zo'n 2.600Kcal op trainingsdagen. Wat dat betreft mag ik zeker niet klagen. Aanstaande maandag ga ik meten bij Ruben, wie weet veranderd er dan wat in m'n schema als ik niet voldoende progressie heb gemaakt ten opzichte van de vorige meting.
Verder nog geen verandering in gear. Nog steeds op Test only. Ik denk zelf dat ik daardoor nog wel wat vochtig ben.

Op het moment zit ik nog op zo'n 2.600Kcal op trainingsdagen. Wat dat betreft mag ik zeker niet klagen. Aanstaande maandag ga ik meten bij Ruben, wie weet veranderd er dan wat in m'n schema als ik niet voldoende progressie heb gemaakt ten opzichte van de vorige meting.
Verder nog geen verandering in gear. Nog steeds op Test only. Ik denk zelf dat ik daardoor nog wel wat vochtig ben.

mooi om te zien dat het goed gaat en dat op de 750 test only, bescheiden hoeveelheid ook!

vind 2600 kcal al best laag hahah, aangezien je best zwaar bent dan nog, zit zelf nu nog rond 2850 kcal op trainingsdagen en weeg maar 80
heb wel 3 x cardio in de week

mooi om te zien dat het goed gaat en dat op de 750 test only, bescheiden hoeveelheid ook!

Ik denk dat ik ook niet veel hoger moet gaan. Ik weeg op het moment 96Kg en hoewel m'n vet% naar beneden gaat, blijft mijn gewicht ongeveer gelijk. En ik wil toch niet in een zwaardere klasse gaan deelnemen dan de -90Kg.
Ik heb al wel een beetje gevist bij Ruben of er al wat anders in kon, maar hij is er van overtuigd dat ik dan te zwaar wordt. ;) Daar moet ik hem denk ik ook wel gelijk in geven.

vind 2600 kcal al best laag hahah, aangezien je best zwaar bent dan nog, zit zelf nu nog rond 2850 kcal op trainingsdagen en weeg maar 80
heb wel 3 x cardio in de week

Kijk dat is al helemaal luxe. :D
Ik heb er zelf totaal geen moeite met 2600Kcal, het is tegen het avondeten aan dat ik wel eens trek heb.
Ik cardio overigens elke dag een halfuurtje.

Gisteren rug getraind, volume zit er goed in.
Is misschien de moeite waard om te delen.
Ik zal van het weekend weer met de spiegelreflex foto's maken om eens goed te vergelijken met de vorige foto's. Voorkant droogt namelijk ook aardig op de laatste dagen.

IMG-20170216-WA0009.jpg

Gisteren rug getraind, volume zit er goed in.
Is misschien de moeite waard om te delen.
Ik zal van het weekend weer met de spiegelreflex foto's maken om eens goed te vergelijken met de vorige foto's. Voorkant droogt namelijk ook aardig op de laatste dagen.

Goeie rug!
en dan 96kg op 1.78, respect! nog een kleine 7kg te droppen!

Ik kon het zo snel niet vinden maar hoe lang train je al en wat voor kuren heb je gedaan om tot hier te komen?

Goeie rug!
en dan 96kg op 1.78, respect! nog een kleine 7kg te droppen!

Ik kon het zo snel niet vinden maar hoe lang train je al en wat voor kuren heb je gedaan om tot hier te komen?

Bedankt!
Ik geloof dat ik vanochtend een kilootje minder woog. Zal morgen eens wat bewuster op de weegschaal staan.

Dit is m'n 3e kuur.
1e kuur was Test/Tren 12 weken (nee niet echt verantwoord als eerste kuur I know). Dit was in 2015
2e Kuur was in wedstrijdvoorbereiding naar de Body Fit Challange Cup 2016. Een week of 6 (of misschien 8) op alleen Test en de rest van de kuur de gebruikelijke kortwerkende spullen voor een wedstrijd. Niet zozeer een kuur waar ik veel massa heb gewonnen. Was ook niet nodig, ik kwam goed uit met m'n gewicht op 87.8 op de wedstrijd.

Natural was ik het zwaarst op zo'n 86Kg op ik denk 11%.
Dat was toen ik in voorbereiding was voor de Flex Cup in 2013.

Bedankt!
Ik geloof dat ik vanochtend een kilootje minder woog. Zal morgen eens wat bewuster op de weegschaal staan.

Dit is m'n 3e kuur.
1e kuur was Test/Tren 12 weken (nee niet echt verantwoord als eerste kuur I know). Dit was in 2015
2e Kuur was in wedstrijdvoorbereiding naar de Body Fit Challange Cup 2016. Een week of 6 (of misschien 8) op alleen Test en de rest van de kuur de gebruikelijke kortwerkende spullen voor een wedstrijd. Niet zozeer een kuur waar ik veel massa heb gewonnen. Was ook niet nodig, ik kwam goed uit met m'n gewicht op 87.8 op de wedstrijd.

Natural was ik het zwaarst op zo'n 86Kg op ik denk 11%.
Dat was toen ik in voorbereiding was voor de Flex Cup in 2013.

dik respect man! 86kg op 11% met jouw lengte, dan moet ik toch echt eens gvd serieus aan de bak, ik ben langer en lichter en jij hebt toch wel een streef fysiek. motivation!

in! rug is bruut, benen en borst zijn naar mijn mening aandachtspunten.

succes met het behalen van je doelen, ik weet wat voor buffels er op de OR staan in de 90- klasse dus ben erg benieuwd hoe je het gaat doen!

dik respect man! 86kg op 11% met jouw lengte, dan moet ik toch echt eens gvd serieus aan de bak, ik ben langer en lichter en jij hebt toch wel een streef fysiek. motivation!

Moet ik er misschien wel bij vertellen dat ik aanstaande zomer 10 jaar train.
Maar bedankt voor het compliment. ;)

in! rug is bruut, benen en borst zijn naar mijn mening aandachtspunten.

succes met het behalen van je doelen, ik weet wat voor buffels er op de OR staan in de 90- klasse dus ben erg benieuwd hoe je het gaat doen!

Top, bedankt! :thumb:
Ik ben het met je eens. Ik pak borst en benen de laatste tijd ook 2x per week in de hoop ze iets bij te kunnen trekken.
Sowieso moet je gewoon beestachtige poten hebben om in een B-klasse te winnen is mijn mening.

Zoals beloofd, de foto's met de spiegelreflex.
Duidelijk in vet% gedaald maar maandag weten we pas hoeveel precies.
Vorige meting was 2 weken geleden. Op 9,5%.

DSC_0325.jpg

DSC_0321.jpg

DSC_0315.jpg

DSC_0314.jpg

DSC_0319.jpg

Wat zijn de gebruikelijke kort werkende spullen voor een wedstrijd?

Terug
Naar boven