Fitness Seller

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg

Ik snap niet hoe je op zo'n vp kan staan met zo weinig aders. Heb je die nooit snel? Houd je vocht vast?
Belichting kut?

Ik snap niet hoe je op zo'n vp kan staan met zo weinig aders. Heb je die nooit snel? Houd je vocht vast?
Belichting kut?

ik heb hetzelfde, nauwelijks aders. een vriend van me heeft ze over zn buik, borst en schouders lopen bij 8%...

Belichting is kut. Sorry, ik ben een waardeloze fotograaf, maar het was al bijna avond (zie klok) en moest improviseren omdat het donker werd. Zal 'm morgen even wat foto's van de telefoon laten posten, dan zie je wel de hele aderhandel en d*ck skin. Lopen al netjes over z'n quads en rug dus niks te klagen eigenlijk. We gaan 'm weer keihard neerzetten. Je kan de aders ook volgen op instagram (sanderm89 en lynnora) voor updates :)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de pointers mannen.

Belichting kut?

Zijn wel aanwezig hoor. Maar het is net wat @Chocola zegt.
Hier een filmpje van tijdens het trainen. Zijn duidelijk aanwezig. Ook als ik niet train overigens, maar dan in iets mindere mate.

Thnx voor de pointers mannen.

Zijn wel aanwezig hoor. Maar het is net wat @Chocola zegt.
Hier een filmpje van tijdens het trainen. Zijn duidelijk aanwezig. Ook als ik niet train overigens, maar dan in iets mindere mate.

Respect! ik vind het indrukwekkend te zien hoe snel je gaat met je massa en het droog worden.

je kan wat! Veel succes!

gewoon nog wat oefenen op poseren

Mannen,

Helaas de laatste dagen iets ziek geweest dus niet de fut gehad om te gaan trainen. Met pijn en moeite wel m'n cardio gedaan.

M'n gewicht is nagenoeg hetzelfde als vorige week, wat op zich niet veel hoeft te betekenen maar de spiegel zegt ook dat ik niet in vet gedropt ben. Harde cijfers hebben we niet omdat Ruben op het moment in het buitenland is. Even aankijken of ik de aankomende 2 weken progressie merk, anders toch eens overwegen om richting Harry de Jonge en René Groenen te gaan om even m'n vet% te laten meten om mezelf gerust te stellen (of om iig wat cijfertjes hier te kunnen posten). :D

Nu ik me voor het eerst deze week weer wat fitter voel gaan we nu vol gas naar de wedstrijd toe.
Tren gaat er voor de laatste weken in en morgen ontvang ik een nieuw voedingsschema. Tijd om wat shreds in te gaan halen!
Maandag weer met bibber handjes aan het bureau omdat we weer aan de Clen beginnen.

Hoewel ik uiteindelijk prima op schema zit, kan ik het niet verkroppen dat ik deze week nagenoeg stil heb gestaan.
Wellicht maak ik me druk om niks, maar better safe than sorry toch?

Je zakt zo hard denk dat dat het wel goed moet komen

Net even een paar foto's genomen.

IMG-20170302-WA0048.jpg

IMG-20170302-WA0039.jpg

IMG-20170302-WA0046.jpg

IMG-20170302-WA0045.jpg

Net even een paar foto's genomen.
zorgen dat je weer helemaal fit bent! Maar als je hetzelfde bent gebleven en het tempo waarin jij dropt moet dat goed komen zeker aangezien je nog met je voeding kunt/gaat spelen en dat je clen/eca nog kunt gebruiken. focus! en laat je niet gek maken door die mindfuck! je staat er goed bij boyke!

Nice Wings man ! Je rug is top !

zorgen dat je weer helemaal fit bent! Maar als je hetzelfde bent gebleven en het tempo waarin jij dropt moet dat goed komen zeker aangezien je nog met je voeding kunt/gaat spelen en dat je clen/eca nog kunt gebruiken. focus! en laat je niet gek maken door die mindfuck! je staat er goed bij boyke!

Bedankt man, je hebt ook gelijk. Velen moeten er harder aan trekken in de prep. Ik heb het nog relatief makkelijk zonder low card dagen etc.

Nice Wings man ! Je rug is top !

Thnx! Is ook een van m'n sterkste punten.

hoe gaat deze week?! update!

Bij deze!

Nog geen cijfers beschikbaar omdat Ruben in het buitenland zit.
Naar mijn idee ben ik deze week al wel vooruit gegaan.
Vanochtend was m'n middel nog goed droog maar gedurende de dag is het vocht er een beetje bij gekomen.

IMG-20170309-WA0031.jpg

IMG-20170309-WA0030.jpg

IMG-20170309-WA0026.jpg

Gaat goed man zakt nog steeds snel 4 weekjes nog en gas erop

Bij deze!

Nog geen cijfers beschikbaar omdat Ruben in het buitenland zit.
Naar mijn idee ben ik deze week al wel vooruit gegaan.
Vanochtend was m'n middel nog goed droog maar gedurende de dag is het vocht er een beetje bij gekomen.

ik blijf het zeggen, maar impressive om te zien hoe snel je dropt, je bent echt wel droger.
nog veranderingen/aanvullingen de laatste 4 weken?

Terug
Naar boven