- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet hoe je op zo'n vp kan staan met zo weinig aders. Heb je die nooit snel? Houd je vocht vast?
Belichting kut?

Ik snap niet hoe je op zo'n vp kan staan met zo weinig aders. Heb je die nooit snel? Houd je vocht vast?
Belichting kut?
Thnx voor de pointers mannen.
Zijn wel aanwezig hoor. Maar het is net wat @Chocola zegt.
Hier een filmpje van tijdens het trainen. Zijn duidelijk aanwezig. Ook als ik niet train overigens, maar dan in iets mindere mate.
Respect! ik vind het indrukwekkend te zien hoe snel je gaat met je massa en het droog worden.

Je zakt zo hard denk dat dat het wel goed moet komen
zorgen dat je weer helemaal fit bent! Maar als je hetzelfde bent gebleven en het tempo waarin jij dropt moet dat goed komen zeker aangezien je nog met je voeding kunt/gaat spelen en dat je clen/eca nog kunt gebruiken. focus! en laat je niet gek maken door die mindfuck! je staat er goed bij boyke!
zorgen dat je weer helemaal fit bent! Maar als je hetzelfde bent gebleven en het tempo waarin jij dropt moet dat goed komen zeker aangezien je nog met je voeding kunt/gaat spelen en dat je clen/eca nog kunt gebruiken. focus! en laat je niet gek maken door die mindfuck! je staat er goed bij boyke!
hoe gaat deze week?! update!Bedankt man, je hebt ook gelijk. Velen moeten er harder aan trekken in de prep. Ik heb het nog relatief makkelijk zonder low card dagen etc.
Thnx! Is ook een van m'n sterkste punten.
Bij deze!
Nog geen cijfers beschikbaar omdat Ruben in het buitenland zit.
Naar mijn idee ben ik deze week al wel vooruit gegaan.
Vanochtend was m'n middel nog goed droog maar gedurende de dag is het vocht er een beetje bij gekomen.
ik blijf het zeggen, maar impressive om te zien hoe snel je dropt, je bent echt wel droger.
nog veranderingen/aanvullingen de laatste 4 weken?