Fitness Seller

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg

Bezoekers in dit topic

duidelijk droger. upperbody gaat zeker goed, rug is impressive.
je benen verdienen extra aandacht, dus gas erop!
 
Thnx mannen. :thumb:
 
Die rug is echt ziek inderdaad vind wel dat daardoor je benen ook nog wat kleiner lijken dat ze zijn,
nog 7 weken gas erop en strepen erin trekken
 
Leute, een kleine update!
Maandag wezen meten bij Ruben waar de meting uit kwam op 9%.
Op maandag hield ik enorm veel vocht vast (ong. 1.5 kg verschil met nu) waardoor de meting eigenlijk niet juist was. Ik moest zo nodig bergen ei-kruiden over m'n ei gooien en een berg zout over m'n avondeten.
Toch is het een indicatie dat mijn lichaamsvet naar beneden is gegaan, reëel zou ik zeggen dat ik nu zo'n 8% sta. Aan de hand van foto's durft Ruben zelfs te zeggen dat ik misschien wel 7,5% sta.
Ik zal proberen van het weekend weer een paar foto's te schieten met de spiegelreflex ter vergelijking.

Dieet is wel veranderd, als ik me niet vergis ben ik zo'n 200Kcal naar beneden gegaan.
Voeding is aangepast en er zit nu o.a. (meer)rijst, kabeljauw, zoete aardappel en Bambix in.
Ik zit nog steeds op 30 min. cardio per dag, maar ik ga nu over van de fiets naar de Stairmaster om mezelf wat meer af te beulen.
Op de fiets zat ik altijd maar op een slakkengangetje, nu is het aanpoten om vervolgens nat van het zweet er weer af gaan.

Vanaf nu gaat de Mast-P en Winny er bij in. Vanaf vrijdag over van Test-E naar Test-P.
 
Leute, een kleine update!
Maandag wezen meten bij Ruben waar de meting uit kwam op 9%.
Op maandag hield ik enorm veel vocht vast (ong. 1.5 kg verschil met nu) waardoor de meting eigenlijk niet juist was. Ik moest zo nodig bergen ei-kruiden over m'n ei gooien en een berg zout over m'n avondeten.
Toch is het een indicatie dat mijn lichaamsvet naar beneden is gegaan, reëel zou ik zeggen dat ik nu zo'n 8% sta. Aan de hand van foto's durft Ruben zelfs te zeggen dat ik misschien wel 7,5% sta.
Ik zal proberen van het weekend weer een paar foto's te schieten met de spiegelreflex ter vergelijking.

Dieet is wel veranderd, als ik me niet vergis ben ik zo'n 200Kcal naar beneden gegaan.
Voeding is aangepast en er zit nu o.a. (meer)rijst, kabeljauw, zoete aardappel en Bambix in.
Ik zit nog steeds op 30 min. cardio per dag, maar ik ga nu over van de fiets naar de Stairmaster om mezelf wat meer af te beulen.
Op de fiets zat ik altijd maar op een slakkengangetje, nu is het aanpoten om vervolgens nat van het zweet er weer af gaan.

Vanaf nu gaat de Mast-P en Winny er bij in. Vanaf vrijdag over van Test-E naar Test-P.

respect nu al 30min elke dag op de stairmaster, kun je niet echt meer actief op je telefoon zitten haha.
tip, podcasts luisteren, hier heb je er vast 1; Tim Ferriss Interviews Arnold Schwarzenegger on Psychological Warfare (And Much More)
en mijn ervaring met zout is dat je het zeker moet gebruiken maar zo stabiel mogelijk, dus iedere dag die ei kruiden! haha.
hoe gaan je trainingen? en ik ben benieuwd naar de fotos!
 
respect nu al 30min elke dag op de stairmaster, kun je niet echt meer actief op je telefoon zitten haha.
tip, podcasts luisteren, hier heb je er vast 1; Tim Ferriss Interviews Arnold Schwarzenegger on Psychological Warfare (And Much More)
en mijn ervaring met zout is dat je het zeker moet gebruiken maar zo stabiel mogelijk, dus iedere dag die ei kruiden! haha.
hoe gaan je trainingen? en ik ben benieuwd naar de fotos!
Precies wat jij zegt inderdaad. Ik pleur elke dag al die handel over m'n ei maar nergens last van met vocht vasthouden. Meneer doet het nooit en juist de dag voor hij gaat meten wel ;-)
Denk overigens dat 7-7,5% op 't moment vrij reëel is. Aldus vanmorgen vastgelegd.

20170223_063912.jpg
 
Precies wat jij zegt inderdaad. Ik pleur elke dag al die handel over m'n ei maar nergens last van met vocht vasthouden. Meneer doet het nooit en juist de dag voor hij gaat meten wel ;-)
Denk overigens dat 7-7,5% op 't moment vrij reëel is. Aldus vanmorgen vastgelegd.

damn goed fysiek en hij wordt ook verdomd snel droger.
 
En met mij de rest van vrouwelijk Nederland heb ik altijd zo het gevoel op festivals :-(
 
respect nu al 30min elke dag op de stairmaster, kun je niet echt meer actief op je telefoon zitten haha.
tip, podcasts luisteren, hier heb je er vast 1; Tim Ferriss Interviews Arnold Schwarzenegger on Psychological Warfare (And Much More)
en mijn ervaring met zout is dat je het zeker moet gebruiken maar zo stabiel mogelijk, dus iedere dag die ei kruiden! haha.
hoe gaan je trainingen? en ik ben benieuwd naar de fotos!

Top, ik heb 'm gedownload. Vanavond staat die aan op de Stairmaster. Haha

Net wat je zegt over het stabiel houden van je zout. Maar ik moest zo nodig een dag voor de meting me uitleven.
 
je zakt snel man netjes kan ook niet anders met elke dag 30 min stair master lijkt mij haha
 
Thnx, ja die Stairmaster is verdomme hard werken.
Was op aanraden van m'n vriendin Ano_144843. Weet niet of ik er spijt van heb of blij om moet zijn.:D
 
Wekelijkse fotoshoot is weer geweest mannen. Geen idee waar ik nu zo beetje op sta. Schatting van de gene rondom me zeggen rond de 7,5%.
Aders beginnen over m'n borst en rug te komen met trainen. Schouders hebben dikke strepen.
En zelfs op m'n benen zien we al wat adertjes tevoorschijn komen.

Goed weekend, leef je uit!

p.s. Wanneer iemand verbeterpunten ziet in m'n poses, houd je niet in. Dit moet uiteindelijk tot in de perfectie. ;)

DSC_0400.jpg


DSC_0413.jpg


DSC_0414.jpg


DSC_0411.jpg


DSC_0417.jpg
 
Would do 10/10
 
Gaat lekker man poseren is wel aandachtspunten
Bij Triccep wat verder indraaien bij side Chest schouders gelijke hoogte achterste schouder verder naar voren
Font lat meer naar voor Hangen jury zit laag lijk je groter Niet dat ik ze zelf perfect kan maar zijn denk ik makkelijke verbeter punten fysiek is wel echt netjes man ben met jbc zelf ook backstage ff meten
 
Ik heb niet echt verstand van poses. Maar ik vind je side tricep, en vooral side chest er wat ongemakkelijk uit zien. Kan zo niet zeggen wat er mis is, maar ziet er wat vreemd uit. Benen misschien wel wat meer tegen elkaar aan drukken bij de side poses?
 
Gaat lekker man poseren is wel aandachtspunten
Bij Triccep wat verder indraaien bij side Chest schouders gelijke hoogte achterste schouder verder naar voren
Font lat meer naar voor Hangen jury zit laag lijk je groter Niet dat ik ze zelf perfect kan maar zijn denk ik makkelijke verbeter punten fysiek is wel echt netjes man ben met jbc zelf ook backstage ff meten

goed advies!

ook bij je side chest die linker been in je hamstring duwen, zodat die groter lijkt
 
Back
Naar boven