Sannoow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben er dan ook ben benieuwd naar shape in rlThnks mannen,
Ik merk wel dat m'n kracht deze week aardig achteruit gaat.
Met sqautten ben ik inmiddels beland op de 130Kg 3 sets van 10 hh. 4e set zelfs naar de 100Kg gegaan omdat de energie toch op begint te raken.
Ik voel me echt een fucking p*ssy.
Ach nog 3.5 week bikkelen.
Zondag weer eens een bak motivatie opdoen bij de JBC.

Netjes bro weeg je dan smorgens op lege maag ? Plas me eigen altijd helemaal leeg smorgens scheelt Zoiezo wel 3kg haha
Zal je op den jbc vast nog wel tegen het lijf lopen haha
Netjes bro weeg je dan smorgens op lege maag ? Plas me eigen altijd helemaal leeg smorgens scheelt Zoiezo wel 3kg haha
Prep life hahaJa dat is m'n nuchtere ochtendgewicht. Gedurende de nacht moet ik helaas een keer of 3 zeiken. Haha
goed bezig, nu ga je de weken in waar the magic moet gebeuren! keep it up!
Het lijkt je wel allemaal heel makkelijk af te gaan dat diëten Nice man hoeveel kcal zit je op dit moment? En minimaal gewicht verlies man 100kg en 14 procent en nu nog zoveel wegen wauw? Hoeveel ai pak je trouwens en word dat de laatste weken letro?

Lijkt inderdaad makkelijk af te gaan! Wat meer chest zou je fysiek ook goed (nog beter) doen.

If u like it then u gotta put a ring on itIk moet wel zeggen dat ik thuis super ondersteuning krijg van m'n vriendin @Chocola die zelf ook wedstrijden heeft gedaan. 4 Kinderen thuis, een eigen bedrijf en dan nog eens er voor zorgen dat je vent niks te kort krijgt.
Het enige wat ik moet doen is m'n eten meenemen