XXL Nutrition

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren naar een festival geweest en dus al m'n eten voor het naar binnen gaan opgegeten.
Na een avondje stampen en wat later in de ochtend pas m'n eerste (cheat)maaltijd kwamen de aders eens goed naar boven. :D

20170312_100340.jpg

20170312_100309.jpg

IMG-20170312-WA0009.jpg

IMG-20170312-WA0006.jpg

Netjes man lekker carbs en zout zorgt voor goede ader pomp

Die eerste pic is bruut man, streefwaardig

Thnks mannen,

Ik merk wel dat m'n kracht deze week aardig achteruit gaat.
Met sqautten ben ik inmiddels beland op de 130Kg 3 sets van 10 hh. 4e set zelfs naar de 100Kg gegaan omdat de energie toch op begint te raken.
Ik voel me echt een fucking p*ssy.

Ach nog 3.5 week bikkelen.:flexbiceps:

Zondag weer eens een bak motivatie opdoen bij de JBC.

Thnks mannen,

Ik merk wel dat m'n kracht deze week aardig achteruit gaat.
Met sqautten ben ik inmiddels beland op de 130Kg 3 sets van 10 hh. 4e set zelfs naar de 100Kg gegaan omdat de energie toch op begint te raken.
Ik voel me echt een fucking p*ssy.

Ach nog 3.5 week bikkelen.:flexbiceps:

Zondag weer eens een bak motivatie opdoen bij de JBC.
Ben er dan ook ben benieuwd naar shape in rl

Hoeveel weeg je op moment ?

Kleine update vlak voordat ik naar de Jbc ga vandaag. :)

IMG-20170319-WA0005.jpg

IMG-20170319-WA0004.jpg

IMG-20170319-WA0003.jpg

IMG-20170319-WA0002.jpg

• Like
Waarderingen: 040B
Netjes

goed bezig, nu ga je de weken in waar the magic moet gebeuren! keep it up!

Het lijkt je wel allemaal heel makkelijk af te gaan dat diëten Nice man hoeveel kcal zit je op dit moment? En minimaal gewicht verlies man 100kg en 14 procent en nu nog zoveel wegen wauw? Hoeveel ai pak je trouwens en word dat de laatste weken letro?

Lijkt inderdaad makkelijk af te gaan! Wat meer chest zou je fysiek ook goed (nog beter) doen.

goed bezig, nu ga je de weken in waar the magic moet gebeuren! keep it up!

Thnx mannen!
Dit worden inderdaad de weken die het er om gaan doen. Laatste loodjes.

Het lijkt je wel allemaal heel makkelijk af te gaan dat diëten Nice man hoeveel kcal zit je op dit moment? En minimaal gewicht verlies man 100kg en 14 procent en nu nog zoveel wegen wauw? Hoeveel ai pak je trouwens en word dat de laatste weken letro?

Het is me inderdaad redelijk makkelijk afgegaan. Ik moet wel zeggen dat ik thuis super ondersteuning krijg van m'n vriendin @Chocola die zelf ook wedstrijden heeft gedaan. 4 Kinderen thuis, een eigen bedrijf en dan nog eens er voor zorgen dat je vent niks te kort krijgt.
Het enige wat ik moet doen is m'n eten meenemen en zorgen dat ik niet 2x in de week patat en daarnaast nog eens een ronde Bakker Bart mee ga eten op het werk. Maar inmiddels vragen ze het me niet meer. ;)
Daarnaast moet ik ook credits geven aan Ruben, die vent weet tot op de gram hoe hij m'n voedingschema moet neerzetten. Geen paniekschema's met low-carb op bijv 5 weken uit of iets.
Rustdagen 2100 Kcal
Trainingsdagen 2500 Kcal give or take.
Belangrijk om te vermelden is dat ik een kantoorbaan heb van 8:30 tot 18:00 op maandag tot vrijdag en zaterdag van 9:00 tot 13:00. Ik voer het merendeel van de dag fysiek geen fl**ker uit.
Daarnaast nog een shout-out naar m'n dealer waarvan ik weet dat hij mee leest. Deze chille dude zorgt er oprecht voor dat ik goed spul heb.
Long story short, Ik heb de juiste mensen om me heen die deze prep tot een succes maken. Of in ieder geval er alles aan doen, waar ik ze zeer dankbaar voor ben.

AI tegen de gyno bedoel je, of vocht voor de wedstrijd? Wat betreft de gyno, ik geloof dat ik de eerste week op 40 nolva had gezeten daarna langzaam aan verminderd. Maar nadat de Deca uit m'n systeem wat, was m'n gyno ook rap weg. Al was het trouwens echt niet veel hoor. Minder dan een erwt, maar ik kon er maar beter snel bij zijn. Zeker als je vriendin een jurylid is en me met gyno gewoon keihard niet mee laat doen als ik wel ga proberen te verschijnen met gyno.

Lijkt inderdaad makkelijk af te gaan! Wat meer chest zou je fysiek ook goed (nog beter) doen.

Laatste weken is de energie wel wat op aan het raken hoor. Af en toe is het wel mezelf slepen naar de sportschool.
Chest is work in progress. Wel met je eens hoor. ;)

Bedankt voor de lovende woorden allen.

Nu genoeg emo gedaan. Deze laatste weken gaan er om hangen, hier wordt het grootste deel van je succes bepaald.

Houd jullie op de hoogte!
(foto's bijgevoegd van vanochtend, waren een paar snelle ochtend foto's)

IMG-20170320-WA0001.jpg

IMG-20170320-WA0000.jpg

Laatst bewerkt:
Ik moet wel zeggen dat ik thuis super ondersteuning krijg van m'n vriendin @Chocola die zelf ook wedstrijden heeft gedaan. 4 Kinderen thuis, een eigen bedrijf en dan nog eens er voor zorgen dat je vent niks te kort krijgt.
Het enige wat ik moet doen is m'n eten meenemen
If u like it then u gotta put a ring on it

Terug
Naar boven