- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke trainingen!
knie blessure is altijd om te janken, ik ben er ook net vanaf.
een paar keer rustig trainen en altijd goed opwarmen dan komt het wel goed.
ik denk wel dat wanneer je eenmaal een knie belssure gehad hebt, je er altijd extra `gevoelig` voor blijft.
Ga zo door!
Zeker sterke poten , is de leg extension one leg? Anders lijkt het me een beetje weinig , kan door de machine komen ook.
Maar zeker een nette training! Ook veel eiwitten 2000 kcals is wel niet zoveel... dat is voor mensen die niet sporten imo :')
Ik heb het berekend zoals in de sticky staat; basaal energie verbruik berekenen.onderhoud rond de 2300 is dat exclusief bewegen op een dag?
Heb je dat meegepakt?
Zeker sterke poten , is de leg extension one leg? Anders lijkt het me een beetje weinig , kan door de machine komen ook.
Juist borst getraind.
Ik heb het berekend zoals in de sticky staat; basaal energie verbruik berekenen. Zonder bewegen dus. Dan kom ik uit op 2375 kcal om precies te zijn. Te weinig? Heb me trouwens net gewogen op de fitness; 112! Ik kom van 117 een maand of twee geleden zoiets. 25 juli woog ik 115.
Het is met beide benen en echt zwaar! Dit toestel gaat tot 75 en dat heb ik nog niet veel mensen zien nemen...Denk dus dat het per toestel afhangt.
2000 is niet veel maar mijn onderhoud is iets rond de 2300, en ik probeer wat te cutten.
. Vond het gewoon een beetje uit de toon vallen bij andere , veel brutere gewichten zeg maar.Onzin, gewicht is leuk maar niet belangrijk. Met een oefening als leg extension gaat het om intensiteit.
Je eet te weinig. Ik ken de sticky niet maar lees het nog eens opnieuw je moet natuurlijk de activiteiten zoals krachttraining en overdag`s erbij optellen. Als je te veel onder je onderhoud gaat zitten ga je ook spieren gaan verliezen dat is niet de bedoeling. Wat belangrijk is is de goede verhouding k/e/v
Onzin, gewicht is leuk maar niet belangrijk. Met een oefening als leg extension gaat het om intensiteit.
Je eet te weinig. Ik ken de sticky niet maar lees het nog eens opnieuw je moet natuurlijk de activiteiten zoals krachttraining en overdag`s erbij optellen. Als je te veel onder je onderhoud gaat zitten ga je ook spieren gaan verliezen dat is niet de bedoeling. Wat belangrijk is is de goede verhouding k/e/v
Dit is de link naar de sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/