MuscleMeat

Sasquatch's log

• Topic Starter Topic Starter
Staat er toch heel duidelijk bij dat het zo berekent is als je de hele dag NIKS anders doet dan zitten. Dus tel je krachttraining erbij op en je activiteiten en je weet ongeveer je onderhoud. Nu eet je in ieder geval veels te weinig of je moet de hele dag stilzitten en
niet sporten?:D

Jaja het is duidelijk;). Wat verbruik je overdag gemiddeld? 500kcal max zeker buiten kt?
Ja momenteel heb ik herexamens dus eten zitten eten zitten repeat:D.
Ik heb er nog 2 te gaan, dan vertrek ik op reis naar Italië, (moto gp in San Marino) + klein weekje op een camping in Rimini aan zee. Als ik terug ben zal ik mij is bezig houden met een schema rond de 3000 kcal op te stellen en zou ik graag een periode wat afvallen tot een 100 kilo. Tzal lang duren met spierverlies zowiezo maar alles is beter dan 112! Bedankt!

Rug aangepakt.

Rear pulldown
10*60
10*70
6*80
Reverse grip pulldown
8*80
8*85
6*90

Seated row machine
10*55
8*65
8*75
6*85

Bent over row
10*50
10*60
8*70
6*80

Reverse fly machine
2*10*40
2*8*50

Nog wat geoefend op techniek van deadlift en dat was het voor vandaag.

trainingsduur: 58min
gemid. hartslag: 121
max. hartslag; 153
cal. verbruik: 713

Hard gewerkt maat!

Vandaag schouders en benen.

Military press
opwarming
10*20
10*40
8*50
6*60
6*62.5
3*65--> wou er 5 maar voelde niet goed
12*50

Squat
10*20 (voel al direct men knie)
10*50
10*60
5*70
5*90 ( te lang geleden)

Upright row (ez)
10*40
8*50
8*55
6*60

45° leg press
10*120
10*160
8*180
6*200
5*220

Side raises
10*12
10*10
10*10

Barbell lunge
10*40
Dumbbell lunge
10*12
8*20

lying leg curl
10*30
10*35
8*40
8*45

Face pulls
12*45
12*45
12*45

Donkey calf raise
10*150
10*150
10*150

Squat moet ik terug inkomen maar kom wel goed! Erg tevreden over deze training!

trainingsduur: 74min
gemid. hartslag:128
max. hartslag:170
cal. verbruik: 1017

hard gewerkt, maar kerel, kerel, wat een ratjetoe...
Train eerst ff 1 groep af, en wel van groot naar klein.

Sterk ben je wel ;)

Sterke trainingen :thumbs:

Wat deed je op de squat voor je knie shizzle?

hard gewerkt, maar kerel, kerel, wat een ratjetoe...
Train eerst ff 1 groep af, en wel van groot naar klein.

Sterk ben je wel ;)

Ik vond het net "leuk" zo. Heb vrij snel getraind met weinig rust, als ik dan eerst een been oef neem en dan een schouder oef heeft die spiergroep net wat meer rust. Als ik alles van benen had gedaan na elkaar, kon je me van de grond rapen op dit tempo:D
Ik snap wat je bedoeld maar deze manier traint niet slecht!

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Sterke trainingen :thumbs:

Wat deed je op de squat voor je knie shizzle?
Ik weet het! Ik heb overdag weinig of geen last, alleen als ik uit men bed stap.
Vorige week met legpress ging het aardig goed met een licht gewicht.
Ik heb nu ook niet zwaar gesquat, en ik heb geen last. De eerste buiging hoorde ik wel "krak" maar dat kan vanalles zijn e:rolleyes:
Ik weet wel wanneer het genoeg is geweest, en als ik dat voel aankomen stop ik direct. No worries ;)

Nette trainingen man, binnekort de kcals weer wat opvoeren he;)

sterke upright row!

warm je wel op voordat je begint?
hoe vind je de face pulls
ik heb ze pas ontdekt en ik vind het een wereld oefening

warm je wel op voordat je begint?
hoe vind je de face pulls
ik heb ze pas ontdekt en ik vind het een wereld oefening

Tuurlijk warm ik op, er staat toch: military press opwarming.
Face pulls vindt ik ook geweldig, ligt me wel!

ik had me duidelijker moeten uitdrukken
bij de squats bedoelde ik vanwege je knie

Ahzo! Voor ik begin zit ik meestal een kleine 15 min op de fiets, algemene opwarming.
Voor ik aan men eerst set begin pak ik meestal een licht gewicht voor een 20 reps ofzo, hangt er ook vanaf welke oefening.
Aangezien ik al goed warm was gedraaid met mil press ben ik gewoon begonnen met de bar (20kg) en dan lichtjes gestegen.
Ik ga nu nog geen setjes van 100+ draaien met squat, ten eerste ik wil niks forceren,
en het is al lang geleden dus ik denk niet dat ik verder kom dan een paar reps met 100:p

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Nette trainingen man, binnekort de kcals weer wat opvoeren he;)
Komt inorde baas!:D Na mijn vakantie, hou ik mij daar mee bezig!

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Bedankt, een van mijn favoriete schouder oef.

Sterke MP en nette Legpress! Goeie training!

Gaat lekker man , ben je nu wat aan het cutten? Lukt dat een beetje?

Sterke MP en nette Legpress! Goeie training!

Gaat lekker man , ben je nu wat aan het cutten? Lukt dat een beetje?
Jep, Ik ben eigenlijk echt een dikz*k! Ik heb nooit op mijn voeding gelet, en ben al het type endo.
Ik heb nu ook moeite om 2000kcal te eten, het lijkt gewoon veel. Ik eet om de 2uur en heb telkens een voldaan gevoel.
Ik ben echt begonnen toen ik 117kg woog, dan was het genoeg geweest.
Maandag was het 112kg dus ben wel blij, ik hoop dat ik vrij snel tegen de 107 zit. Mensen schatten mij altijd wel veel lichter dan ik ben, is wel positief, als ik dan zeg van nee, ik weeg eigenlijk 117kg dan krijg ik meestal dit te zien:eek:
Ik weet dat het normaal ofwel bulken en hard gaan, ofwel cutten en opletten voor spierafbraak is, maar ik heb het gevoel dat ik nog sterker word met 2000kcal.
Ik ga na mijn vakantie rond de 3000kcal zitten en meer cardio doen.
Ik at vroeger niet zo heel veel maar wel veel kh, brood, pasta, rijst, aardappelen etc.
Nu eet ik veel meer eiwitten uit tonijn, kwark, noten, vette vis, biefstukken etc. Het komt goed, ik heb er echt genoeg van, ben zwaar gemotiveerd!

Jep, Ik ben eigenlijk echt een dikz*k! Ik heb nooit op mijn voeding gelet, en ben al het type endo.
Ik heb nu ook moeite om 2000kcal te eten, het lijkt gewoon veel. Ik eet om de 2uur en heb telkens een voldaan gevoel.
Ik ben echt begonnen toen ik 117kg woog, dan was het genoeg geweest.
Maandag was het 112kg dus ben wel blij, ik hoop dat ik vrij snel tegen de 107 zit. Mensen schatten mij altijd wel veel lichter dan ik ben, is wel positief, als ik dan zeg van nee, ik weeg eigenlijk 117kg dan krijg ik meestal dit te zien:eek:
Ik weet dat het normaal ofwel bulken en hard gaan, ofwel cutten en opletten voor spierafbraak is, maar ik heb het gevoel dat ik nog sterker word met 2000kcal.
Ik ga na mijn vakantie rond de 3000kcal zitten en meer cardio doen.
Ik at vroeger niet zo heel veel maar wel veel kh, brood, pasta, rijst, aardappelen etc.
Nu eet ik veel meer eiwitten uit tonijn, kwark, noten, vette vis, biefstukken etc. Het komt goed, ik heb er echt genoeg van, ben zwaar gemotiveerd!

Ik ken het :). Ik weeg nu 85kg bij 1m87 met bf 10-12 en 1.5-2jr terug woog ik ook 85kg.. alleen dan bij een lengte van 1m70+ . Ik at ook niet zoveel snoep ed , wel veel normaal eten , meer dan anderen + te weinig sport en tsjah.

Vooral cardio doet veel , ik moet zeggen dat ik altijd meer afviel door de cardio dan door echt op mijn voeding te letten. Ik eet nu denkik qua kcals evenveel of meer als toen maar ik blijf mooi op gewicht en bf%. Krachttraining zal er ook voor zorgen dat je meer verbrandt in rust , hardlopen is dan weer een ideale vetverbrander :). Deze 2 gecombineerd = succes.

Je bent ook al veel afgevallen in korte tijd, en dat zonder cardio , enkel KT. Dat zegt al veel :). Moest je er nu nog cardio bijdoen , met 2k kcals zou je misschien te snel afvallen. Ik zou zo'n 2500 eten + KT + cardio. 3-4 maanden en het velt smelt weg :).

Clean bulk met cardio kan soms zorgen voor vetafname en spiertoename, maar ik moet oppassen met wat ik zeg , het schijnt onmogelijk te zijn :').

Een snelle, korte training, armen gepakt.

Barbell preacher curl (ez bar)
10*40
8*45
8*47,5

Dumbbell curl
12*15
10*18
10*20

Dips
3*8*Bw

Bb close grip bench press (altijd last van mijn polsen)
10*60
10*70
6*80

Pushdown (v-bar)
10*80
10*85
8*90

Dat was het, morgen examen dus had niet zo veel tijd.

trainingsduur:32min
gemid. harslag:113
max. hartslag:149
cal. verbruik:343

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Ik ken het :). Ik weeg nu 85kg bij 1m87 met bf 10-12 en 1.5-2jr terug woog ik ook 85kg.. alleen dan bij een lengte van 1m70+ . Ik at ook niet zoveel snoep ed , wel veel normaal eten , meer dan anderen + te weinig sport en tsjah.

Vooral cardio doet veel , ik moet zeggen dat ik altijd meer afviel door de cardio dan door echt op mijn voeding te letten. Ik eet nu denkik qua kcals evenveel of meer als toen maar ik blijf mooi op gewicht en bf%. Krachttraining zal er ook voor zorgen dat je meer verbrandt in rust , hardlopen is dan weer een ideale vetverbrander :). Deze 2 gecombineerd = succes.

Je bent ook al veel afgevallen in korte tijd, en dat zonder cardio , enkel KT. Dat zegt al veel :). Moest je er nu nog cardio bijdoen , met 2k kcals zou je misschien te snel afvallen. Ik zou zo'n 2500 eten + KT + cardio. 3-4 maanden en het velt smelt weg :).

Clean bulk met cardio kan soms zorgen voor vetafname en spiertoename, maar ik moet oppassen met wat ik zeg , het schijnt onmogelijk te zijn :').

Jep, na mijn examens en vakantie vlieg ik er echt goed in, meer eten, 's avonds na de training nog een 30-45 min op de fiets tegen een hartslag van 155-160, en 's morgens opbouwen naar 3maal in de week 20 min lopen (hit). Ben benieuwd wnr ik de 100 haal!

toch nette training, suc7 morgen maat!

Borst gepakt

Benchpress
opwarming
10*60
5*80
1*100
1*110 easy
0*120 fuuuuu weer niet! pist off
Toen deed men pols ook nog is zeer pff klote klote klote.
Ff gedaan met maxen.

Incline flyes
10*18
8*20
6*22

Incline Press
10*50
10*60
8*70
1*90 zat nog meer in maar ingehouden
8*80

Fly machine
10*75
10*80
8*85
6*90

Aangezien ik maar 3 dagen kan deze week, nog snel wat biceps erbij
in de vorm van preacher curl, db curl, en hammers. Niet echt belangrijk
om op te noemen want ik was al half dood.

trainingsduur: 64min
gemid. hartslag: 112
max. hartslag: 145
cal. verbruik: 661

Donderdag men laatste herexamen, later op die dag vertrek ik met mijn vriendin naar San Marino.
Wat relaxen en uiteraard om zondag Moto Gp te zien!
Zaterdag de week erna komen we al terug, dus kan ik vanaf maandag opnieuw knallen met een
beter voedingsschema en nieuw trainingsschema. Ik wil iets anders maar weet nog niet wat.

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

toch nette training, suc7 morgen maat!
Nog bedankt kwark maar het heeft niet mogen zijn denk ik...

die presses zijn sexy kerel!

Je hebt die titten ffies fijn afgebeuld! Keurig ;)

Terug
Naar boven