AndroidHealthClinic

Sasquatch's log

• Topic Starter Topic Starter
die presses zijn sexy kerel!

Je hebt die titten ffies fijn afgebeuld! Keurig ;)
Je bedoeld dat ik sexy ben zeker:cool:
Ik heb er toch een slecht gevoel over, ik wou echt die 120 hebben!
Nu heb ik zelf zeer aan men pols en geen 120. Self pity
Ik ga nog 2 dagen zo hard mogelijk knallen, heb een hele week om te rusten.
Daarna knallen we nog 10 keer zo hard verder!

Je bedoeld dat ik sexy ben zeker:cool:
Ik heb er toch een slecht gevoel over, ik wou echt die 120 hebben!
Nu heb ik zelf zeer aan men pols en geen 120. Self pity
Ik ga nog 2 dagen zo hard mogelijk knallen, heb een hele week om te rusten.
Daarna knallen we nog 10 keer zo hard verder!

haha, geen idee kep nog geen foto van je gezien hahaha (volgens mij tenminste...)

Nahhh.... stop whoining man! Als je net zulke rotte schouder gewrichten hebt als ik, moet je echt je zegeningen tellen... die 120 zet ik absoluut niet weg... :o

Miljaar men pols deed nog zeer gvd!
Toch maar trainen geblazen.
Rug en triceps

Chin up
5*Bw
2*Bw
3*Bw
2*Bw

Pulldown
10*60
10*70
Underhand pulldown
8*80
8*90

Seated row machine
10*60
8*75
6*90

Reverse fly machine
2*10*40
2*8*50

Db row
12*26
10*36
8*38

Deadlift
Wat geoefend op techniek met 60kilo ofzo.
Clean en press
Ook wat geoefend op techniek, fijne oef! Iedereen kijkt dan wel van wtf is
die kerel nu aan het doen!

Pushdown (v-bar)
4*8*80

Geen dips of cgbp gedaan omwille van mijn pols.

trainingsduur: 58 min
gemid. hartslag: 120
max. hartslag: 152
cal. verbruik: 689

Vrij tevreden over deze training.

Mooie training! Je zou eventueel Skullcrushers kunnen doen voor de triceps? Misschien dat je daar geen last van zult merken?

Mooie training! Je zou eventueel Skullcrushers kunnen doen voor de triceps? Misschien dat je daar geen last van zult merken?

Skullcrushers liggen me niet zo goed. Ik heb tijdens het benchen men pols zeer gedaan, verkeerde houding door het maxen.
Normaal ondervind ik geen last van mijn pols en doe ik dips cgbp en nog een finisher. Toch bedankt voor de raad;)

clean and press is gewoon een zware oef
succes met je pols

Damn nette BP !! Ook je rug is goed op de machine onderdelen , maar ff kritisch zijn : je Chin ups moeten beter, doe je soms wide grip pull ups ook? Is wss niet makkelijker met het wat hoger bf% , imo kan je wss al meer chin ups dan sommigen met een veel lager bf%.

Succes met je rust! ( beetje cardio doen in die week? :P)

Damn nette BP !! Ook je rug is goed op de machine onderdelen , maar ff kritisch zijn : je Chin ups moeten beter, doe je soms wide grip pull ups ook? Is wss niet makkelijker met het wat hoger bf% , imo kan je wss al meer chin ups dan sommigen met een veel lager bf%.

K*t benchpress bedoel je zeker! De machine onderdelen waren gewoon vrij, de superdudes waren waar aan het curlen waar ik normaal bor's doe dusja...
En je hebt volkomen gelijk, chin ups zuigen! en hard! Heb ik nooit gedaan, en met het gewicht dat ik meesleur is dat niet zo simpel, als je rug dan ook nog is je zwakste spiergroep is....Ik probeer nu zoveel mogelijk reps te halen zonder echt dood te gaan zodat ik na pulldown ook nog "de chin up greep" neem tot ik echt niet meer kan. Dit lijkt te werken! Pull ups wide grip moet ik nog niet aan denken maar is wel men doel!
Ik vertrek op vakantie, veel cardio zal er niet zijn, wel ga ik niet stilzitten! Ik hoop ook dat ik met hetzelfde gewicht terugkom.

Ja logisch als je dan minder onnodige gewichten tilt. :p

Zo heel zwak vind ik jou rug nou ook weer niet. Chin-ups met jou gewicht, dat doen er niet veel.

Zo heel zwak vind ik jou rug nou ook weer niet. Chin-ups met jou gewicht, dat doen er niet veel.
Bedankt kerel! Maar zoals je kunt zien aan men bor's en db rows mis ik toch wat extra power. Met 112kg Bw is chinnen zwaar, net zoals dippen en dan niet de versie tss 2 bankjes maar met 2 handvaten. Dit kon ik tot voor kort ook niet.

Bedankt kerel! Maar zoals je kunt zien aan men bor's en db rows mis ik toch wat extra power. Met 112kg Bw is chinnen zwaar, net zoals dippen en dan niet de versie tss 2 bankjes maar met 2 handvaten. Dit kon ik tot voor kort ook niet.

Ik zuig ook in pullups/chin ups en in dips. Gewoon je BF droppen en dan gaan ze ook veel makkelijker -> minder onnodige gewicht die je lift. (vet en vocht)

In dips zuig ik ook hoor :'). En het is idd wel waar dat 112kg bw chinnen niet easy is , maar je moet het toch zeker blijven doen!

Zal zowieso alleen maar beteren. Op gewicht blijven zou idd goed zijn :) , laat het me weten!

Ik zuig ook in pullups/chin ups en in dips. Gewoon je BF droppen en dan gaan ze ook veel makkelijker -> minder onnodige gewicht die je lift. (vet en vocht)

Niet alleen bf zakken hoor , gewoon hard op trainen. Mijn bf is iig niet veel gestegen of gezakt en ik kom van 7xBW wide grip pull up naar 17x :). Gewoon veel doen en best in het begin van je training , als je het meeste energie hebt.

In dips zuig ik ook hoor :'). En het is idd wel waar dat 112kg bw chinnen niet easy is , maar je moet het toch zeker blijven doen!

Zal zowieso alleen maar beteren. Op gewicht blijven zou idd goed zijn :) , laat het me weten!

Niet alleen bf zakken hoor , gewoon hard op trainen. Mijn bf is iig niet veel gestegen of gezakt en ik kom van 7xBW wide grip pull up naar 17x :). Gewoon veel doen en best in het begin van je training , als je het meeste energie hebt.

Is inderdaad wel DE warming up voor een workout set van UB/rug. :)
Maar ja ik heb inderdaad mezelf ook erg verbetert daarop alleen goed is het nog altijd niet.
Ik begon eerst met wide grips met assistance van 27kg ofzo (me BW was toen 80kg ofzo), inmiddels weeg ik 100-102kg en doe ik ze 4-5x no assistance. :D

Chins komt goed man. Practice makes perfect! Wel even uitkijken met die pols zo'n blessure kan erg lang gaan duren als je er niet gelijk aandacht aan besteed.

Chins komt goed man. Practice makes perfect! Wel even uitkijken met die pols zo'n blessure kan erg lang gaan duren als je er niet gelijk aandacht aan besteed.

Ja, begin nou ook regelmatig pijn vlak bij me rechterpols te voelen zonder enige spanning erop te leveren eigenlijk. Misschien dat jij weet wat dit kan betekenen? Ik heb dit overgehouden na een akelige gevoel na het gebruiken van een EZ-curl bar tijdens het Barbell Curlen. Normaal gezegd was het zonder probleem met een straight bar alleen was het me eerste keer met zo'n nieuwe EZ-curl en gelijk al voelde het niet goed. :mad:

Ja, begin nou ook regelmatig pijn vlak bij me rechterpols te voelen zonder enige spanning erop te leveren eigenlijk. Misschien dat jij weet wat dit kan betekenen? Ik heb dit overgehouden na een akelige gevoel na het gebruiken van een EZ-curl bar tijdens het Barbell Curlen. Normaal gezegd was het zonder probleem met een straight bar alleen was het me eerste keer met zo'n nieuwe EZ-curl en gelijk al voelde het niet goed. :mad:

Ik zou het zo niet weten. Probeer er gewoon een beetje rekening mee houden en je laten leiden door de pijn. Ik weet hoe moeilijk het is om er rekening mee te houden maar ik heb mijn lesje geleerd en heb nu chronich last van mijn enkel. Niet dat ik er niet mee kan trainen maar goed wel vervelend.

Ik zou het zo niet weten. Probeer er gewoon een beetje rekening mee houden en je laten leiden door de pijn. Ik weet hoe moeilijk het is om er rekening mee te houden maar ik heb mijn lesje geleerd en heb nu chronich last van mijn enkel. Niet dat ik er niet mee kan trainen maar goed wel vervelend.

Ja meestal als ik een pijntje voel wat niet op z'n plaats hoort is het ook een signaal om te nokken. Ik denk dat als ik het de volgende keer voel ik even rustig aan doe, maar als dit niet help er toch maar rust erin gooi, ik denk dat ondertussen me knieen er ook bijna om smeken. :rolleyes:

Ja meestal als ik een pijntje voel wat niet op z'n plaats hoort is het ook een signaal om te nokken. Ik denk dat als ik het de volgende keer voel ik even rustig aan doe, maar als dit niet help er toch maar rust erin gooi, ik denk dat ondertussen me knieen er ook bijna om smeken. :rolleyes:

Periodizeren!!! Lees, leer en absorbeer alles wat je er over kunt vinden. Zoals het spreekwoord zegt de boog kan niet altijd gespannen staan. Daarnaast moet je pijn en pijn wel van elkaar kunnen scheiden. Je mag best hard trainen en dan wat pijn voelen maar er zit verschil tussen de pijn die je hebt als er iets echt niet goed zit.

Terug
Naar boven