- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks
IddLekkere bench man,
Ik vind het zelf ook altijd lekker om vantevoor even goed op te warmen.
Als ik gelijk bij een zwaarder gewicht begin lijkt het net of ik veel meer aan het tillen ben dan dat het daadwerkelijk is
Ben ik al even voorbij hoor.toch nog zeer mooi hoor, je bent die mijlpaal van 100 al bijna voorbij!
uhuHij bank 5*5*95 , zeker weten dat hij met gemak 100 duwt :').

Minstens 120 wil ik!Oh ik hou van 5x100 Squats, ik ga de volgende keer denk ik 10x5x100kg Squaten.
Maar mooie training bro, 100kg Bench zit er heel gemakkelijk in, kan ik helaas niet zeggen.![]()
Thanks gaat idd aardig de laatste tijd.
Was het maar waar, ik begin meer en meer pijntjes te gaan voelen, ben al een tijdje zwaar bezig dus deload zou niet slecht zijn denk. Ik hoop nog een paar weekjes te kunnen door knallen en men doelen halen.
Nope, zelfde mp als vorige week; alleen meer genomen op de iso oef.
verhoogdThanks was goed zwaar!Idd op tijd je rust pakken sas goed bezig weer. Ik vind je db shoulder pres indrukwekkend ,

Vandaag naar de orthopedist geweest. Volgende week een mri, ct scan en rx laten nemen. Hij denkt aan een hernia. Ik mag niet meer trainen tot 18 november, dan moet ik terug op controle. Tijdens het onderzoek zei hij dat ik een aardige spiermassa had maar hij vroeg wat er aan de hand was met men
latissimus dorsi. Ik heb altijd al gedacht dat deze achterliep maar nu blijkt het dus echt hard op te vallen. Nu afwachten en hopen op het beste.
, heb net ook deload week. Beetje hetzelfde als bij jouw , alweer 3-4maand constant hard aan het trainen dus moet ff rustig aan doen. Maar ik vind het alles behalve leuk 
Ook is men achterkant van men bovenlichaam niet in verhouding met de voorkant wat men houding niet ten goede komt. En dus nog slechter is voor de wervels. Als je dan weet dat men moeder invalide is geworden nadat ze hetzelfde uitgangspunt had als mij dan weet je vast wel hoe ik me nu op dit moment voel.