Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt inorde baas! Door men knie heb ik een hele tijd niets kunnen doen, daarmee ligt deze nog zo laag. Ik ga zeker voor 5*5*110 sq, hoop wel meer.Dikke training. Die squats beginnen langzaam beter te worden. Zorg dat deze een stuk hoger wordt dan je bench.
Bedankt kwarkie, alles komt goed!zo sas, lekker man! Die bench van je ben ik echt jaloers op! Borst is bij mij nogal problematisch door die schoudermaja komt wel goed denk ik.
Goed bezig kerel![]()
Vijfde week 1ste training
Squat
Opwarming
5*5*100 gelukt
Bench
Opwarming
10*60
5*80
5*97,5
5*97,5
5*97,5
5*97,5
4*97,5 net niet, halverwege de rep had ik niks meer, op!
Incline db press
3*12*29 pff doodgaan na de bench
Leg ex
3*12*50
Leg curls
3*12*40
Bb curls
3*12*30
Pose curls
3*12*20
+ reverse curl en hammers
Squat gaat al beter, had ik geen last mee.
Bench is al een dik volume pr. De rest van de oef gewoon wat gepompt.

Bij het squaten doe ik eerst wat buigingen met losse bar gevolgd doorDamn het begint echt serieus te worden kerel! Lijkt me echt zo'n loodzware manier van trainen. Wel altijd goed opwarmen op voorhand zeker? Pfft 5*5*100 squat , ik ben al wasted na mijn 5*100 squat
Sterk kerel![]()
Bij het squaten doe ik eerst wat buigingen met losse bar gevolgd door
10*50
10*70
5*90
en dan men werksets
dan ga ik benchen;
schouders losgooien
20*20(bar)
10*50
5*70
5*90
en de werksets
Zoiets gelijkaardigs toch
Als ik na squat en bench niet warm ben zalt nooit gebeuren, daarna knal ik er alles achteraan
Als je het piramide wilt noemen, ik probeer eerst alles los te gooien om daarnaHaha , wtf man? Je traint dus in pyramide en dan ga je op je max nog eens 5*5 doen. Ik dacht dat je wat op de roeitrainer zat om op te warmen.
Zieke shit gewoon...
Als je het piramide wilt noemen, ik probeer eerst alles los te gooien om daarna
aan het gewicht te wennen. Van 60 bench naar 97,5 is niet prettig.

Ik geef de voorkeur om met de oefening zelf op te warmen, ik heb al eens teJa wel , dus ik dat je dan eerst goed opwarmde mbv lopen of roeien. Ik dacht dat je dan meteen met de 95 begon , zou imo best goed kunnen. Ziek gewoon.
En heeft het een goed effect voor je borst? Misschien dat ik dit ook wel eens probeer. Lukt me wss nooit maargoed![]()
toch nog zeer mooi hoor, je bent die mijlpaal van 100 al bijna voorbij!