Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik raak mijn bovenkant borst aan. Tot mijn kin vind ik maar halve reps.Sterke MP ... laat je hem meer tot op de kin zakken? Of tot op de borst?
Ik raak mijn bovenkant borst aan. Tot mijn kin vind ik maar halve reps.
Mijn MP wil maar niet omhoog 
Je wordt echt een beest kerel! MP is weer ziekelijk goed en die bench is ook verdomd nice!
Thanks mannen! Mp gaat aardig vooruit, side raises blijven achter.Verdomd schrok me de t**fus van je MP, focking sterk bro!

Ik liep al serieus achter op rug vind ikzelf. Maat van mij weegt 68kg en trekt ff 185 van de grond, doe ik hem niet na! Db rows ook veel te zwak voor men gestalte en men andere krachtstats. Ik heb altijd rug meegenomen in men schema's dus zou eik niet weten hoe dat komt. Men benen zijn ook niet wat het moet zijn van krachtniveau maar daar weet ik de oorzaak wel van.zo hard gaat dat niet dat achteruitgaan
misschien effe wat andere oefeningen
bijv wat cable-werk
zodat je rug weer gewend raakt aan belasten

Bwa als ik wil neem ik ook 26 per arm, maar zijn ze dan wel strikt?nice die incline BP, fly's lopen beetje achter, maar is niet rampzalig hoor. Hard gewerkt kerel!![]()