Fitness Seller

Sawsbuck's log

• Topic Starter Topic Starter
Schuin is 'normaal' toch zwakker dan flat benchen?

Ja! Dat is hoort ook zo. Ik vind het raar dat ik evenveel pak, terwijl ik met flat en schuin gewoon even veel moeite heb op hetzelfde gewicht....

Met normale schuine/flat bench (dus niet dumbbells) is flat ook sterker. Ligt dit aan mijn techniek ofzo datik met dumbbells even sterk ben flat als schuin?

Ja! Dat is hoort ook zo. Ik vind het raar dat ik evenveel pak, terwijl ik met flat en schuin gewoon even veel moeite heb op hetzelfde gewicht....

Met normale schuine/flat bench (dus niet dumbbells) is flat ook sterker. Ligt dit aan mijn techniek ofzo datik met dumbbells even sterk ben flat als schuin?

Geen idee man, ben niet zo bekend met dumbbells...ik barbell bench

Geen idee man, ben niet zo bekend met dumbbells...ik barbell bench

Ik doe maandag met dumbbells en vrijdags met barbell. (maandag en donderdag train ik alleen.. vandaar)

Maar normaal gesproken is het zo dat schuin zwakker is dan flat. Misschien een keer een filmpje maken van me flat dumbbell bench dat mensen tips kunnen geven ofzo wat dit is vreemd..

Je borst loopt ieder geval niet achter!, bij mij in tegendeel ....

Je moet vp oplaten meten door iemand aders anders klopt het niet

Je borst loopt ieder geval niet achter!, bij mij in tegendeel ....

Je moet vp oplaten meten door iemand aders anders klopt het niet

Had dat ook een keer laten doen door me moeder en kwam ook op 14 uit. Heb het drie keer gedaan twee keer zelf en een keer door me mams... Hecht er voor de rest ook niet heel veel waarde aan omdat het nog niet 12% is. Over een maand maar weer eens kijken (laat ik het wel door me moeder doen weer, thanks voor de tip).. :D

Straks benen trainen als ik uit school kom. Maar eerst ga ik naar het tankstation krasloten kopen. Had gedroomd dat ik geld won door die dingen dus dat is het eerste wat ik ga doen straks :roflol:

Straks benen trainen als ik uit school kom. Maar eerst ga ik naar het tankstation krasloten kopen. Had gedroomd dat ik geld won door die dingen dus dat is het eerste wat ik ga doen straks :roflol:
In be4 gewonnen.

Mss kan je dan een dikke homegym bouwen en komen we bij jou trainen?

Dusss ik heb 3 krasloten gekocht (1,50 per stuk) heb 7 euro gewonnen, dus 2,50 winst :roflol:

Nja me droom is uitgekomen heb geld gewonnnen maarja hier kun je niet echt een homegym van bouwen he.. :roflol: :roflol:

Ahh well ik ga nu trainen hahaha

Ik wou nog zeggen: in be4 3 euro gewonnen en toch homegym moeten bouwen door belofte :p

Train ze!!

Als ik naar de volgende meet kom, kom ik met krasloten aangezien jij altijd wint. Dan moet jij die voor me openkrassen goed??! :D

Had nog een kraslot waar ik een gratis lot had gewonnen thuis heb die ingecheckt en daaruit had ik 4 euro gewonnen :roflol:

Toch nog 11 euro uit 4.50. :roflol:

En nu ga ik ECHT trainen

Legs getrained!!

Leg press
7x235
7x235
7x235

Seated leg curl
6x68
6x68
6x68

Leg extensions
8x95
7X105
7X105

Standing calf press
7x130
7x130
7x130

Nu even 35 minuten cardio'en :D

Peaceeeeee :D

Net zelf chicken nuggets gemaakt. Best wel simpel maar wel veel werk ;_;

sovkwl.jpg

Healthy junk meals zijn deliciousssssssssssssssssssssssssssssss :heart:_____:heart:

inb4massivebefood

ziet er nice uit

ingrediënten:
bloem
2 eieren
(theelepel geraspte kaas) <- hoeft niet
broodkruimels
geplette cornflakes
250 gram kipfilet (gesneden)
olijfolie/zonnebloemolie (ik heb het gedaan in olijfolie)

How to:
-kipfilet snijden in plakjes
-cornflakes in een zakje doen en fijn stampen
-broodkruimels, gestampte cornflakes en het beetje kaas in een schaal doen en door elkaar gooien.
-bloem in een bakje doen
-ei kloppen en in een bakje doen

14ipo47.jpg

-nu elk stukje kipfilet in de bloem dippen, dan in het ei en als laatste in de kruimelmix (dus van links naar rechts)
-in de pan met olijfolie, paar keer omdraaien en klaar :D

:D:D!!

Zou vandaag eigenlijk schouders doen maar heb besloten het te switchen naar morgen. Dus vandaag borst biceps.

Borst:

Bench flat:
6x100
6x110
2x120

Schuine bench
6x70
6x75
4x80

Rear delts:
6x68
6x68