XXL Nutrition

Sawsbuck's log

• Topic Starter Topic Starter
Hoe durf je dat zeggen van tl;dr en dat het ons niet boeit! :mad:

En idd zoals de rest zegt, sterkte brah! Je broeders zijn er voor je!

Hahaha my bad. Ik ben niet zo van de problemen ofzo.

Thanks though :heart:

Sterkte bro, en dat is helemaal niet iets om over te schamen ;)
Bepaalde persoonlijkheidstypes (ook erfelijk bepaald dus) zijn nu eenmaal meer vatbaar voor zulke stoornissen. Ik reken mezelf daar ook bij.
Blij dat het terug aan de beter hand met je is. Je komt er door, je moet enkel volhouden en jezelf voornemen dat je nog steeds een buffe kl***zak bent met binnenkort het lichaam van een adonis! :)

Thanks broski means a lot :heart: (nohomo)

Ja klopt, denk ook dat het een erfelijk iets is eerder dan echt een zelfontwikkeld iets.

Zolang je natty blijft is t geen probleem om dat te hebben, wanneer je aan de aas gaat loop je t risico er aan verslaafd te raken.

Nouja geen probleem.. Niet dat het een probleem voor je lichamelijke gezondheid zal zijm

Nou eigenlijk wel, je leeft in een isolement, schaamte om je te vertonen ergens + de spiegels maken je helemaal gek. Klopt wel dat aas het verzwaard, maar goed voor je lichaam is het helemaal niet. Dus een probleem om dat te hebben is het zeker omdat het je sociaal/mentaal helemaal kapot maakt, ook al doe je geen wedstrijden/ben je niet de buffste/zit je niet aan de aas.

ik lees met plezier je dagboek hoor :heart:

jy bent egg liief :$

Vandaag rug + buik getrained:

Rug:

Back press
12x50
8x60
8x65

T-bar row
8x30 kg op stang (weet niet hoeveel die stang is?)
8x30
8x30

Bent over row
7x26kg
7x26kg
7x26kg

Lat pull down
8x ??
8x ??
8x ??

Seated cable row (machine)
8x72
8x72
8x72

Buik:

Crunches
25x
25x
25x
25x

Side crunches
25x per kant
25x per kant
25x per kant

Plank
40 seconden
40 seconden
40 seconden

Daarna 41 minuten cardio gedaan.

Heb cardio nu opgevoerd naar 40 minuten per keer.Maar ik doe nu dinsdag en donderdag geen cardio meer.Dus opgevoerd maar minder rust. Misschien dat ik hierdoor betere resultaten haal? 40 minuten is wel killing hahaha

Guys, ik ga vanaf nu elke dag buik doen thuis. Wat denken jullie? Of heeft het niet veel zin. Dus maandag t/m zaterdag elke dag een buikworkout van 3 oefeningen (de drie bovenstaande)

Guys, ik ga vanaf nu elke dag buik doen thuis. Wat denken jullie? Of heeft het niet veel zin. Dus maandag t/m zaterdag elke dag een buikworkout van 3 oefeningen (de drie bovenstaande)

Ik ben er geen fan van maar zou zeggen test het even 3 weken uit??

Ik ben er geen fan van maar zou zeggen test het even 3 weken uit??

Why bro?

Ja ik heb gister ook gedaan denk dat ik straks weer doe, douche elke avond dus kan ik net zo goed even een buikspier workout voor het douche doen op een matje haha

Meest saaie spiergroep om te trainen ook, buik :roflol:

En dan zijn er mensen die juist denken als ik buik train op 20% vet krijg ik sixpack xd....

heb a jaar niet gedaan

Laatst bewerkt:
En dan zijn er mensen die juist denken als ik buil train op 20% vet krijg ik sixpack xd....

heb a jaar niet gedaan

De zomer komt eraan, iedereen vlug buik trainen.
Ik probeer het gewoon ietwat te ondehouden, maar +100 reps voor sit-ups verveelt al snel.

En dan zijn er mensen die juist denken als ik buik train op 20% vet krijg ik sixpack xd....

heb a jaar niet gedaan

Hahaha echt he

De zomer komt eraan, iedereen vlug buik trainen.
Ik probeer het gewoon ietwat te ondehouden, maar +100 reps voor sit-ups verveelt al snel.

Dus wordt niet aangeraden? Of heeft het geen zin? Ik dacht, zit nu onder de 15% dus het zal nu wel enig effect hebben of niet dan :roflol:?

Heeft altijd effect buik spieren worden sterker, dus sterker core ze groeien ietsje

Heeft altijd effect buik spieren worden sterker, dus sterker core ze groeien ietsje

Oke thanks ik ga het gewoon testen en als het na een maand nog geen verschil uit maakt qua zichtbaarheid dan stop ik er mee...

Laatste keer dat ik echt aandacht besteedde aan buik was 2 jaar geleden ofzo :roflol:

tuurlijk hebben die shitload aan crunches geen zin, enige wat je krijgt is goeie uithouding van je spieren, je traint de rest van spiergroepen toch ook niet in die rep range

als je zwaar squat en deadlift hoef je verder echt geen abs isolatie te doen, misschien weighted plankjes oid of zware leg raises

tuurlijk hebben die shitload aan crunches geen zin, enige wat je krijgt is goeie uithouding van je spieren, je traint de rest van spiergroepen toch ook niet in die rep range

als je zwaar squat en deadlift hoef je verder echt geen abs isolatie te doen, misschien weighted plankjes oid of zware leg raises

Eigenlijk dit.
Dat doe ik nu ook tegenwoordig. Leg Raises of eens een Decline Crunch, Side Bend ter afwisseling.

Punt is, linkerkant van mijn buikspieren komen er minder goed uit dan de rechter (zoals je ook ziet op de foto) zijn dat dan genetics? Ik dacht namelijk door meer aandacht aan buik te besteden dat dat wel recht zou trekken net zoals ieder andere spiergroep?

Maar als het geen zin heeft dan doe ik het natuurlijk niet, heb weinig verstand qua buiktraining. Plus aan het vetpercentage kan het toch niet liggen anders zou de hele buik bedekt moeten zijn?

welke foto :P ?

maar meer aandacht besteden kan dan beter op een slimme manier

als je quads achterlopen ga je toch ook niet elke avond 25 bodyweight squats doen

Laatst bewerkt:
Nou eigenlijk wel, je leeft in een isolement, schaamte om je te vertonen ergens + de spiegels maken je helemaal gek. Klopt wel dat aas het verzwaard, maar goed voor je lichaam is het helemaal niet. Dus een probleem om dat te hebben is het zeker omdat het je sociaal/mentaal helemaal kapot maakt, ook al doe je geen wedstrijden/ben je niet de buffste/zit je niet aan de aas.

Hmm, dat is geestelijk he. Je zal niet dood gaan doordat je teveel traint in tegenstelling tot anorexia of wanneer je aas gaat (mis)/gebruiken

Maar wel klote dat je er door in een isolement raakte, de meeste die ik ken met bodydismorphia kunnen er nog wel goed mee omgaan zolang ze het strand niet op hoeven.

Terug
Naar boven