Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Hoe durf je dat zeggen van tl;dr en dat het ons niet boeit!
En idd zoals de rest zegt, sterkte brah! Je broeders zijn er voor je!
Hahaha my bad. Ik ben niet zo van de problemen ofzo.
Thanks though

Sterkte bro, en dat is helemaal niet iets om over te schamen
Bepaalde persoonlijkheidstypes (ook erfelijk bepaald dus) zijn nu eenmaal meer vatbaar voor zulke stoornissen. Ik reken mezelf daar ook bij.
Blij dat het terug aan de beter hand met je is. Je komt er door, je moet enkel volhouden en jezelf voornemen dat je nog steeds een buffe kl***zak bent met binnenkort het lichaam van een adonis!![]()
Thanks broski means a lot
(nohomo)Ja klopt, denk ook dat het een erfelijk iets is eerder dan echt een zelfontwikkeld iets.
Zolang je natty blijft is t geen probleem om dat te hebben, wanneer je aan de aas gaat loop je t risico er aan verslaafd te raken.
Nouja geen probleem.. Niet dat het een probleem voor je lichamelijke gezondheid zal zijm
Nou eigenlijk wel, je leeft in een isolement, schaamte om je te vertonen ergens + de spiegels maken je helemaal gek. Klopt wel dat aas het verzwaard, maar goed voor je lichaam is het helemaal niet. Dus een probleem om dat te hebben is het zeker omdat het je sociaal/mentaal helemaal kapot maakt, ook al doe je geen wedstrijden/ben je niet de buffste/zit je niet aan de aas.

ik doe gewoon nooit buikspieren 

?