MuscleMeat

Sawsbuck's log

• Topic Starter Topic Starter
wow 91 kg das wel hard aan het gaan man...sta je droger of hoe zie je eruit?

Ja dat wel, denk rond de 15/16% nu. Zal wel een vergelijkingsfoto plaatsen van hoe ik er eerst bijstond en nu.

Correctie niet 91/92 maar 93(heb net op een lege maag op de weegschaal gestaan) nog weinig maar goed haha..

Hier is het verschil na 5 weken ongeveer. Links is op 100 kilo denk 21% vet. Rechts is op 93 kilo denk 15% -16% vet.

Laatst bewerkt:
Sportschool is morgen dicht en maandag en dinsdag wtf is this shit. Woensdag moet ik werken dus ik kan pas donderdag trainen?! Ik haat sportscholen en hun domme tijden serieus :roflol:

Iemand een oplossing om deze dagen in te halen?

Sportschool is morgen dicht en maandag en dinsdag wtf is this shit. Woensdag moet ik werken dus ik kan pas donderdag trainen?! Ik haat sportscholen en hun domme tijden serieus :roflol:

Iemand een oplossing om deze dagen in te halen?
Mee trainen met mij? De mijne is open :D

Of cardio gaan doen? (lopen zwemmen fietsen)

Mee trainen met mij? De mijne is open :D

Of cardio gaan doen? (lopen zwemmen fietsen)

Hahaha jij outpowered mij man

Als je dichtbij woonde had ik het gedaan

-----------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag toch nog kunnen trainen. Sportschool was open tot 1 uur ( k*t tijd???), dus ben maar 's morgens gegaan (waar ik niet zo fan van ben) maar goed...... :D

Borst, triceps + cardio

Borst:

Bench Press:
6x100
6x100
3x120

Schuine Bench Press:
6x90
6x95
5x95

Flys:
7x70
7x70
7x70

Triceps:

Dips:
6xeigen gewicht
6xeigen gewicht
6xeigen gewicht

Seated Skull Crusher (dumbbell):
8x12
8x12
8x12

Daarna 35 minuten cardio :thumbs:

Best wel lekker getrained eigenlijk. Niet verwacht omdat het 's morgens was maarja. Volgende trainingsdag is nu pas weer donderdag :(
Dan maar de gemiste dagen inhalen met extra lange cardio en buik trainingen thuis.

/.end

Goede progressie man, duidelijk zichtbaar. Is normaal dat je de eerste weken serieus gewicht kan droppen :D

Mooie treejn.

Je mag bij mij thuis wel trainen g

Nette training wrm is de sportschool dinsdag dicht?

Goede progressie man, duidelijk zichtbaar. Is normaal dat je de eerste weken serieus gewicht kan droppen :D

Mooie treejn.

For real? Ik maakte me al zorgen haha, 7 kilo in 5 weken:eek:... Btw heb die ice tea zero gister gehad, I was so happy. Thanks nog :D

En thanks again :D

Je mag bij mij thuis wel trainen g

Oh ja jij hebt die fancy homegym he, brb omw :heart: (nohomo)

Nette training wrm is de sportschool dinsdag dicht?

Thanks bro :D. Ja dat vraag ik me ook af??? Er bestaat geen 3de paasdag voor zover ik weet dus het slaat gewoon nergens op. Woensdag moet ik werke dus ik ga maar donderdag/vrijdag en zaterdag dan is niet anders...

paar dagen rust kan opzich geen kwaad misschien beetje cardio, zo kunnen je pezen ook weer herstellen

Was gister om 11 uur klaar met werk (fabriekshifts fml). Toen moest ik nog een kwartier naar huis fietsen. Heb toen nog thuis 36 minuten cardio gedaan, daarna had ik geen puff meer :roflol:

Heb echt klote werktijden waardoor ik niet naar de gym kan gaan. En gister was die ook nog eens dicht.

Oeh en ik ga vandaag dat chicken recept proberen op dat pitabroodje van me bro massiveBe, aangezien ik het nodig heb voor vanavond.

Train morgen weer gelukkig :D

bye.

Laatst bewerkt:
Zie pas net je pics, Shit! Lekkere vooruitgang man!

Was gister om 11 uur klaar met werk (fabriekshifts fml). Toen moest ik nog een kwartier naar huis fietsen. Heb toen nog thuis 36 minuten cardio gedaan, daarna had ik geen puff meer :roflol:

Heb echt klote werktijden waardoor ik niet naar de gym kan gaan. En gister was die ook nog eens dicht.

Oeh en ik ga vandaag die chicken recept proberen op dat pitabroodje van me bro massiveBe, aangezien ik het nodig heb voor vanavond.

Train morgen weer gelukkig :D

bye.

Smakelijk bro!
PICS! :D

Gvd quote je me net voordat ik me illigale typo eruit kon halen :roflol:

Trouwens was nice! Pics vergeten -_- maar ik ga 't nog eens maken dus dan show ik wel mijn wannabe creatie van het jouwe haha. Had met tomaat ui kip oregano en een beetje curry :D

Gvd quote je me net voordat ik me illigale typo eruit kon halen :roflol:

Trouwens was nice! Pics vergeten -_- maar ik ga 't nog eens maken dus dan show ik wel mijn wannabe creatie van het jouwe haha. Had met tomaat ui kip oregano en een beetje curry :D

Lekker! Kan niet verkeerd zijn geweest :meal:

Je gaat hard man :D :thumbs:

Hier is het verschil na 5 weken ongeveer. Links is op 100 kilo denk 21% vet. Rechts is op 93 kilo denk 15% -16% vet.

k1vymh.jpg

Netjes man, je kan echt goed zien dat je vele malen meer definitie krijgt!
Trouwens wel echt ziek hoog gewicht voor je lengte ;) doe je goed!

Netjes man, je kan echt goed zien dat je vele malen meer definitie krijgt!
Trouwens wel echt ziek hoog gewicht voor je lengte ;) doe je goed!

Thanks:D Ik zelf voel me echt een stok als ik nu in t-shirts loop etc. (door het hoge gewicht eerst) maar op foto's zie je wel wat meer definitie dus daar ben ik idd wel blij om :D
En ja voor me net geen 1,80 is het wel wat hoger dan het gemiddelde op die lengte haha thanks :D

Terug
Naar boven