Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Huppa sterke training, beestig hoor 6x110kg voor iemand van 1,78m
Ziet er lekker uit! ga het ook eens proberen als ik mijn gezonden junk meal heb
!Niets voor je rear delts? Of pak je die maar aan op je back workout?
Progressie is duidelijk te zien! Begrijpelijk dat je de cut beu bent
Nu niet meteen terug smerig hard bulken hé![]()

Ja die pak ik bij back man. Raad je aan om die bij schouders te doen?
Denk dat ik deze maand nog afmaak/ misschien half mei er bij en dan op onderhoud tot eind augustus. Denk daarna een clean bulk tot 95 fzo kijk wel.
Cutten maak mij gek man serieus![]()

Goed bezig! ga gewoon naar 11/12% nog 4 weken Rear delts op back day

Dat wordt wel beter naarmate je meer cut. Been there, done that
Kwestie van voorkeur. Ik durf nogal eens afwisselen. Zolang ze maar gedaan worden
Hoeveel % denk je nu te staan (ik kan echt niets inschatten)

Volg je opleiding of werk je? cut zwaar (k*t!) Als je moet concentreren
ziek geworden door zijn zelfgemaakte chicken nuggets
) tl;dr, het gaat nu 1000x beter, wou jullie gewoon even updaten.
Ohniet leuk om tehoren, lekker hard rug trainen! even je gedachten ergens anders..

ziek geworden door zijn zelfgemaakte chicken nuggets

Hey guys,
My bad dat ik de afgelopen tijd afwezig was. De reden hiervoor is, is dat ik al 2 jaar last heb van het syndroom muscle dysmorfia (ook wel genoemd als 'bigorexia'). Heb het, kort samengevat, moeilijk gehad de laatste maand, voelde me heel dun en ecto as fck, terwijl ik toen ik 100 woog me fat voelde als fck met 0 definitie.Zit tussen de oren ik weet het, maar het is makkelijker gezegd dan het echt daadwerkelijk zo te denken. Ben naar de doc geweest en wordt er nu eindelijk voor geholpen. Is een grote stap geweest aangezien ik het al die jaren heb laten zitten omdat ik dacht dat ik geen gestoorde was en hulp alleen voor r**ards is... Maar me moeder heeft Bolumia gehad en weet dus precies wat je doormaakt (omgekeerde versie) dus op aandringen van haar maar de doc gebeld en nu gaan we kijken wat we er aan kunnen doen. Is ook erfelijk, dus het kan best zijn dat het daardoor komt.
Anyways 2 much drama (boeit jullie waarschijnlijk ook niet) tl;dr, het gaat nu 1000x beter, wou jullie gewoon even updaten.
Ik post straks even de training van vrijdag en ik ga vndaag rug trainen.
Peace![]()