AndroidHealthClinic

Sawsbuck's log

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, dat is geestelijk he. Je zal niet dood gaan doordat je teveel traint in tegenstelling tot anorexia of wanneer je aas gaat (mis)/gebruiken

Maar wel klote dat je er door in een isolement raakte, de meeste die ik ken met bodydismorphia kunnen er nog wel goed mee omgaan zolang ze het strand niet op hoeven.

Ja klopt menn, beter deze versie dan de omgekeerde. Of ja beter eigenlijk allebei helemaal niet. :mad:

Ja ben de afgelopen twee jaar 0x gaan zwemmen, dus denk dit jaar ook niet :roflol:

Doc wou me geen anti-depressivia geven, wil ik zelf ook niet. Lijkt me rommel. Denk dat het ooit vanzelf wel een x weggaat? Moet hem om de week bellen met ''vooruitgang.'' Na een maand kijken of ik een therapeut nodig heb of iets dergelijks (ook al zie ik dat 1000x niet zitten).

blijft wel heel je leven, maar denk dat echt stuk minder wordt naar mate je ouder wordt je leert er mee omgaan, wacht maar straks sta je op 9% dan wil je alleen maar zwemmen

Ja klopt menn, beter deze versie dan de omgekeerde. Of ja beter eigenlijk allebei helemaal niet. :mad:

Ja ben de afgelopen twee jaar 0x gaan zwemmen, dus denk dit jaar ook niet :roflol:

Doc wou me geen anti-depressivia geven, wil ik zelf ook niet. Lijkt me rommel. Denk dat het ooit vanzelf wel een x weggaat? Moet hem om de week bellen met ''vooruitgang.'' Na een maand kijken of ik een therapeut nodig heb of iets dergelijks (ook al zie ik dat 1000x niet zitten).

Antidepressiva helpt geen fl**ker bij zulke dingen..

Kwestie van confronteren met je angsten en er mee leren leven. Harde waarheid is dat het nooit over zal gaan en dat de kwaliteit van het leven afhangt van hoe goed jij er mee om kan gaan en kan accepteren dat je nooit tevreden zal zijn.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 00:10 ----------

blijft wel heel je leven, maar denk dat echt stuk minder wordt naar mate je ouder wordt je leert er mee omgaan, wacht maar straks sta je op 9% dan wil je alleen maar zwemmen

Mensen met bodydismorphia hebben een vertekend lichaamsbeeld, jij ziet buff en 9% terwijl ze zelf een schrale ecto zien in de spiegel.

Beste vergelijking is wel een lachspiegel, voor mensen met bodydismorphia is elke spiegel een lachspiegel.

Blijf inderdaad maar van die antidepressiva af. Dikke rommel en je zal gewoon je nog rotter voelen + de bijwerkingen zijn ook niet mild.
Therapie kan echt wel helpen, je moet wel opletten dat je doc je probleem snapt & dat je een soort van 'band' kan hebben met die persoon.
En dat je het zelf ook wilt natuurlijk. Mensen die niet geholpen willen worden.. :)

Legs vandaag, pretty much the same thing.

Leg press
7x235
7x235
7x235

Seated leg curl
6x68
6x68
6x68

Leg extensions
8x95
7X105
7X105

Standing calf press
7x130
7x130
7x130

Daarna 45 minuten cardio :thumbs:

Komt er zo'n mongooltje met een fysiek van do you even lift? Mij een of ander bullshit verhaal vertellen dat calf press fout werd gedaan, iets met de knieën blablabla ik heb geenens geluisterd want het was bs. Ik zei ik heb geen advies nodig men (heel vriendelijk) komt die ruzie maken en schelden en weet ik veel. Ik heb het maar genegeerd en ben maar braaf weggelopen.
Cool story huh?

Einde.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 23:41 ----------

Blijf inderdaad maar van die antidepressiva af. Dikke rommel en je zal gewoon je nog rotter voelen + de bijwerkingen zijn ook niet mild.
Therapie kan echt wel helpen, je moet wel opletten dat je doc je probleem snapt & dat je een soort van 'band' kan hebben met die persoon.
En dat je het zelf ook wilt natuurlijk. Mensen die niet geholpen willen worden.. :)

Ja klopt 100%. Maar gaat de goede kant op, veel praten met me mams helpt ook :D

Calves moet je eigenlijk wel hoog in reps doen :p . Over t algemeen reageren ze beter op rond de 20 reps.

Hoezo? Is toch hetzelfde als ieder andere spiergroep. Je kunt het zwaar pakken met minder reps of minder zwaar met meer reps?

Nee zit verschil in tussen wit en rood spierweefsel als ik het me niet vergis.

Heb het in uit mijn hoofd geleerd maar sommige spiergroepen reageren beter op meer reps terwijl andere beter op minder reps reageren. Kuiten hebben meer weefsel gericht op langdurige inspanning.

Althans zo had ik het begrepen. Zelf hoefde ik praktisch nauwelijks gewicht er af te halen om 20 reps te kunnen

Nee zit verschil in tussen wit en rood spierweefsel als ik het me niet vergis.

Heb het in uit mijn hoofd geleerd maar sommige spiergroepen reageren beter op meer reps terwijl andere beter op minder reps reageren. Kuiten hebben meer weefsel gericht op langdurige inspanning.

Althans zo had ik het begrepen. Zelf hoefde ik praktisch nauwelijks gewicht er af te halen om 20 reps te kunnen

Je calfs groeien het beste door veel lichaamsgewicht man.

Edit: heb het even opgezocht: http://www.giantpt.com/training/gewichtstraining/grote-kuiten-harde-training

Je kuiten zijn gewend om je lichaamsgewicht te tillen en zelfs daar worden ze niet groter van. Je moet ze er flink van langs geven om ze te laten groeien :D

Ik doe zowel hoog in reps als hoog in gewicht = MULTI KILL

Die leg press is ziek man :p

Vandaag schouders getrained

Schouders:

Shoulder press:
8x60
6x70
6x70

Side raise (palms down):
8x per hand 15kg
8x per hand 15kg
8x per hand 15kg

Shoulder press dumbel:
8x20kg per hand
8x20kg per hand
8x20kg per hand

Overhead press:
8x40
6x50
6x50

Front raises:
8x12 kg per hand
8x12 kg per hand
8x12 kg per hand

Daarna 45 minuten cardio :D

Guys er is zo'n wedstrijd volgende week zaterdag bij onze gym, van sterkste man van de sportsschool (lol). Je moet daar deadliften, squaten, benchen en volgens mij zo'n tractor band omkiepen steeds (no clue hoe die oefening heet ben geen PL, sawry). Prijs voor eerste plaats is fcking nice: whey pot van 4 kilo, supp pakket, 1 maand gratis sporten, zo'n belt en een beker.

Punt is, ik heb al half jaar niet meer gesquat en eigenlijk nooit gedeadlift (no shitstorm plz) maar een vriend zegt dat ik gewoon moet meedoen omdat bij onze sportschool allemaal ecto's/beachboys zijn en ik toch onder de catagorie 21- kom. Ik twijfel echter want daalijk ga ik vet hard af met me zielige squat,deadliften en oké bench. Zijn er daalijk allemaal van die buffe super sterke guys, sta ik vet voorschut joh :roflol:

What should i dooo?

Gewoon mee doen al is t maar voor de lol..

Zat mensen die je ook tips kunnen geven over de techniek enz.

Zie t als motivatie, als je verliest gewoon nog harder trainen en volgend jaar beter doen :p

Meedoen! Make us proud brah!

Btw oef noemt gwn tireflip :D

Nee srs gwn meedoen!

Serieus? Is dat niet voorschut met me no-experience-having-ass-deadlift en een kak squat :roflol:

En er zijn vast veel guys die hoger drukken dan 2x130 want dat is gewoon mediocore. Schat me kansen zo laag in man en wil niet afgaan.

Serieus? Is dat niet voorschut met me no-experience-having-ass-deadlift en een kak squat :roflol:

En er zijn vast veel guys die hoger drukken dan 2x130 want dat is gewoon mediocore. Schat me kansen zo laag in man en wil niet afgaan.

En wat als je op de moment de wedstrijd bekijkt en je komt tot de conclusie dat je gehakt had gemaakt van die ecto's?
He who does not take risks will accomplish nothing in life!
Het kan alleen maar een leerrijke ervaring zijn! :D

En wat als je op de moment de wedstrijd bekijkt en je komt tot de conclusie dat je gehakt had gemaakt van die ecto's?
He who does not take risks will accomplish nothing in life!
Het kan alleen maar een leerrijke ervaring zijn! :D

Ja echt he, ik ga kijken maandag. Denk dat ik het gewoon ga doen. Ook gelijk een reden om deadlift weer op te pakken (en squat).

IK HAAT squaten, dus ik denk dat dat niet lang doorgaat :roflol:

Ja echt he, ik ga kijken maandag. Denk dat ik het gewoon ga doen. Ook gelijk een reden om deadlift weer op te pakken (en squat).

IK HAAT squaten, dus ik denk dat dat niet lang doorgaat :roflol:

Ik ben blij dat ik hier niet de enige ben die squat niet graag doet :roflol:

Sterke training! Ik vind squaten geweldig, alleen het kan een tijdje niet. :(

Gewoon mee doen!

Terug
Naar boven