AndroidHealthClinic

Sawsbuck's log

• Topic Starter Topic Starter
Rug und cardio vandaag :)

Deadlift
8x60 :o:o
8x70 :o:o
6x70 :o:o
4x80 :o:o:o:o:o

T-bar Row
8x50
6x65(laatste rep was een fail :( )
8x50

Back Press:
8x50
6x70
6x70

Row (machine)
8x56
8x56
8x56

Bent over Row
7x24 per hand
7x24 per hand
6x26 per hand

Daarna 45 minuten cardio :D

Eerste keer deadlift in mijn leven haha. Super slecht I know, maar ik ga die nu elke week doen :D. Morgen Koninginnedag, dus geen training of dieet.

Hoe ging je wedstrijd?

Die is nu zaterdag 4 mei. Heb me nog niet ingeschreven. Leeftijdscatagorie is er uit gehaald. Is nu alleen vrouwen en mannen. Twijfel nog steeds :o

Kom op, als ik me laat vernederen door sanca en co op een strongman training verwacht ik dit van je! :D

Kom op, als ik me laat vernederen door sanca en co op een strongman training verwacht ik dit van je! :D

:roflol:

Ja maar dat is training en jij faalde nog niet eens. Ik weet trouwens ook niet wat je allemaal moet doen, weet alleen dat je moet tireflippen, vrachtwagen trekken en zercher run. + er doen ook oudere mee man, kans op winnen is zo goed als 0 nu. Dat shame feeling o lawd

1e keer deadlift :roflol:

Rug und cardio vandaag :)

Deadlift
8x60 :o:o
8x70 :o:o
6x70 :o:o
4x80 :o:o:o:o:o

T-bar Row
8x50
6x65(laatste rep was een fail :( )
8x50

Back Press:
8x50
6x70
6x70

Row (machine)
8x56
8x56
8x56

Bent over Row
7x24 per hand
7x24 per hand
6x26 per hand

Daarna 45 minuten cardio :D

Eerste keer deadlift in mijn leven haha. Super slecht I know, maar ik ga die nu elke week doen :D. Morgen Koninginnedag, dus geen training of dieet.

vieze ecto, over 2 weken rep je 100kg verdorie :mad:

strong deadlifts brah :P

wacht maar, over paar maanden 150kg

Vandaag gesprek gehad met de huisarts. Eerste vraag was of ik aan de anabolen zat. Ik zei nee. Na een gesprek wouden ze me doorsturen naar de Riagg, heb ik niet mee ingestemd. Verder ook gegaan voor striemen en bultjes. Wordt waarschijnlijk gelazerd omdat ik een allergische reactie heb met scheren (ontstoken haarzakjes e.d) en waarschijnlijk wordt dat vergoed dus daar ben ik wel blij mee. M.b.t. die striemen, wist die huisarts zelf niet omdat ik het best wel extreem heb. Dus daar zou ze me deze week over bellen, misschien bloed laten prikken ofzo.

Ohja en de hele simpele vraag: ''dan stop je toch gewoon met die sport, ga je gewoon wat anders doen :D?'' I was like, how about no? :roflol:

Vandaag werken morgen weer trainen :D zaterdag misschien wedstrijd :D

Borst, biceps vandaag

Borst:

Bench press flat
6x100
6x100
3x120

Incline bench press (dumbbells)
6x28 kg per hand
6x28 kg per hand
6x28 kg per hand