AndroidHealthClinic

Sawsbuck's log

Op de bench. Ga je wel kans maken!

• Topic Starter Topic Starter
Maandelijkse update maar weer eens:

100 kg - 97 kg - 94kg/93kg - 90 kg

Wel aanzienlijk droger imo. Maar mehh... Kan niet wachten tot ik opnieuw op de 100 zit :D

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 14:42 ----------

Op de bench. Ga je wel kans maken!

Ja hoop dat die er idd in zit :D

Laatst bewerkt:
Heb me ingeschreven :D

Heb wel niet getrained. Iemand nog tips mbt voeding, hoe je maximale kracht er uit haalt?

Ziet er wel een bak droger uit :p goed bezig!

Dmaa's en cafeine er bij? Ik lust geen rozijnen :roflol:

Goeie kom brinta van te voren denk ik

Thanks bro :heart:

Ik zou gewoon een portie carbs, eiwitten nemen pre-workout. Niets te zwaar voor de maag, stuk kip/vis met wat witte rijst of pasta denk ik.

Ik zou gewoon een portie carbs, eiwitten nemen pre-workout. Niets te zwaar voor de maag, stuk kip/vis met wat witte rijst of pasta denk ik.

Is goed neem ik wel wat rijst en kip. Heb toch nog wat over van vandaag.

En wat energizer of course.

Doen best veel sterke guys mee, dus winnen zit er denk ik niet in, but ah well..

2 uur vantevoren flinke lading carbs, ondertussen suikers / caffeine/ pwo

Wedstrijd gehad. Was niet echt wat ik dacht. Ging niet op kracht ging op spierconditie. Je moest bijvoorbeeld zo vaak mogelijk bankdrukken/deadliften etc. Wel jammer omdat ik echt dacht dat het op max ging en niet om zo veel reps.

Verder was het ook echt nep dat die mensen helemaal niet letten op de techniek. Zo was er bijvoorbeeld een guy die die deadlift echt half deed(door de knieeen zakken enzo) en dat wel gewoon werd geteld als een rep hahaha. Hij haalde er uiteindelijk iets van 24 ofzo en zo'n andere dude deed die met perfecte techniek en haalde er 14. Dus die met die halve reps won. Super scheef :roflol:

Tl;dr wedstrijd was een flop qua organisatie en niet op kracht. Maar was wel een leuke ervaring :D

meer details,

deadlift op hoeveel gewicht ? en hoeveel heb jij gehaald

etc

etc
etc

meer details,

deadlift op hoeveel gewicht ? en hoeveel heb jij gehaald

etc

etc
etc

Bankdruk moest op 20% van je lichaamsgewicht ofzoiets. Ik had daar 27 reps (kon meer maar die stagiar pakte die stang gelijk af wat die bij andere niet deed)

Deadlift ook. Deed ik 17 reps.

Auto trekken had ik 8 seconden, was best wel snel.

De rest weet ik de preciese seconden niet meer. Neppe was dat die reps bij elkaar werden opgeteld enz. En mensen gewoon reps erbij krijgen door super slechte deadlifts en bench die niet tot de borst kwamen. Maarja wat verwacht je van zo'n amateur sportschool die letten toch niet op techniek :roflol:

Not even mad though, gewoon jammer. Had een ander beeld.

lol gewicht gebaseerd op bodyweight ? wtf is this shit hahahaha

bankdrukken en deadliften op 20kg dus ? lolwut

lol gewicht gebaseerd op bodyweight ? wtf is this shit hahahaha

bankdrukken en deadliften op 20kg dus ? lolwut

Hahahah snapje :roflol:

Bij mij was het dus 37.5 kg bankdruk (stang weeg 20 en 17.5 is ong 20% van 90kg). Dus hoevaak je kunt reppen, zo won je :roflol:

Sloeg nergenssssss op. Ik dacht ging echt op wie het meest druk. Tenminste (als je het de sterkste man noemt).

Haha beetje vreemde organisatie inderdaad.
Belangrijkste is dat je mee hebt gedaan bro. Goed voor je zelfbeeld & motivatie.
En nu heb je eens kneusjes aan het werk gezien & kunnen aanschouwen hoe het niet moet :D

Haha beetje vreemde organisatie inderdaad.
Belangrijkste is dat je mee hebt gedaan bro. Goed voor je zelfbeeld & motivatie.
En nu heb je eens kneusjes aan het werk gezien & kunnen aanschouwen hoe het niet moet :D

Jaa hahaha. Als ik had gecheat had ik gewonnen no doubt. Lekker zakken met deadlift door die knieeen alsof je gaat zitten. I keek die vrouw aan die aan het beoordelen was and I was like wtf is this shit XD??!

Ik wil wel een keer naar zo'n meet met jouw en sayer man. Vond die autotrek shit enzo fcking vet.

waarom kom je niet gewoon keer met mij mee naar brunssum dan ?

moet je wel eerst leren deadliften

waarom kom je niet gewoon keer met mij mee naar brunssum dan ?

moet je wel eerst leren deadliften

Yess please.

Ahahhaha me deadlift techniek was wel goed volgens mij. Zodra ik 160 doe ga ik mee.

Ik wil de darkside joinen, ik zit nu ook aan de chocomelk.

Wut? wat een gekke wedstrijd is dat :p

Ach het is een ervaring!

Nice die progress!

btw jij sprak dat je mij op facebook had gevonden, wie ben jij dan? :p

Terug
Naar boven