MuscleMeat

Sawsbuck's log

• Topic Starter Topic Starter
Incline :eek: ziek lang geleden dat ik die gedaan heb!
Goede training!

Btw gekke posts van jou op facebook over een of andere serie? :p

Incline <333

Hahaha sorry for that. Is een brainless-serie die nu bezig is in Amerika. Ik en een paar vrienden volgen die dus er kwam een domme discussie vandaag daarover slaat nergens op idd :roflol:

Weer een mooie training bro, zeker die Incline Bench na een Flat!
Ik voel me dan al meestal als een vod :roflol:

btw; mooi ava lekkerrrding [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hihihi ik weet :$

Gister rug getrained:

Deadlift:
8x60
6x90
4x100
:roflol:

Bent over row (bench, dumbbell)
6x26kg in een hand
6x26kg in een hand
6x26kg in een hand

T-bar row
8x50
8x50
6x60

Back press
8x50
8x60
6x65

Row (machine)
6x60
6x60
6x60

Vandaag thuis buikspieren getrained gewoon de standaard oefeningen. Eind mei ga ik stoppen met de cut dan zit ik wel op 12% denk ik. Heb binnekort een nieuw doel om misschien te bulken tot 105 lijkt me wel leuk, is 5 kilo boven me vorige bulk hehe:D
Morgen verplicht een hele dag junkdag met die k*t familie k*t feesten smh -_- Maar ik ga wel wokken :D
ah well... :dunno:

Een verplichte junkdag wait whut?
Op hoeveel % denk je nu te staan bro? :D

Een verplichte junkdag wait whut?
Op hoeveel % denk je nu te staan bro? :D

Ja heb zo'n communie feest van mijn nichtje en we gaan met moederdag wokken. Plus ik heb een verjaardag van een vriend. Dus gaat een beetje moeilijk om me dan aan een dieet te houden :(

Uhmmmm aders op me armen en bovenborst zijn zichtbaar alleen onderbuik zit nog wat resterend vet op. Dus denk rond de 13/14. Maar eind mei moet dat weg zijn :D

lekker training!, Ben vrijdag ook wezen wokken, was heerlijk

Neem gewoon stappels kip biefstuk en vis gewoon paar frieten bij als junk meal

Plaats einde van je cut begin foto en je eind foto,

Yo guys ik ga dit misschien volgende week doen. Kijken of het wat is, ideeën?

Kwarkdieet

Met het kwarkdieet is het mogelijk om in een zeer korte tijd redelijk veel kilo’s te verliezen. De gemiddelde gewichtsafname ligt rond de vier kilo per week.

Het is verstandig om het dieet maximaal een week te volgen. Per dag krijg je met het Kwarkdieet onvoldoende calorieën binnen (600 kcal). Door het dieet langer dan een week te volgen, verlies je te veel kilo’s in korte tijd. Dit is behoorlijk schadelijk voor je gezondheid. Je lichaam krijgt te weinig voedingsstoffen binnen.

Het is belangrijk om na een week het dieet te hebben gevolgd gevarieerd te eten. Op deze manier krijgt je lichaam weer de juiste en voldoende voedingsstoffen binnen.

Het dieet
Per dag eet je 400 gram magere kwark, met twee lepels afgestreken boter of margarine. Naast de kwark mag je elke dag een bijgerecht en een extraatje kiezen.

De bijgerechten zien er als volgt uit:
Vier kleine appels
Twee grote sinaasappels
Twee middelgrote bananen
Twee grote grapefruits
250 gram druiven
400 gram pruimen
600 gram verse ananas
75 gram gemengd gedroogd fruit
Vier eetlepels fruitconserven
Vijf eetlepels appelmoes
Vier volle theelepels jam
50 gram cornflakes

Je mag kiezen uit de volgende extraatjes:
Half bosje radijsjes
Een kleine rammenas
Een halve paprika
Twee eetlepels pompoenblokjes
Drie olijven
Twee kleine (ingemaakte) augurken

De 400 gram kwark eet je verdeeld over de dag in combinatie met een bijgerecht. Wanneer de kwark op is mag je één extraatje per dag eten.

Holy ****...ga je die week dan ook nog trainen? :eek:

Ja weet niet , ben bang dat ik dan te veel spiermassa ga inleveren of niet? :(

Dat in combi met trainen lijkt me echt ziek zwaar...dan zou ik een week rust nemen.

Voor de rest... 600 kcal, das 1/3de van wat ik op rustdagen binnenkrijg dus weet t niet man :p

Dat in combi met trainen lijkt me echt ziek zwaar...dan zou ik een week rust nemen.

Voor de rest... 600 kcal, das 1/3de van wat ik op rustdagen binnenkrijg dus weet t niet man :p

Hmm.. ja misschien een topic aanmaken kijken of mensen er ervaring mee hebben en of het, het waard is..

Shit bro, 600 kcal... not done.
Kan je imo beter wat langer cutten maar wat hoger in voedingswaarden & minder inleveren.

Ja ga het ook niet doen. Zelfs me broertje van 10 eet nog meer. :roflol:

Hoe kom je trouwens op dit dieet?? :p

Me paps had dat vroeger een keer gedaan had ik me onthouden. Maar daar heb ik geen contact meer mee dus ik kan hem niet echt navragen wat zijn ervaring er mee was :roflol:

Wou weten of andere mensen er ervaring mee hadden.

Ik zou eerder minimaal 2-3x zoveel pakken. Als dat dieet überhaupt werkt gaat t uit van ectos zonder massa die niks doen

Me paps had dat vroeger een keer gedaan had ik me onthouden. Maar daar heb ik geen contact meer mee dus ik kan hem niet echt navragen wat zijn ervaring er mee was :roflol:

Wou weten of andere mensen er ervaring mee hadden.

Als je toch eens lekker hardcore diep wilt gaan, PSMF is the whey to go bro.
Machete had daar ervaring mee, in zijn logje vind je zijn bevindingen.

Terug
Naar boven