XXL Nutrition

Sawsbuck's log

Kwarkdieet, crashdieet ja, bullshit

• Topic Starter Topic Starter
Benen + Buik + cardio:

Benen:

Calf Raises:
7x135
7x135
7x135

Seated leg curl:
8x55
8x55
8x55

Leg extensions
8x103.5
8x103.5
7x103.5
7x103.5
6x103.5

Leg press
8x215
8x215
6x220

Moest wachten op de leg press die de hele tijd door de gezellige 45+ vrouwen bezet was. Dus heb maar vaker leg extensions gedaan anders stond ik daar ook zo dom 300 jaar te wachten :dunno:

Buik:

Same routine as usual. Dit keer na de cardio gedaan gewoon op een handdoek thuis. Ga altijd na de training thuis cardioen op de hometrainer aangezien ik toch dichtbij de sportschool woon :D

Daarna 52 minuten cardio, begin weer een goede conditie te krijgen :D

52 min? best gek cijfer? :p

Lol @ calf raises :p sick!

Ja kcal teller stond op 575 ofzo wou persee de 600 kcal raken dus dan maar twee minuten langer :p

Oke...

ntczy.jpg

goede kuite training, pff 52 minuten cardio doe ik nog niet eens in een maand XD

Borst en biceps

Borst

Bench press
6x105
6x105
3x125

Cable cross
8x50
8x50
8x50

Low cable fly
7x40
7x40
7x40

Biceps

Dumbbell curl
6x16kg per hand
6x16kg per hand
6x16kg per hand

Low cable bicep curl
7x65 of 70 (weet niet meer)

Geen cardio vandaag. Geen zin, doe morgen wel weer en zaterdag :p

Vandaag schouders getraind :D

Schouders:

Shoulder press dumbel:
6x22kg per hand
6x22kg per hand
6x22kg per hand

Shoulder press:
6x60
6x60
6x60

Side raise (palms down):
6x per hand 15kg
6x per hand 15kg
6x per hand 15kg

Overhead press:
6x58
6x58
6x58

Front raises:
6x15 kg per hand
6x15 kg per hand
6x15 kg per hand

Daarna 45 minuten cardio

Laatste weken van de cut beginnen er aan te komen. Ben er klaar mee, lijkt net alsof ik 30 maanden in de jungle heb geleefd op water met me do you even lift fysiek :roflol:
Binnenkort clean bulken yaay :D

Veel presses bro, merk je niet wat krachtverlies richting het einde?

knowthatfeeling - 2 dagen low carbs & kcals & ik ben al ****ed up :D

Veel presses bro, merk je niet wat krachtverlies richting het einde?

knowthatfeeling - 2 dagen low carbs & kcals & ik ben al ****ed up :D

Nee eigenlijk niet.. Heb ik alleen met benen als ik leg press niet op het begin doe dan ben ik daar super slap in. Borst ook (benches). Voor de rest nooit.

Jaaa pfff ik zit nu echt laag in kcal en moet morgen werken van 06:00 tot 17:15 dus dat wordt weer hell:o

Goede training saws! Welke stappen gaan jullie dumbels?

Pff als ik low carb dag zou doen dan moet ik me echt ziek melden want, 240 carbs is al een hell :P

Wat is trouwens je max op bp?

Goede training saws! Welke stappen gaan jullie dumbels?

Pff als ik low carb dag zou doen dan moet ik me echt ziek melden want, 240 carbs is al een hell :P

Wat is trouwens je max op bp?

Thanks! Uhm per kilo tot 20. Dan gaan ze vanaf 2. dus 22 24 26 etc.

Ja ik ga morgen echt leven op dmaa's en cafeïne, dan maar wat langer cardioen morgen om die suikers weg te werken :o

Uhm heb van paar weken terug 2x 130 gedaan met spotter maar 1ste x was vrijwel alleen. Dus denk 1 tot anderhalf x 130 :)

Borst:

Bench flat:
5x115
5x115
2x130 <----- PR :D

Incline bench
6x70
6x75
4x80

Rear delts:
6x68
6x68
6x68

Laatst bewerkt:
Gewerkt van 06:00 tot 16:00 daarna nog gaan trainen :o

Deadlift:
8x80
8x80
3x105
:roflol:
(Kon vaker maar die k*t stang glipte uit me zweet handen :mad:)

Bent over row (bench, dumbbell)
6x26kg in een hand
6x26kg in een hand
6x28kg in een hand <--- PR

T-bar row
8x50
8x60
6x65

Back press
8x60
7x70
8x75 <------ PR

Row (machine)
6x60
6x60
6x60

45 minuten cardio daarna.

beetje mij one-uppen met je 45 minuten cardio, ik zie wel waar je mee bezig bent:mad:

Lange dag!, Echt verveeld als de stang steeds uit je handen glijd, heb je ook meer je aandacht bij de grip gaat het zoizo minder goed.

magnesium poeder kan helpen alleen is dat spul in de meeste gym's niet toegestaan

beetje mij one-uppen met je 45 minuten cardio, ik zie wel waar je mee bezig bent:mad:

Haha normaal is het 50 minuten. Maar dat klote magazijn werk nackt me. + jij outbuffed mij

Lange dag!, Echt verveeld als de stang steeds uit je handen glijd, heb je ook meer je aandacht bij de grip gaat het zoizo minder goed.

magnesium poeder kan helpen alleen is dat spul in de meeste gym's niet toegestaan

Ja precies! En een handdoek er om heen doen helpt ook voor geen ruk. Denk dat ik me maar eens zo'n handschoenen moet gaan aanschaffen. Gebruik jij magnesium dan?

Haha normaal is het 50 minuten. Maar dat klote magazijn werk nackt me. + jij outbuffed mij

Ja precies! En een handdoek er om heen doen helpt ook voor geen ruk. Denk dat ik me maar eens zo'n handschoenen moet gaan aanschaffen. Gebruik jij magnesium dan?

Nee, want heb al 3 maanden niet kunnen deadliften i.v.m met me knietjes :mad:

Maar bij ons is het niet toegestaan jammer genoeg

:roflol: nooit

geen handschoenen das voor pussies, dan maar straps als het echt niet meer lukt (verder zoveel mogelijk grip trainen)

Terug
Naar boven