- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja kcal teller stond op 575 ofzo wou persee de 600 kcal raken dus dan maar twee minuten langer![]()
goede kuite training, pff 52 minuten cardio doe ik nog niet eens in een maand XD

Veel presses bro, merk je niet wat krachtverlies richting het einde?
knowthatfeeling - 2 dagen low carbs & kcals & ik ben al ****ed up![]()

Goede training saws! Welke stappen gaan jullie dumbels?
Pff als ik low carb dag zou doen dan moet ik me echt ziek melden want, 240 carbs is al een hell
Wat is trouwens je max op bp?

Borst:
Bench flat:
5x115
5x115
2x130 <----- PR
Incline bench
6x70
6x75
4x80
Rear delts:
6x68
6x68
6x68

)beetje mij one-uppen met je 45 minuten cardio, ik zie wel waar je mee bezig bent![]()
Lange dag!, Echt verveeld als de stang steeds uit je handen glijd, heb je ook meer je aandacht bij de grip gaat het zoizo minder goed.
magnesium poeder kan helpen alleen is dat spul in de meeste gym's niet toegestaan
Haha normaal is het 50 minuten. Maar dat klote magazijn werk nackt me. + jij outbuffed mij
Ja precies! En een handdoek er om heen doen helpt ook voor geen ruk. Denk dat ik me maar eens zo'n handschoenen moet gaan aanschaffen. Gebruik jij magnesium dan?

Haha normaal is het 50 minuten. Maar dat klote magazijn werk nackt me. + jij outbuffed mij
Ja precies! En een handdoek er om heen doen helpt ook voor geen ruk. Denk dat ik me maar eens zo'n handschoenen moet gaan aanschaffen. Gebruik jij magnesium dan?
nooit