AndroidHealthClinic

Sawsbuck's log

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Dankjewel man :D

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 20:04 ----------

Huh waar haal je dat vandaan??? September ofzo pas man

Plus de zomer hier is niet echt zomer :roflol:

En ik ga toch niet zwemmen ofzo/op vakantie dus dat zou helemaal niets uitmaken in principe.

owh doe je over 1 % nog tot september :roflol: okay

nee ik snap het niet denk ik

-_-

Laat zitten man, dit voelt een beetje als kritiek geven om kritiek te geven.

huil-maar-niet-het-komt-wel-goed-schatje.jpg

Hey waar blijven de updates?

Even een update,

Ben klaar met de cut sta tussen de 11 -13 procent. Was ook mijn doel. Gewicht zit iets tussen de 80 en 90kg. Dus ben wel blij er mee. Met me bdd ging het een maand geleden stukken slechter gaat nu weer 100x beter, heb een therapeut nu ook.

Begin weer eind augustus met loggen, eet nu op onderhoud en trainingen zijn niks bijzonders dus ja.

Dit is het eindresultaat:

Laatst bewerkt:
Nice result bro!

Wat is bdd?

Goed resultaat bro, good to have you back.

we waren bezorgd :(

echt goede prestatie nogmaals! , Maar ik vind dat je erg goed mee om gaat met bdd

Goed resultaat bro, good to have you back.

we waren bezorgd :(

Broluv :heart:

+1

Volgende meet ben je der btw ook bij toch saws?

I don't know man wanneer is dat?

echt goede prestatie nogmaals! , Maar ik vind dat je erg goed mee om gaat met bdd

Ja op internet wel. Irl niet echt, ga nog steeds niet zwemmen en loop 80% van de week nog steeds met truien. Spiegels zijn ook k*t. Maar gaat stukken beter idd.

Broluv :heart:

I don't know man wanneer is dat?

Ja op internet wel. Irl niet echt, ga nog steeds niet zwemmen en loop 80% van de dag nog steeds met truien. Spiegels zijn ook k*t. Maar gaat stukken beter idd.

Meet staat nog niet vast, 2 week terug was er 1 (en die was eigenlijk echt gezellig).

Ik hou je op de hoogte!

En bro, ik zou je echt geen zorgen maken, je fysiek ziet er echt goed uit! (nohomo)

Meet staat nog niet vast, 2 week terug was er 1 (en die was eigenlijk echt gezellig).

Ik hou je op de hoogte!

En bro, ik zou je echt geen zorgen maken, je fysiek ziet er echt goed uit! (nohomo)

Helaas ervaart hij dat anders.
Te vergelijken met anorexia denk ik?

Ik hou je op de hoogte!

Is cool man.

Thanks, easier said then done though.

Was laatst naar een feest geweest in een t-shirt, biggest step ever haha :roflol:

Helaas ervaart hij dat anders.
Te vergelijken met anorexia denk ik?

Yep

Omgekeerde versie. Met therapeut is het wel beter hoor, alleen heb ik het gevoel dat zij soms een checklist afgaat dat vind ik wat minder.

Je zou me eens irl moeten zien. Super nerveus voor niks eigenlijk, ga ik helemaal zweten en shit echt raar. Dan maar met een sweater lopen met 25 graden he

Terug
Naar boven