Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yess jou had ik nodig. Wat denk je, energizercaps verhogen naar twee caps per dag ipv 1? Gebruik het nu een maand ongeveer of is dat te vroeg?
En ik ga geen clen gebruiken![]()

Bij gewenning kan je 2 dingen doen, even stoppen, of verhogen, keuze is aan jou
En wat dan wel? tren?
Wanneer merk je dat het gewenning is dan? Als het je geen energieboost meer geeft? Anders ga ik denk ik even verhogen
Ja alleen als je me dan belooft dat ik dan even veel kan benchen als jou :$

WIL JIJ NU ZEGGEN DAT IK ROIDS NEEM??
Nee joke man, eumh ja als je niet meer hetzelfde gevoel hebt als je het neemt. Neem je het altijd op een nuchtere maag?

Nee neem het een uur voor de training bij een maaltijd. Stond zo op de beschrijving dus? Misschien op een nuchtere maag eten dan maar.
ik zou niet durven

Gebruiksaanwijzing: neem 60 minuten voor de training 1 tot 2 capsule(s), begin altijd met 1 capsule! Bij gebruik als fatburner neem1 capsule bij een maaltijd. Neem niet meer dan 3 capsules verspreid over de dag.
Waar zie je dat staan? Nuchtere maag heeft meer effect!![]()

60 minuten voor training bij een maaltijd staat er toch? neem het toch als fatburner
haha ik haat zyzz met heel met hart btw
Ik doe wel al pindakaas op me buik en drink ook veel shakes enzoo en soms creatine
60 minuten voor training bij een maaltijd staat er toch? neem het toch als fatburner
haha ik haat zyzz met heel met hart btw
Ik doe wel al pindakaas op me buik en drink ook veel shakes enzoo en soms creatine