MuscleMeat

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
Ok, Thanks. Wist niet dat het goed voor weerstand is.

Ik ga weer trainen, na lange tijd, mtfcks!

http://www.youtube.com/watch?v=R20ms837BXM

in het verleden niet veel kunnen trainen omdat ik druk was met mijn werk. Maar in die tijd wel mijn sporen verdiend. Deze week een aanbieding gekregen voor een nieuwe baan, 5500 per maand. Ga de baan nemen. Over een paar jaar een groter huis met mooie gym!

Netjes dat je die nieuwe baan hebt!, nog getraind deze week?

Bedankt. Het is nog niet helemaal rond, maar dat zal vast binnenkort volgen.

Vandaag nog getraind. Van alles wat, in willekeurige volgorde, iets meer focus op rug.

Verder belt om gehouden tijdens het laatste deel van de training. Wel prettig als ondersteuning wanneer je moe bent.

Binnenkort probeer ik weer netjes te loggen.

Ben mijn gewichten omlaag aan het doen en ben aan het focussen op tension waar kai green over spreekt. Dan wordt een laag gewicht heel zwaar. Ik zal het filmpje binnenkort posten.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 20:58 ----------

Ben nog niet 100% beter, maar voldoende om te trainen. Ik merk dat ik het trainen snel mis..

Training gisteren, totaal willekeurig van alles wat. Wel ennieuw training voor mijn kuiten, met dipping belt aan een t-bar, werkte lekker.
Trouwens aardige docu;
[Link niet meer beschikbaar]

Dit is een plaatje van mijn nieuwe kuiten trainingsmethode:

tumblr_mdewfiTcJ31rex2nqo1_1280.jpg

Ik heb niet netjes gelogd. Maar wel opvallend was dat ik laatst (zondag) weer zwaar kon trainen. ATG SQ met 80kg (dagen ervoor iedere keer ook SQ gedaan, dus vond het een meevaller). Verder DB BP met 36 kg. Rug ging niet zo zwaar.

Verder heel bewust water aan het drinken. Drink nu ong. 1 á 2 liter meer per dag. Ik voel me beter en sterker, weet niet of het hier door komt. Maar hier ga ik veel meer op letten.

Vandaag eten wegen en sushi maken. Ik heb dit weekend 1,5 pak rijst gekookt en in een bak in de koelkast gedaan. Gerookte zalm van 15 euro per kg gevonden. Verder hebben we natuurlijk, krab en kip. Beetje avocado d'r bij!

Ik eet wel mijn hele gebakken eieren op brood.

vandaag getraind ging lekker, en weer een nieuwe methode!!
nl. dipping belt aan de onderste kabel vastmaken zodat ik op mijn plaats blijf. Hierdoor kon ik pulls met 80kg doen (underhand). Da's tot op heden mijn max. dus wellicht de volgende keer een PR??

tumblr_mdfkl9XBzd1rex2nqo1_500.jpg

verder db bp met 40,5 kg, 4 herhaling zonder extreem veel moeite. Gaat dus ook lekker.

ten slotten nog squat gedaan, volgens mij 90kg ATG. en barbell curls met 36kg.

kortom lekker allemaal.

Ik laat het bovenstaande motivatie filmpje loopen tijdens de training, roept wel lekker goede trainings agressie op.

nog een foto van mijn armen. gaat ook wel beter. ben wel aan het bulken, dus veel mayo enzo, maar goed, kracht neemt ook toe.

tumblr_mdfkonb5pZ1rex2nqo1_500.jpg

Gaat goed zo te zien! 40,5kg DB press is niet mis.

Laatst bewerkt:
Goede BP! je zit al bijna op de 100kg met reps, erg nice.

Goede BP! je zit al bijna op de 100kg met reps, erg nice.

Cool hè!

Die 100kg is in zicht!! Hopelijk lukt het voor het einde van het jaar. Dan sluit ik dit log en blik ik terug, 100kg zou iig een goede progressie zijn.

Het log voor volgend jaar ga ik misschien zo noemen; i'll leave The crying To My baby.

Omdat onze 3e in dec wordt geboren. Daarom heb ik dit log bewust aug - dec genoemd.

Laters!

Training vandaag, weer paar setjes bench met 90kg. Arm Curls. Leg extensions.

Korte training, squats, pulls en armen.

vandaag getraind. enkel borst met dumbbells, en nog een paar niet noemenswaardige oefeningen.

anyways. goed progressie, want ik kon benchen met dubells van 42kg! 3 reps, en daar 2 sets van.

Ik ben erg tevreden. Goede hoop dat benchen met 100 kg ga lukken.

Ik zag wel in mijn intro dat ik deze zomer al 2x 100kg kon doen, maar ik kan me herinneren dat die niet met volledige ROM waren. Einde van het jaar fatsoenlijke reps, stuk of 3 á 4 met 100 kg zou mooi zijn.

las laatst een interessant punt. Lange mensen, of iig mensen met langer armen kunnen minder benchen in de regel. Dus die shorty's kunnen eerder meer benchen. Vond ik wel een goede om te relativeren..

Ik verkaar de recente progressie door het verhoogde vetinname de laatste tijd. Ik eet veel gebakken eieren (hele), bijna een pak, met een pak spek. Niet helemaal gezond, maar ik word wel sterker. Het concept bulken begint te landen...

Nice die DB press! en als die 100kg bench gaat lukken zal dat zeker mooi zijn, goed doel om naar toe te werken. Heb ook het idee dat lengte wel invloed heeft ja, ben ook vrij lang en m'n bench is ook niet heel sterk vergeleken met de rest.

In welk opzich denk je dat dat vet werkt? Eet zelf ook veel eieren, ook vaak gebakken met spek/kaas etc. zijn opzich wel goede calorieën die je snel wegwerkt. Heb niet het idee dat het als junk meetelt en gain er wel goed op. Sowieso beter dan alleen maar een hoge eiwitinname.

vet als voorloper voor testo:
[Link niet meer beschikbaar]

ben niet helemaal into materie, maar had al eerder gelezen dat dit goed is. vet voor je hormoon balans enzo. Ik reageeer kennelijk goed op meer vet. Oorzaak is me nog niet helemaal duidelijk. Ik blijf wel redelijk droog, dus kan wat dat betreft niet veel kwaad. Maar of het heel gezond is vraag ik me af.

maar goed, straks weer pakje eieren en pak spek in de pan!

training vandaag;

squats, ging slecht. Met moeite 90kg, zelfs als ik partials deed ging het niet lekker. Sinds ik meer richting ATG ben gegaan, kan ik niet meer zwaar parralel squaten. Boeien. Met de ATG style krijg ik wel het idee dat mijn benen groeien.

Pulls; ging goed! kreeg uiteindelijk 100kg met underhand pulls voor elkaar, stuk of 2 setjes met 6 reps.

verder calf raises met dumbbells van 42kg. pak ik ook mijn onderarmen en handen meteen mee.

Al met al voelde de training niet super. Ik blijf nog steeds PR's boeken, dus wat dat betreft gaat het goed. Still growing strong mfks!

Vandaag bb bench en Pushups. Bench met 80 kg. Ging niet lekker. Te weinig slaap en veel trainen de laatste tijd.

Beste trouwe volgers,

Jullie vragen je af, neemt die gast nooit een rustdag!?

Ik kan jullie vertellen dat ik vandaag een rustdag neem.

Gr. Sbb

Moe moe moe, vandaag weer een rustdag. Morgen hopelijk fit.

Terug
Naar boven