XXL Nutrition

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

Neem je rust. Regelmatig onderbroken nachten door kids kan op den duur slopend zijn, weet ik uit ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
Was ook druk op werk. Straks weer rustig aan.

Trainen sowieso op lager pitje. Heel ff geen PR's willen boeken :-)

Rust doet je goed heb ik wel ervaren na een week rust:D. Zou zeggen doe er je voordeel mee.

Vandaag weer getraind sinds vorige week woensdag, in de gym, buitenshuis!

Ging weer lekker. Ik had voor het trainen al pomp.

Gedaan:
Squats tm 80kg Atg. Leg press tm 350kg (oefening is B, wel leuke variatie), kuiten (heel zwaar gepakt met machine; voel mijn kuiten nu al!),
Pulls underhand bijna alle plakken van machine.
Incline bench 60 kg
Normale bench 70kg
Flyes, flinke squeeze! Die gaat groei opleveren.
Armen. Triceps met touw. Biceps met apparaat, zwaar!! Zeker na de zware underhand pulls.

Daarna Zonnebank, en hapje gegeten daar. Ben weer fit!

Dus rust doet zeker goed!! En variatie ook. Ik ga vaker naar de gym om af te wisselen.

Heb je fotos van je homegym? :D

• Like
Waarderingen: SBB
tumblr_m9515z2xZq1rex2nqo1_1280.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 05:53 ----------

Zie hier.

gisteren getraind; heel kort, squats, pulls en db bench. was niet sterk. meer een voorbereiding op de training voor vandaag. nog ff eten en dan gaan we weer...

Training vandaag uitgebreid; squat, front squat, pulls, db bench, BB bench met ketting, totaal gewicht 100kg op de max, 5 reps, zonder veel problemen, dus gaat de goede kant op. Pull overs, bor (zwaar, 70kg met ketting), triceps op bankje met kabel, biceps met kromme barbell, cgbp, MP.

Na deze training was ik op! Heb ook flink gepushed door motivatie filpmje te laten draaien. Daarna zwemmen, volgens mij maakt mijn look nu indruk, mede doordat ik bulk ziet het er vrij massive uit.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 17:26 ----------

Als ik dit trouwens lees heb ik wel het idee dat ik het maximale uit natuurlijke groei haal, en dat geeft zeker voldoening.

Laatst bewerkt:
home gym lijkt erg op de mijne :D

hoe ziet je trainingschema er uit?

UB en LB , als ik lang niet heb getraind dan FB.

Momenteel doe ik altijd squats indien mogelijk om mijn natuurlijke groeihomoon en Testo levels te doen stijgen. Daarnaast veel pulls en benchen. Paar pagina's terug staat in meer detail mijn trainingen.

Fijne homegym moet ik zeggen.

Verder doe ik af en toe trx Pushups, boxen tegen boksbal, medicijnbal oefeningen, en behoorlijk veel voor mijn armen.

Echt schema heb ik niet omdat ik alles train dat enigszins is hersteld, ik ga niet wachten omdat een schema me dat voorschrijft. Dus da's trainen op gevoel denk ik.

Delts pak ik tegenwoordig ook flink aan.

Als er weer interesse is zal ik weer gedetailleerd mijn trainingen loggen. Ik krijg hier niet veel bezoekers, dus vond het niet echt de moeite gezien mijn drukke schema.

Iig tof dat je kijkt. Ben je tevreden met je gym?

vandaag toch maar weer een rustdag...

pfff, 4 uur op ... moe..

maar toch getraind. veel volume op squats, met ketting uiteindelijk 90kg (atg), daarna weer afgebouwd naar 60kg. al met al aardig wat sets.

daarna bench, ook met ketting, 90kg reps, met ketting gaat dat prima.

pulls (met cable), ook hier ketting aangehangen, max gewicht was 70kg. normale setjes (7 reps) waren mogelijk.

verder bijna heel de training mijn belt om (ben moe en zo voorkom ik rugproblemen vanwege verkeerde uitvoering; altijd een risco met vermoeidheid).

morgen maar weer kleine spieren meepakken, of alleen die trainen, beetje afhankelijk van mijn conditie.

laters.

Hoe werkt dat met die ketting?

Dank voor je interesse.

Hier een plaatje, na de laatste pull oefeningen:

tumblr_mek953ElkJ1rex2nqo1_500.jpg

Voordeel hiervan is progressieve belasting. Heb gelezen dat dit een methode is om door plateaus heen te breken. Vind het verder een leuke variatie.

Laatst bewerkt:
Ah, ik snap hem. Dank voor de uitleg (mooie home gym ook trouwens!)

Thanks. De zolder is mijn tempel :-)

Daarna zwemmen, volgens mij maakt mijn look nu indruk, mede doordat ik bulk ziet het er vrij massive uit.

Hier nog een foto om de bulkiness mee aan te geven.

dikke taille :o , het is ook bulk he..

verder blijkt het vooraanzicht van mijn armen dunnetjes (maar dat is toch echt mijn echte echte ecto bouw. Aanzicht aan de zijkant is een stuk beter (rechter arm). Weet niet of ik hier nog veel aan kan veranderen..

tumblr_mekay7NMph1rex2nqo1_500.jpg

Blijven opbouwen en komt wel goed! Kan je zeker nog veel uithalen!

Terug
Naar boven