ja, idd, die underhand chins sloegen nergens op, tussen mijn LB training :-) Had ik gewoon zin in :-)
verder was het wel in grote lijnen LB (quads, calf), UB: rug, borst, biceps.
Full body idd. Was eigenlijk helemaal hersteld van vorige trainingen, dus d8, fock it, ik ga maximaal.
Wss zullen mijn benen weer flink veel tijd nodig hebben om te herstellen. Armen ook flink aangepakt (biceps). Dus volgende training zal wel borst worden en een beetje rug om het herstel hiervan te bevorderen.
Mijn trainingsprincipe is in grote lijnen LB en UB. En bij UB het accent op rug of borst. Door op een borst dag toch nog rug te trainen bevorder ik de doorbloeding en dus het herstel hiervan zodat ik die de volgende keer flink kan aanpakken.
Ik heb geen idee of dit een beschreven methode is. Ik vind het lekker werken. Ik geloof dat je naar je lichaam moet luisteren en dan kan een rigide schema in de weg zitten.
---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 16:04 ----------
Klinkt als een prima dagbesteding!
Helaas moet ik ook nog werken. Ik werk echter al enige tijd thuis (soms naar de klant). Hierdoor kan ik mijn dag zelf indelen (en een groot deel van de dag eten

)
Ik sta meestal heel vroeg op. Dan al werken. Dan kinderen naar school brengen. En dan in de loop van de dag trainen. Meestal heb ik dan al flink wat eten naar binnen waardoor ik weer power heb.
Ten slotte heel vroeg naar bed (ong. 21u) zodat ik 7 á 8 uur kan slapen.