Fitness Seller

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
Goed of slecht!?

tumblr_mbqxoabouZ1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mbqxooMJxc1rex2nqo1_400.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 22:48 ----------

Ik heb ubersense als app gebruikt, handig!

Laatst bewerkt:
Waren al die squats ATG? soms lijkt het of je maar net onder parallel zit namelijk. Waarschijnlijk kan je nog iets dieper als je meer druk op de hielen zet, dus meer je kont naar achter proberen te gooien. Is ook wel een stukje heup flexibiliteit. Benen iets wijder zetten en voeten licht naar buiten draaien helpt ook om het makkelijker te maken om dieper te gaan.

Verder blijft het natuurlijk de lastigste oefening qua techniek, zo met licht gewicht uitvoeren is ook heel goed om de techniek te verbeteren.

Hoe heb je die bicep blessure eigenlijk opgelopen? Kan hier verder niet echt tips over geven.. misschien even in het blessure topic posten?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 23:11 ----------

Handige app wel!

Opzich als je het zo bekijkt zit je niet heel ver over je tenen heen met je knieën.

Toch geen training vandaag, veel te druk op het werk. Morgen moet het gebeuren. Trouwens wel een lichte blessure in mijn biceps. Algelopen zondag met 1 arm en de kinderen op schoot van de kabelbaan , op de dag dat ik dedicated armen had getraind. Toen schoot het er in.

Hopelijk kan ik morgen iig rug trainen, anders borst.

Hier staat de oorzaak. Heb wel vaker blessures gehad. Kwestie van omheen trainen.

Ik bedacht me dat pull overs ook een goede zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 06:15 ----------

Waren al die squats ATG? soms lijkt het of je maar net onder parallel zit namelijk. Waarschijnlijk kan je nog iets dieper als je meer druk op de hielen zet, dus meer je kont naar achter proberen te gooien. Is ook wel een stukje heup flexibiliteit. Benen iets wijder zetten en voeten licht naar buiten draaien helpt ook om het makkelijker te maken om dieper te gaan.

Verder blijft het natuurlijk de lastigste oefening qua techniek, zo met licht gewicht uitvoeren is ook heel goed om de techniek te verbeteren.

Veel dieper gaat denk ik niet lukken. Dan noem ik maar geen Atg ;-)

Vandaag getraind, vrij kort, best lekker, was niet erg sterk maar ik was blij dat ik borst kon trainen ondanks de biceps blessure. Ik weet dat triceps vooral meewerken, maar biceps ook een beetje, bij de neergaande beweging.

tumblr_mbslxdCHbz1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mbslxuEX8t1rex2nqo1_400.jpg

Gewicht is inmiddels 84 kg. Ben daar toch wel blij mee. Ik vond me er vandaag voor mijn doen redelijk buff bij staan:

tumblr_mbslyeAfNe1rex2nqo1_400.jpg

Ben wel tevreden over buikspieren incl. Obliques.

Zie hier een heel kort bulk pose videotje. Als tool heb ik splice gebruikt.

http://www.youtube.com/watch?v=aOQ3CC3OlkY

Vandaag ook weer pannekoeken op, half volle melk, volle kwark, we bulken gewoon door tot zeker 86 kg!

Verder werk ik momenteel vrij veel NR1, creatine (epic) en pepto pro naar binnen.

Als PWO heb ik strong gebruikt, valt een beetje tegen vergeleken met assault.

Laatst bewerkt:
Ontbijt!!

tumblr_mbtkueQJjw1rex2nqo1_500.jpg

Laatst bewerkt:
Net fysiek hoor;). Zie flink wat massa en vooral je chest springt eruit, ook nog redelijk droog zo te zien. Laatste training zag er ook netjes uit, toch goed dat je kan blijven trainen. Succes met je workout zo ik ga ook over een klein halfuurtje!

Handige app precies, zo meteen ook eens downloaden :).

Training van vannochtend. Flinke focus op de squat. Ik heb iets nieuws gedaan. Ik heb mijn golfschoenen aangetrokken. Dit werkt erg goed omdat je dan extra stabiel staat. Blijvertje.

tumblr_mbu9dsq3gx1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mbu9e6kWjH1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mbu9ejKDPm1rex2nqo1_400.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 17:01 ----------

Net fysiek hoor;). Zie flink wat massa en vooral je chest springt eruit, ook nog redelijk droog zo te zien. Laatste training zag er ook netjes uit, toch goed dat je kan blijven trainen. Succes met je workout zo ik ga ook over een klein halfuurtje!

Bedankt!
Door die blessure zal ik extra focussen op de squat, waarschijnlijk de beste BB oefening. Ik had ook spierpijn in mijn rug. Geeft maar aan dat het flink wat spieren activeert.

Suc6 met je training!

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 17:02 ----------

Handige app precies, zo meteen ook eens downloaden :).

Alstu!

Ik ga binnenkort mijn beginpost aanpassen met een mooi overzicht van gebruikte apps.

Laatst bewerkt:
Training vandaag. Lekker kort en alleen borst. Blijft mijn favo oefening. Jammer dat ik er niet meer uit kreeg met 40kg. Maar zeker tevreden met het resultaat, want de rest ging vrij makkelijk.

tumblr_mbwb18ZqZI1rex2nqo1_400.jpg

Nog een fb foto geschoten. Rug wijdte gaat goed. Delts en armen mogen nog steeds wat meer hebben, vanwege blessure moeten we maar richten op triceps. Verder ben ik tevreden over benen, ik vind ze goed in verhouding tot de rest, iets wat vaak niet het geval is.

tumblr_mbwbpl7yFW1rex2nqo1_400.jpg

Laatst bewerkt:
40kg dumbbell press, nice hoor. Armen en schouders mogen inderdaad nog wat groter, voor de rest ziet het er goed uit

Thanks.

Deze week niet trainen. Vrijdag uit in Amsterdam. Katabool. Daarom ga ik voorkomen dat ik dan herstellende ben van een training. Dan kan het niet veel kwaad om een nachtje los te gaan.

Dan is trainen toch altijd nog beter dan niet trainen lijkt me? Als je vandaag traint is het vrijdag al een heel stuk hersteld, zeker als je wat kleinere spiergroepen pakt. Zolang je goed blijft eten en niet al te veel drinkt blijft dat katabole ook wel beperkt, en spierherstel gaat daarna dan weer verder. Maar das mijn mening ;)

Ik zit ook een beetje tegen verkoudheid aan te hikken, verder druk op werk, trainen kan net iets te veel worden. Daarom zekere voor onzekere.
Afgelopen periode redelijk veel kunnen trainen en dan vrijdag 100% hersteld zijn zodat ik weer een stootje kan hebben.

Vroeger... toen ik jong was :-) nam ik meer risico's. Maar met kleine kinderen drukke baan is er niet veel voor nodig om weer ziek te worden. 1 nachtje stappen is al de grenzen opzoeken. Kinderen en een drukke baan is leuk, maar heeft zo zijn nadelen :-)

Nou toch heb je de afgelopen tijd mooie trainingen neergezet! Succes ermee ;)

Dank je. Vrijdag lekker als vanouds houssen in de Melkweg!!

Okee snap je keuze dan heel goed:) have fun!

Uitgaan was vet!!

Ik ben ook weer fit.

Vandaag getraind. Rustige start weer. Deze week weer vol aan de bak!

tumblr_mcb6pyhayZ1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mcb6qdinqt1rex2nqo1_400.jpg

Netjes weer even weer alles oppakken, goedzo!

Terug
Naar boven