SBB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch geen training vandaag, veel te druk op het werk. Morgen moet het gebeuren. Trouwens wel een lichte blessure in mijn biceps. Algelopen zondag met 1 arm en de kinderen op schoot van de kabelbaan , op de dag dat ik dedicated armen had getraind. Toen schoot het er in.
Hopelijk kan ik morgen iig rug trainen, anders borst.
Waren al die squats ATG? soms lijkt het of je maar net onder parallel zit namelijk. Waarschijnlijk kan je nog iets dieper als je meer druk op de hielen zet, dus meer je kont naar achter proberen te gooien. Is ook wel een stukje heup flexibiliteit. Benen iets wijder zetten en voeten licht naar buiten draaien helpt ook om het makkelijker te maken om dieper te gaan.
Verder blijft het natuurlijk de lastigste oefening qua techniek, zo met licht gewicht uitvoeren is ook heel goed om de techniek te verbeteren.
Net fysiek hoor. Zie flink wat massa en vooral je chest springt eruit, ook nog redelijk droog zo te zien. Laatste training zag er ook netjes uit, toch goed dat je kan blijven trainen. Succes met je workout zo ik ga ook over een klein halfuurtje!
Handige app precies, zo meteen ook eens downloaden.