XXL Nutrition

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
Dacht ik ook, maar het wordt tijd voor een bombardement van de armen.

Hollywood Undead, DE muziek voor de laatste sets ! ;)

• Like
Waarderingen: SBB
Klote, nog steeds ziekjes.. Al 4 dagen niet getraind...

Ja dat heb ik ook, en ik heb nog nooit van mn leven een curl of extension gedaan

Mike Menzer zegt hetzelfde in zijn boek. Was ook reden dat ik niet echt dedicated trainingen voor had. En ach, met 36 cm hoef ik niet te klagen. Maar het moet groter, richting de 40, om alles in brute verhoudingen te krijgen. Hopelijk gaat die dedictated training hierbij helpen.

Klote is dat ziek zijn he, heerst hier de hele week ook al. Ook al weer een kleine verkoudheid erop zitten. Paar dagen niet kunnen trainen door drukte... zo er maar weer ff tegenaan.

Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken voor je armen, welke oefeningen ga je op focussen etc?

Klote inderdaad, ik probeer positief te zijn en te hopen dat ik herstel in de periode van niet trainen.

Plan voor mijn armen, goede vraag! Ik denk aan veel varianten met cable en Curls met Dumbbell en barbell. Verder bijv dips. Maar da's nog geen plan. Kom ik nog op terug..

Zma genomen, vanaf vandaag weer mee starten. Is ook goed voor weerstand schijnt..

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 21:48 ----------

Hoop morgen toch echt weer brutal te kunnen trainen.

vandaag getraind!! yeah!

ging wel lekker!

pulls 3x7x65KG
chins (parralel), 4x4xBW+20KG
BOR 1x6x50KG, 1x4x80KG
DB BP: 1x8x24,28,34,34KG.

armen;
curl gebogen barbell; 3x7x30KG
curl db; 3x12x17? weet niet precies, ik ging vooral voor volume.
triceps cable staand (boven hoofd), 2x8x25KG.
triceps cable staand (naar beneden), 2x8x25KG.
hammers; 2x6x24KG.

Bijna vergeten; windshield wipers gedaan. Echt super voor de obliques!!

Heb wel vertrouwen dat het goed gaat komen met de armen. Moet nog wel ff een overzichtje maken van alle varianten die er zijn. Variatie is key!

Verder flinke vasculariteit in mijn armen, terwijl ik in bulk zit.

Gewicht was 84KG. Dat is 1 KG meer dan vorige week. Gewicht gaat dus al gestaag omhoog, net als omvang taille.. Ik wil hooguit tot 87 a 88 KG gaan. Daarna weer lean.. naar 84KG ofzo..

tumblr_mav0w8gYWY1rex2nqo1_1280.jpg

Laatst bewerkt:
twijfelde vandaag of het handig is om dumbbells van 34KG op de grond te gooien (op zolder), heb wel matten, maar toch, dus maar een halterschijf tussen de matten gelegd. Verkleint de klap per cm2, lijkt me..

En voel je je al wat beter? Lekkere training afgewerkt.:)

• Like
Training was lekker en voel me nu ook weer fit. Was ff lekker om de laatste ziektekiemen er uit te trainen.

Qua gewicht en volume viel ook niet tegen. De rust heeft waarschijnlijk goed gedaan.

Maar.. Nu weer een periode knallen!

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 20:21 ----------

Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken voor je armen, welke oefeningen ga je op focussen etc?

Tips zijn uiteraard altijd welkom.

Goed dat je weer beter bent, lekkere training ook! Goed hoog qua gewicht en volume voor de armen is ook goed lijkt me.

Qua tips is het natuurlijk altijd een beetje kijken wat voor jezelf werkt. Oefeningen die voor mij veel doen zijn toch nog meer de grote compounds, en dan zoveel mogelijk armen isoleren. Close grip bench press doet veel voor m'n triceps, en underhand (close grip) pull ups doen het goed voor m'n biceps, net als barbell curl.

Dat zijn een beetje de main oefeningen (vaak ook met hoog set volume), verder dan nog met verschillende isolatie oefeningen afmaken.

Cgpb heb ik vrijwel nooit gedaan, dus dat is een goede om mee te nemen. Thanks!

Harde bp! Hoelang train je al? En qua schema, train je op gevoel of zit er vaste structuur in.

• Like
Kwam op het forum de floorpress tegen, die ik binnenkort ook eens proberen. Is voor borst, maar toch een mooie variatie waarschijnlijk.

Harde bp! Hoelang train je al? En qua schema, train je op gevoel of zit er vaste structuur in.

12 jaar geleden met fitnessen begonnen. 5 jaar geleden ben ik pas serieuzer gaan trainen, dus vooral compounds, en met mijn homegym. 5 jaar geleden werd ook mijn eerste kind geboren, verder heb ik een drukke baan. Dus progressie is niet optimaal geweest. Progressie die ik heb geboekt halen veel gasten in ong 2 jaar. Maar om een idee te krijgen. Toen ik begon zat ik rond de 66 kg. 5 jaar geleden rond de 75 en momenteel rond de 85. Iedere kilo d'r bij gaat nu veel tijd vergen, de wet van de afnemende progressie..

Schema; in verleden veel 3-4 daagse split gedaan. Raakte toen overtraind, oa door slaapgebrek. Toen full body van nick nilissen (juiste naam en link staat in intro van dit topic). Werkte veel beter, leuker om te doen en meer progressie. Nu doe ik een UB en LB split. Oefeningen varieer ik altijd. Compounds blijven terugkomen. Vaak test ik ff hoe sterk ik per spiergroep ben; ben ik daar sterk ik, dan pak ik die flink aan; trainen naar vermogen, altijd maximaal je potentieel benutten. Geen bron voor, eigen inzicht. 1 les geleerd afwisselen n variatie is goed, volgens mij noemen ze het officieel periodiseren.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 07:29 ----------

Algelopen paar haar had ik trouwens ook andere hobby's die tijd vergden, Krav maga, golf, etc.

Nu ik op dbb mijn log heb train ik met meer toewijding en consistentie dan ooit tevoren.

Laatst bewerkt:
Las in de m en f iets over trx banden, komt een beetje overeen met het idee om olympische ringen in mijn kooi te hangen om allerlei turn achtige oefeningen te doen. Echt werk van maken om zelf iets te maken of iets te kopen.

Sowieso ga ik een grotere boksbal kopen, die kleine vliegt tegenwoordig alle kanten uit.

En voor alle trouwe volgers ga ik mijn BB muzieklijst met jullie delen, die is echt bruut. Die moet je wel goed vinden, ongeacht je smaak. Wordt vervolgd!

Terug
Naar boven