Fitness Seller

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
De training van vanmiddag;
Eerst 15 min boksen, daarna armen daarna push ups met trx; pittig! Kan alleen nog door op knieën te steunen, ik was flink aan het trillen. Dit kan wel eens een goede muscle shock methode zijn!

Verder nog de floor press voor de vorm geprobeerd.

Mijn aanpak voor armen heb ik trouwens inmiddels bedacht.. In tegenstelling tot normaal ga ik voortaan armen eerst trainen. Zo weet ik zeker dat ik hier het maximale uit ga halen. Grote spieren blijven dan even op onderhoud, en dat vind ik prima.

Hieronder mijn workout, dit keer met de iPhone app. Helaas klopt de volgorde niet..

tumblr_mb2p8fEkMu1rex2nqo1_400.png

tumblr_mb2p9duXN41rex2nqo1_400.png

Laatst bewerkt:
Nog een weetje van de dag (jaaa, ik die mijn best om dit log interssant voor jullie te maken): trainen in een warme ruimte is beter (voor herstel geloof ik). Dus ik draai in deze tijden de verwarming vol open (in mijn homegym ;-)

Bron: m en f en ergogenics.org.

Nog een weetje; luisteren naar je favo muziek maakt je sterker (bron m en f).

Voeding vandaag was best goed (aangezien ik herstellende ben van een buikgriep...)

60 gram brinta, 1/2 ltr melk, 2 weetabix
500 gram kwark met melk

8 boterhammen met palingworst, kip en ham met eiersalade. Rode paprika.

Wraps met groente en gehakt. 500 gram kwark met melk.

Nog een weetje; frank zane stond in 1980 met 1m75 en 82kg op het mr Olympia podium en werd 3e (bron; flex van deze maand).

Geeft ook aardig aan dat we de weg kwijt zijn. Met BB,ers van 120kg...

Less is soms more!

Succes met het trainen!

• Like
Waarderingen: SBB
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nette training man die laatste!, die weetjes zijn ook leuk. Maar waarom zou in een warme ruimte trainen beter zijn? Heb het idee dat je dan meer gaat zweten en meer vocht verliest.

Favoriete muziek opzetten kan ik me zeker in vinden, voordeel van thuis trainen ook wel.

Wel vroeg op trouwens, train je 's morgens?

Hey,

Waaron warme ruimte beter is weet ik niet precies meer. Kan me voorstellen dat doorbloeding beter is. Je sneller zware gewichten kunt pakken. Minder blessures.
Persoonlijk doe ik het om mijn warming up te verkorten en sneller met het echte werk te beginnen :-)

Was vroeg vannochtend, 5 uur ofzo. Sliep ook laat en slecht. Had veel te veel eten op gisteren(avond)... En maag was nog niet 100% na de buikgriep.. Dus was eigen schuld. Vandaag wat minder gegeten. Wel een full body training gedaan, zal ik later nog loggen, was best pittig.

Laatst bewerkt:
Training van vandaag ( FB, wilde met pomp het zwembad in.. :-)

tumblr_mb4m9ih1pW1rex2nqo1_400.png

tumblr_mb4ma02xMV1rex2nqo1_400.png

Beetje overlap met vorige
tumblr_mb4maeODi81rex2nqo1_400.png

Verder ABS met trx, net als filmpje op 1.15min.
http://www.youtube.com/watch?v=qsMljui4uwo

Was trouwens niet erg intensief om de ABS zo te trainen, wel weer iets anders.

Verder bleek weer dat mijn hams zwaar op mijn quads achter lopen, doordat ik SQ nu echt full ROM doe. Aandachtspunt.

Verder goed nieuws, flinke spierpijn in mijn delts. Ik denk door trx push ups. Dat zou heel mooi zijn want mijn traps voelde ik niet. Side raises en dergelijke vind ik K oefeningen en vaak pak je de traps mee, iets wat ik niet wil!

Laatst bewerkt:
Weetje van de dag ; 16.00 uur is het ideale tijstip om te trainen ivm voeding in je lijf en cycli van fitheid gedurende de dag (bron; vergeten..)

Goede training! Deadlift stiff legged uitgevoerd of gewoon?

Goede training! Deadlift stiff legged uitgevoerd of gewoon?

Thanks! DL was gewoon. Het zijn momenteel geen zware gewichten. Ik probeer de vorm perfecte te krijgen, en da's best lastig vind ik. Zo probeer ik mijn SQ bijv. uit te voeren:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 10:05 ----------

Favoriete muziek opzetten kan ik me zeker in vinden, voordeel van thuis trainen ook wel.

Zojuist een besluit genomen. Ik ga de hifi set met JBL speakers naar mijn homegym verplaatsen. We kijken zelden TV of films met die speakers aan. Muziek luisteren doen we daar ook niet zo vaak mee. Terwijl ik mijn training experience enorm zou kunnen verbeteren..

bijv. met een nummer als: http://www.youtube.com/watch?v=lQYfEpk9qMs

Die zal jij vast wel goed vinden..

Thanks! DL was gewoon. Het zijn momenteel geen zware gewichten. Ik probeer de vorm perfecte te krijgen, en da's best lastig vind ik. Zo probeer ik mijn SQ bijv. uit te voeren:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 10:05 ----------

Zojuist een besluit genomen. Ik ga de hifi set met JBL speakers naar mijn homegym verplaatsen. We kijken zelden TV of films met die speakers aan. Muziek luisteren doen we daar ook niet zo vaak mee. Terwijl ik mijn training experience enorm zou kunnen verbeteren..

bijv. met een nummer als: http://www.youtube.com/watch?v=lQYfEpk9qMs

Die zal jij vast wel goed vinden..

Jaa eigenlijk altijd form>weight. Ik probeer squats ook op die manier uit te voeren, is natuurlijk wel lastig zonder iemand erbij die kan controleren. Hoop altijd maar dat m'n techniek goed is...

Nice! lekker nummer, zelf train ik vooral op electro en progressive house, soms een beetje beuk muziek voor de motivatie. Andere keren weer rustige techno voor wat concentratie.

Als je spotify installeert dan heb ik bergen electo, techno, minimal, selecties. Is ook mijn primaire muzieksmaak. Alleen met trainen hou ik vooral van rock metal techo, dan wil ik de agressor in me oproepen..

lets go!

Lekkere trainingen. Pittige db Bp.:)

Dank je. Ik krijg ook het idee dat ik sterker ben in de db bp in tegenstelling tot de barbell bp.

Vandaag nog getraind. Moest tussen de bedrijven door (thuis werk dag, maar wel erg druk).

Even kort een verslag (dit keer zonder gewichten);

cable curl
barbell curl
triceps dumbbell externsion, zitten, en liggend op bankje
triceps cable staand.
Dips voor de tri's
hammer curls

calf raises

chins enkel BW
dumbbell BP, dit keer slechts 29KG, voor zwaardere gewichten gebruik ik power hooks, had geen tijd op dat op te tuigen. Was trouwens decline.

pulls zittend.
pulls met borst op een incline bankje.

pull over barbell

deze training gaat weinig groeistimulans geven. ach het was er weer één.

volgende keer uitgebreider verslag!

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 19:59 ----------

oh ja, wel het vermelden waard; ik heb eerst biceps getraind en later grote groepen. en chins waren underhand ivm biceps.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 20:00 ----------

ik vergeet de rows met dumbbell

Laatst bewerkt:
Vandaag de hifi set op mijn homegym geplaatst. Klinkt al beter!

Terug
Naar boven