Vandaag getraind!
Omstandigheden waren niet goed. De jongste was s'nachts wakker. Duurde lang voordat ik weer sliep.
Verder heb ik echt een blessure aan mijn rechter biceps. Dus die moet ik ontzien. Tips daarvoor zijn meer dan welkom. Ik denk zelf aan deadlift, gestrekte arm pulls, buikspieren, benen.
Vandaag benen getraind. Heb het niet netjes gelogd maar gewicht was uiteindelijk 60kg. Niet veel, maar het ging me echt om de vorm. En volgens kai greene moeten we daar toch echt op letten.
Ik heb eens een filmpje gemaakt van de uitvoering:
http://www.youtube.com/watch?v=A8-IlHdTeos
Ik ga nog met mijn knieën over mijn tenen. Ik krijg dat tot nu toe niet voor elkaar om dat echt te beperken. Ik ga nog op zoek naar een app om de video te kunnen editen zodat ik hier in kan tekenen, om lijnen te trekken. Ze bestaan voor golfers, evt die tool gebruiken.
Ben benieuwd naar jullie tips mbt mijn blessures en mijn squat uitvoering.
---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 21:13 ----------
Wat vind je van die pushups tijdens een workout? Werkt dat goed? En de squats is dit inclusief de opwarming of begon je met 80kg?
Pushups doe ik om te variëren / periodiseren. Dus soms ben ik nog een beetje zuur maar kan ik de borst wel een beetje belasten. Dan doe ik Pushups, naar mijn idee bevorder ik dan ook het herstel.
De squats was uiteindelijk 80kg, ik begon bij 20kg. Het nummer van de set staat er bij.
---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 21:15 ----------
Oh ja, ik de training vandaag hield ik een barbell achter mijn rug vast om vervolgens raises te doen. Dat is lekker om de kuiten te trainen! Blijvertje!