AndroidHealthClinic

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
training vandaag. rommelig en niet voldoende intensief, behalve op benen. Wel alles ff getraind. Was een drukke week. Maandag wel een training maar verre van optimaal, s'avond nog gewerkt (tot laat), dinsdagavond s'avonds uit (ook nog gedronken; was meteen wasted, ben ik niet gewend, woensdag 300 km gereden voor mijn werk. Dus vandaag helemaal niet fit.

toch een training uit geperst dus. Hopelijk morgen een betere training.

Hier is ie:
tumblr_mbdt1iokUI1rex2nqo1_400.png

tumblr_mbdt1v5UCT1rex2nqo1_400.png

tumblr_mbdt26OoI11rex2nqo1_400.png

tumblr_mbdt2jNBba1rex2nqo1_400.png

Toch nog een goede training neergezet ondanks de drukte! getraind is getraind zeggen we maar zo.. keep it up

Toch nog een goede training neergezet ondanks de drukte! getraind is getraind zeggen we maar zo.. keep it up

Dank je. Het wordt doorzetten de komende tijd.

Training gisteren was ook niet top, kon niet meer dan 1 set per oefening doen. Focus was echter armen, daarna heb ik nog wat compounds gedaan om het maximale uit mijn armen te halen en de rest (van de UB) te onderhouden.

Verder was mijn gewicht gedaald naar 82,2 kg, en mijn taille toegenomen. Kortom, slechte voeding en te weinig rust. Gisteren in ieder geval een berg eieren en een blik worst op. S'avonds ook flink gegeten. Binnenkort toch weer naar de 84 kg toe.

Ik heb wel flinke spierpijn in mijn benen. Het werkt echt die maximale ROM op de Squat. Gewicht doet er nu veel minder toe merk ik.

Training van gisteren, let op beetje overlap in plaatjes.

tumblr_mbgf3imzeU1rex2nqo1_400.png

tumblr_mbgf3tzjqD1rex2nqo1_400.png

tumblr_mbgf498yUi1rex2nqo1_400.png

Laatste is trouwens een wiper.

Laatst bewerkt:
Vandaag niet getraind, alleen gezwommen met de oudste.

Verder bulk gegeten; s'ochtends; brinta, eieren met kaas en een blik kip worstjes. Voor het zwemmen paar appels. Na zwemmen pannekoeken met extra eieren en de eiwit pannenkoeken mix van b en f. Lekker!

Later groente, brinta, banaan en kwark op.

Tranig vandaag met flinke focus op armen en maximale variatie. Heb veel nieuwe oefeningen gedaan die ik kon vinden op de iPhone app 'Fitness buddy'.

Warming up met boksbal.

Verder met de bench kleinere verhogingen van gewicht, dat ga ik er in houden.

Ook een beetje getraind met de medicijn bal, ligt al maanden te wachten op gebruik.

Trx push up ging al iets beter.

Nachtrust was weer verre van optimaal. De oudste was s'nachts wakker. Flink gegeten vooraf aan de training. Gewicht was vandaag weer 83,5. Hopelijk vanaf vandaag constant omhoog. Ff vetlaag opbouwen voor de winter en de perioden van ziekte (waarin je weer afvalt..).

tumblr_mbjbxaxOa01rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mbjbxrK2em1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mbjby5sl2u1rex2nqo1_400.jpg

Laatst bewerkt:
Nog even dit met jullie delen;

tumblr_mbjdqhEpuS1rex2nqo1_400.jpg

Drukke training op een zondag :p, boek je al wat goede progressie?

• Like
Waarderingen: SBB
Drukke training op een zondag :p, boek je al wat goede progressie?

Qua gewicht en kracht valt het reuze mee. Maar ik zie al verbetering op details; obliques, delts en buikspieren. Ook is mijn rugwijdte wat verbeterd.

Verder vind ik het een verbetering dat ik nu echt nieuwe oefeningen doe en bijv. mijn squats netjes uitvoer. Dit gaat zich uitbetalen.

Ben nu ook voorzichtig met de bulk begonnen. Ik ben benieuwd of me dat nog extra kracht gaat opleveren.

Ik hou jullie op de hoogte! :)

Sorry tijdje niet in je log gekeken, toch weer goede trainingen gehad jij! Veel verschillende oefeningen doe je, genoeg variatie haha. Verder zou ik niet teveel op je gewicht focussen, zolang je de verbeteringen ziet ben je goed bezig. Zelf verlies ik ook wel is in een weekend zomaar 2kg, maar is allemaal vocht.

Sorry tijdje niet in je log gekeken, toch weer goede trainingen gehad jij! Veel verschillende oefeningen doe je, genoeg variatie haha. Verder zou ik niet teveel op je gewicht focussen, zolang je de verbeteringen ziet ben je goed bezig. Zelf verlies ik ook wel is in een weekend zomaar 2kg, maar is allemaal vocht.

Tof dat je weer kijkt!:)

Inderdaad; is een valkuil van me om op gewicht te focussen. De spiegel is eigenlijk een betere graadmeter (en het aantal vrouwen dat omkijkt in het zwembad :D )

Training vandaag, kort s'avonds. Ff benen. De squats gaat nu lekker, ik was nog een beetje zuur vandaar de lagere gewichten. Maar de uitvoering gaat lekker, met de kont tegen de hielen en snel terug veren. De groei in de benen zal wel lekker lopen. Daarna om en om Chins en push ups, gewoon omdat ik daar zin in had!

tumblr_mbl9m4Rna01rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mbl9dpZ2fU1rex2nqo1_400.jpg

Ik had voor de grap nog een foto geschoten, de obliques zijn goed zichtbaar! Dus verbetering op details zit op punten zeker goed.

Laatst bewerkt:
Lekker volume op de squats. ATG squats zijn lekker inderdaad, werken ook goed op je glutes en hams.

vandaag geen training mensen. Morgen gaan we er weer voor!

Toch geen training vandaag, veel te druk op het werk. Morgen moet het gebeuren. Trouwens wel een lichte blessure in mijn biceps. Algelopen zondag met 1 arm en de kinderen op schoot van de kabelbaan , op de dag dat ik dedicated armen had getraind. Toen schoot het er in.

Hopelijk kan ik morgen iig rug trainen, anders borst.

Wat vind je van die pushups tijdens een workout? Werkt dat goed? En de squats is dit inclusief de opwarming of begon je met 80kg?

en... nog een training eruit gekregen vandaag? altijd rot drukke periodes..

Vandaag getraind!

Omstandigheden waren niet goed. De jongste was s'nachts wakker. Duurde lang voordat ik weer sliep.

Verder heb ik echt een blessure aan mijn rechter biceps. Dus die moet ik ontzien. Tips daarvoor zijn meer dan welkom. Ik denk zelf aan deadlift, gestrekte arm pulls, buikspieren, benen.

Vandaag benen getraind. Heb het niet netjes gelogd maar gewicht was uiteindelijk 60kg. Niet veel, maar het ging me echt om de vorm. En volgens kai greene moeten we daar toch echt op letten.

Ik heb eens een filmpje gemaakt van de uitvoering:

http://www.youtube.com/watch?v=A8-IlHdTeos

Ik ga nog met mijn knieën over mijn tenen. Ik krijg dat tot nu toe niet voor elkaar om dat echt te beperken. Ik ga nog op zoek naar een app om de video te kunnen editen zodat ik hier in kan tekenen, om lijnen te trekken. Ze bestaan voor golfers, evt die tool gebruiken.

Ben benieuwd naar jullie tips mbt mijn blessures en mijn squat uitvoering.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 21:13 ----------

Wat vind je van die pushups tijdens een workout? Werkt dat goed? En de squats is dit inclusief de opwarming of begon je met 80kg?

Pushups doe ik om te variëren / periodiseren. Dus soms ben ik nog een beetje zuur maar kan ik de borst wel een beetje belasten. Dan doe ik Pushups, naar mijn idee bevorder ik dan ook het herstel.

De squats was uiteindelijk 80kg, ik begon bij 20kg. Het nummer van de set staat er bij.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 21:15 ----------

Oh ja, ik de training vandaag hield ik een barbell achter mijn rug vast om vervolgens raises te doen. Dat is lekker om de kuiten te trainen! Blijvertje!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven