Fitness Seller

schaak illusie

Ano_1987_4

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
vlak a heeft de zelfde kleur als vlak b :) als je het niet gelooft kan je altijd in paint openen en dan kleur van beide vlaktes opnemen en daarmee gaan kliederen.

checkershadow_illusion4med.jpg

Ja deze is vet, heb ik al wel es eerder gezien. Hier kun je echt je kop op breken!

klopt, je verwerkt 't anders doordadt je weet/ziet dat er schaduw opvalt :D

ik snap um niet! Als a en b de zelfde kleur hebben dan klopt dat schaakbord toch niet?

hahaha mooi

Volgens mij komt het omdat de letters A en B met dezelfde kleur zijn gedaan.

Ik heb uit een stuk papier twee ruiten geknipt en dat er overheen gelegd. En inderdaad, ze zijn dezelfde kleur!!! :eek:

Kheb het al eens jaren geleden geprobeerd. Het is inderdaad een heel vreemd plaatje.

monsterillusie idd :D

Heb die ook welleens eerder gezien, vage shit idd

Klopt, beiden hebben ze #787878 als hexadecimale kleur, net gecheckt met color picker. Mooie illusie.

:scratch:
Snap er geen bal van

update: Het is waar, heb het juist gezien!:D haha best wel raar.

Laatst bewerkt:
Zo mooi op de zondagmiddag, ik kan het verschil pas zien als ik scheel naar het plaatje kijk :roflol:

De truck is dat de vlakken er rond een soort invloed hebben over hoe je een kleur of in dit geval grijswaarde waarneemt.

Een donker vlak naast een vlak , doet dat vlak lichter lijken dan een licht vlak naast datzelfde vak. Bovendien ****en die afwisselende schaakvakken ook nog eens met je brain. Eigenlijk word je hier dus 2 x gefopt.

lol wats hiemee??

het ene vakje word omringt dodonekere en andere door lichte vakjes,, ookal zijn ze dezelfde kleur,, maar omdat je ander perspetief niet krijg je een andere uitkomst

+ daarbij is vakje nog xtra donkerder door de getekende schaduw waardoor het realistisch lijkt dat die ene donkerder is

er moet een nieuw onderdeel hier komen,, hoe train je hersens T_T

EDIT: ik typde gelijk met Big_T maar hij snapt m ook hier als enige volgens mij :P

Terug
Naar boven