AndroidHealthClinic

Schema afvallen / strak worden

Bezoekers in dit topic

joakiem87

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
72kg
Vetpercentage
20%
dank voor reacties
 
Laatst bewerkt:
Schema ziet er heel redelijk uit.
Voor jou doelen zijn helemaal geen 'drastische' dieeten nodig.
Zou de macro's er even bij berekenen en kijken op wat voor percentages je uitkomt (eiwit/kh/vet) Misschien zit je een beetje hoog in de koolhydraten.

Verder kan je een hint nemen van 90% van de members hier en een bak kwark eten voor het slapen gaan ipv garnalen of eieren en crackers :p

Misschien wat groter ontbijten? Lijkt erop dat je de meeste kcal gecentreerd hebt rond je middag eten en avondeten. Je eiwit inname tussen 8 en 12.30 zal niet veel meer dan 20 gram zijn. Dit betekent dat je gedurende 15 en een half uur maar zo'n 20 gram eiwit nuttigd. (tussen 21.00 vorige dag en 12.30 ) Opzich geen ramp maar zou waarschijnlijk beter zijn om 's ochtends wat meer te nemen. Wat dacht je van een eiwitshake of bak kwark?
 
Misschien ontbijten met havermout/ brinta ?
 
Filet american schrappen en fruit bij het opstaan nuttigen.
 
idd de filet americain schrappen, neem liever dan de pindakaas.
Bij je ontbijt op brood kip of kalkoenfilet en gekookte eieren en je melk.

Bij je fruit mag je wel een sinaasappel gooien of grapefruit. Maar deze beter niet bij je ontbijt. Dan maar bij 2e maaltje.

Vrijdags en zaterdags drink je bier omdat je nog jong bent? waar slaat dat nou op?
Wil je nou van je buikvet af of niet?
Je kan best een avond bier overslaan en de andere avond gewoon wat minder drinken, juist omdat je jong bent.......
 
Inderdaad, 2 avonden in het weekend veel bier zuipen zal je niet erg helpen om van dat laatste buikvet af te komen. Als je echt niet zonder kan, hou het dan bij 1 avond maximaal. Dit heeft voor mij ook geholpen (5,5 kg verlies in 7 weken).
 
Bedankt voor tips/comments tot dusver!


1) Waarom geen filet americain? Ik dacht dat dit ook tot het magere en gezonde broodbeleg behoorde?



2) Weet zelf ook dat als ik geen alcohol drink, buikvet wellicht 2x zo snel verdwijnt, ik probeer al wat te minderen maar helemaal weg gaat het zeker niet....En ben er daarnaast ook van overtuigd dat ook met het drinken het kan verdwijnen, kennis van me heeft hetzelfde gedaan;)

En dan ben ik ook eerlijk, ik ben niet echt dik, met kleren aan valt het eigenlijk helemaal niet op, dus dan heb ik liever dat het over 8 maanden weg is (tegen de zomer) terwijl ik bier drink, dan dat het over 4 maanden weg is maar ik in die 4 maanden veel minder ga drinken;)

Sorry voor deze instelling, behalve het bier heb ik verder een ijzeren wil!
 
Back
Naar boven