MuscleMeat

Schoenen advies

HermitDion

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
104kg
Ik heb een beetje hulp nodig wat betreft ik het beste als schoenen kan gebruiken voor trainen. ik ben geen crossfitter die voor elk soort training een ander paar schoenen heeft. als trainingsschema gebruik ik nu 5/3/1 als dat uit maakt. op het moment gebruik ik soms hardloopschoen(deze vallen echt uit mekaar bijna) maar meestal indoor voetbal schoenen van de scapino waar ik niks aan heb eigenlijk.
nu heb ik een beetje rond gekeken wat geadviseerd wordt en er zijn wat mij betreft echt 2 kampen. enerzijds zo min mogelijk schoen(DL slippers/all stars) anderzijds zijn er echte voorstanders van olympische weightlifting schoenen.
wat is er nou het beste om te halen voor ong €100?

Schoenen met een verhoogde hak voor squats (oly schoenen, variërende prijzen, minstens 80 euro voor een beetje kwaliteit denk ik), schoenen met een zo plat mogelijke zool voor deadlifts (deadliftslippers, all stars, kost bijna niks).

Schoenen met een verhoogde hak voor squats (oly schoenen, variërende prijzen, minstens 80 euro voor een beetje kwaliteit denk ik), schoenen met een zo plat mogelijke zool voor deadlifts (deadliftslippers, all stars, kost bijna niks).

Dat is de enige oef waar ik mijn Ironworks voor uittrek (en niks meer aan). ;)

nja voor mij is het squatschoenen en blote voeten

Hier een betaalbare webshop: [Link niet meer beschikbaar]

Heb er zelf de goedkoopste gekocht (M-e), bevalt me goed. Kom beter op diepte met squatten. Deadliften doe ik op el cheapo all stars.

Bench-Press: chuck taylor all stars

Deadlift: bearfoot :)

Squatten: stevige schoenen die je voet goed inpakken zodat je goed op buitenkant voet kan leunen. Ik squat met deze:
nike-twilight-mid-se-schuhe-weiss-grau-blau-1840-medium-1.jpg

Aparte squatschoenen

Terug
Naar boven