arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Balkenende heeft waarschijnlijk net met youtube klantenservice aan de lijn gezeten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balkenende heeft waarschijnlijk net met youtube klantenservice aan de lijn gezeten

Ik denk dat ze gewoon keihard gepaald wilt worden door een huge mofo.
.

poging tot doodslag + ontoerekeningsvatbaar = geheel verzorgde trip naar disneyland
Heb een soortgelijke afrekening gezien toen ik op stage zat in Luik, in een zijstraatje van een drukke winkelstraat, 2 jaar geleden.
Een n*ger die een marrokaan neerstak met 2 korte messteken, 20 meter verderop. De marrokaan bleef voor dood liggen en de n*ger keek eerst rond. Ik maakte MOOI rechtsomkeer zonder iets te zeggen of doen. De n*ger rende dan de andere kant uit, ik vlug de winkelstraat in.
Half uurtje later kom ik terug en is heel de straat afgezet, van ver zie ik de flikken, ambulance en een zilverpapieren doek over het lijk liggen. Ik was compleet in schok, 3 dagen geen oog dichtgedaan. Ik las later in de krant om een "afrekening in het drugsmillieu".
Voorlaatste dag van mijn stage ga ik naar de fitness mijn abbonnement stopzetten, een junk die de actetas van een businessman probeert te stelen. De businessman duwt de junk weg, die opstaat en wat wierde handelbewegingen doet en die constant "je te tue" roept. Oppeens loopt die naar de overkant waar een andere junk met een zak staat, ledigt heel die zak en pak een broodmes van zoon 30 cm mee en loopt achter die businessman aan met dat broodmes vlug in zn mou gestoken... Ik ben vlug doorgelopen, die laatste dag duurde een eeuw.
Op zoon momenten komt je instinct boven en vrees je voor je eigen leven. Niet aan de held uithangen. Je bent nu eenmaal een getuige en hij iemand met iets dat je in de eerste steek kan mollen. Dat zijn agressie enkel op die ene persoon is gericht weet je op dat moment niet.
Je kan wel raden dat ik geen voet meer in Luik zet. Mafste stad die ik ken.
Heb een soortgelijke afrekening gezien toen ik op stage zat in Luik, in een zijstraatje van een drukke winkelstraat, 2 jaar geleden.
Een n*ger die een marrokaan neerstak met 2 korte messteken, 20 meter verderop. De marrokaan bleef voor dood liggen en de n*ger keek eerst rond. Ik maakte MOOI rechtsomkeer zonder iets te zeggen of doen. De n*ger rende dan de andere kant uit, ik vlug de winkelstraat in.
Half uurtje later kom ik terug en is heel de straat afgezet, van ver zie ik de flikken, ambulance en een zilverpapieren doek over het lijk liggen. Ik was compleet in schok, 3 dagen geen oog dichtgedaan. Ik las later in de krant om een "afrekening in het drugsmillieu".
Voorlaatste dag van mijn stage ga ik naar de fitness mijn abbonnement stopzetten, een junk die de actetas van een businessman probeert te stelen. De businessman duwt de junk weg, die opstaat en wat wierde handelbewegingen doet en die constant "je te tue" roept. Oppeens loopt die naar de overkant waar een andere junk met een zak staat, ledigt heel die zak en pak een broodmes van zoon 30 cm mee en loopt achter die businessman aan met dat broodmes vlug in zn mou gestoken... Ik ben vlug doorgelopen, die laatste dag duurde een eeuw.
Op zoon momenten komt je instinct boven en vrees je voor je eigen leven. Niet aan de held uithangen. Je bent nu eenmaal een getuige en hij iemand met iets dat je in de eerste steek kan mollen. Dat zijn agressie enkel op die ene persoon is gericht weet je op dat moment niet.
Je kan wel raden dat ik geen voet meer in Luik zet. Mafste stad die ik ken.

Eerlijk verhaal. DBB'ers denken snel dat zij wel even de held zouden spelen op zo'n moment. Even een 3-dubbele backflip op iemand z'n nek en dan via 14 verschillende pressurepoints de verdachte onder controle kunnen houden met hun 37cm armen.
Jij hebt realistische situaties meegemaakt die iedereen kan meemaken. Iedereen zal anders reageren, maar het overgrote deel neigt jouw kant op. Omdraaien en wegwezen. Puur lijfbehoud en dat is niet iets om je voor te schamen.
Een junk met een broodmes is wel iets anders dan een gast die ZIT met zn rug naar je toe met een 5cm mesje (wat uit het filmpje blijkt). dus de situaties kan je niet helemaal vergelijken...MAAR daar komt nog eens bij, dat meeste van die "domme" kampers/mocros/superdudes etc het mega TOF vinden om geweld te plegen...dus juist daarom vind ik het ook zo raar dat als ze de kans hebben..nog steeds met van die poep mepjes aankomen. Terwijl als je diezelfde mocro/sd etc verteld dat zn moeder een h**r is, kan die opeens wel "hard" meppen en schoppen