T is niet dat die gasten niet wouden helpen... ze schopten hem.. dan kan je het beter goed doen... mocro power....
lees : ecto power

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T is niet dat die gasten niet wouden helpen... ze schopten hem.. dan kan je het beter goed doen... mocro power....

Nu vond ik het tijd om het maar eens te vragen... en nog geeft ze geen antwoord. Ik ga haar postgeschiedenis écht niet spitten dus misschien weet jij het?
Nee, heb ik me altijd al afgevraagdNu vond ik het tijd om het maar eens te vragen... en nog geeft ze geen antwoord. Ik ga haar postgeschiedenis écht niet spitten dus misschien weet jij het?
Komt ze hier voor de aandacht of wilt ze spiertjes kweken ofzo?

"Tegen L. werd gisteren uiteindelijk vier jaar celstraf geëist, waarvan acht maanden voorwaardelijk, voor onder meer de poging moord en eerdere bedreigingen."
Ook sick hoe die man op de fietst reageert terwijl die vrouw onder het bloed zit door haar hele gezicht.Heel rustig met z'n fietsjedat filmpje lijkt echt nep maar helaas is het echt.

Met alle respect Mikki, maar wat doe jij eigenlijk op dbb?Train je ook etc?

ja dacht eerst ook hoe kan dit echt zijn, je ziet hem er op los steken, en had niet gedacht dat ze op zou staan![]()
Maar ze leeft nog gelukkig.Ben ik de enige die het filmpje niet ziet omdat er staat: "Sorry, this video is no longer available"