Fitness Seller

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

Vraag je je dat nou alleen af bij bij deze?

:roflol:

Nee, heb ik me altijd al afgevraagd ;) Nu vond ik het tijd om het maar eens te vragen... en nog geeft ze geen antwoord. Ik ga haar postgeschiedenis écht niet spitten dus misschien weet jij het?
Komt ze hier voor de aandacht of wilt ze spiertjes kweken ofzo?

Nee, heb ik me altijd al afgevraagd ;) Nu vond ik het tijd om het maar eens te vragen... en nog geeft ze geen antwoord. Ik ga haar postgeschiedenis écht niet spitten dus misschien weet jij het?
Komt ze hier voor de aandacht of wilt ze spiertjes kweken ofzo?

Ik train niet :)

Idd, levenslang moet die sick **** krijgen.

Ook sick hoe die man op de fietst reageert terwijl die vrouw onder het bloed zit door haar hele gezicht.Heel rustig met z'n fietsje :roflol: dat filmpje lijkt echt nep maar helaas is het echt.

Ook sick hoe die man op de fietst reageert terwijl die vrouw onder het bloed zit door haar hele gezicht.Heel rustig met z'n fietsje :roflol: dat filmpje lijkt echt nep maar helaas is het echt.

ja dacht eerst ook hoe kan dit echt zijn, je ziet hem er op los steken, en had niet gedacht dat ze op zou staan :eek:

godver de godver wat een helden zijn we zeg. schop die vent toch 10 x tegen zn kk kop :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ik denk dat ze gewoon keihard gepaald wilt worden door een huge mofo.

ja dacht eerst ook hoe kan dit echt zijn, je ziet hem er op los steken, en had niet gedacht dat ze op zou staan :eek:

Snap er ook niks van.Haar hele kop plus nek zit onder bloed en die man stook er vaak in en ze staat nog op ook :eek: Maar ze leeft nog gelukkig.

Die gast had ik echt helemaal kapot getrapt.

Wordt nu al kwaad na het zien van dit filmpje :mad:

echt man ik had hem een mawashi gegefe echt de rest zit maar te aaien baba :O(

een wat gewat?

Stel het is je vriendin wie er ligt.

Ben ik de enige die het filmpje niet ziet omdat er staat: "Sorry, this video is no longer available"

Balkenende heeft waarschijnlijk net met youtube klantenservice aan de lijn gezeten

Terug
Naar boven