AndroidHealthClinic

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

:eek:.....Meest schokkende filmpje die ik ooit op dbb heb gezien.

:sad:

Omdat er tegenwoordig veel gefrustreerde simpelen zijn op dbb.com die denken dat ze hier op stormfront zitten... helaas is dit de trend geworden op dbb.com..

Dat komt omdat alle gerespecteerde rellers geband zijn. Zij maakten tenminste korte metten met dit gespuis, maar dan was het ook nooit goed.

hebben we de amateur psychologen gehad komt er nu een uit CSI ontsnapte patholoog-anatoom zn verhaal doen

En wat voor opleiding volg jij als ik mag vragen.

Tja..het is maar hoe je jezelf ziet he! als je je zelf als allochtoon ziet, geef je al aan dat je niet van plan bent om volledig in te burgeren!

het eitket allochtoon is toch echt een CBS verzinsel wat later wijdverbreid in omgang is geraakt middels de media en opgeplakt wordt aan iedere buitenlander die die niet echt geslaagd is. de surinaamse voetballers van jong oranje werden opeens nederlanders en toen opeens weer bannelingen omdat ze met hun roots en vlag paradeerden
ik weet nog toen ik in de derde aardrijkskunde boek aan het lezen was en ik voor het eerst kennis maakte met het woordje allochtoon en ik enigszins aangeslagen me toch minderwaardig voelde ondanks dat ik goed ingeburgers was en een Nederlands paspoort had. Blijkbaar is dat onderscheid dat gemaakt wordt tussen allochtonen en autochtonen dermate belangrijk dat je al op een vroege leeftijd kinderen dient te indoctrineren met dit kwalijke onderscheid middels schoolboeken.

Offtopic: FrederX wanneer komen er nieuwe pics van je fysiek? Die foto uit 2005 is echt super bruut man!:thumbs: Ben benieuwd hoe je er nu bij staat.

deze zomer of misschien in maart..

zoals je weet heb ik in 2005 een beginnende hernia opgelopen die sinds een aantal weken net voor 95% is hersteld.. maandag ga ik weer goed beginnen met trainen en eten!

to be continued!

Das k*t voor je dan

Met alle respect Mikki, maar wat doe jij eigenlijk op dbb? :) Train je ook etc?

hoe shellshocked ben je als je je camera pakt om die zooi te filmen?

Iemand die zo over de rooie gaat, gaat over de rooie. En flink. Meerdere mannen kunnen dan zelfs de grootste problemen hebben om een vrouw te overmeesteren. Flink respect voor de redders.

edit: lees dit net op GS:

Update: De submitter, die het filmpje via de filmende vriend kreeg en in Dumpert en Youtube knalde zegt:"Ik zou toch echt willen dat er in Nederland mensen elkaar is zouden helpen. Ik laat alleen zien hoe de boel verslechtert. Hoe erg het er aan toe gaat. En dat er eigenlijk wat aan gedaan moet worden. Ik weet zeker dat als dit geval enkele jaren terug had plaats gevonden, dat vrouw onmiddelijk was geholpen."

Enige verschil met 'enkele jaren terug' is IMO dat het toen niet op Dumpert en Youtube zou zijn geknald. (toegegeven, de zware criminaliteit is toegenomen) Maar het bystander effect is van alle tijden.

'Ik zou toch echt willen dat mijn vriend haar 'is' zou helpen, Ik laat alleen zien hoe mijn vriend verslechtert. Hoe erg het er aan toe ging. En dat er eigenlijk eens wat van gefilmd zou moeten worden. Ik weet zeker dat als dit geval over enkele jaren terug plaats zou vinden, de vrouw live op youtube te zien zou zijn, terwijl ze neergestoken werd.'

Laatst bewerkt:
Euhm als je een aanloop neemt en vollebak op zijn neus schopt zou het toch moeten gedaan zijn... zeker als je met een paar man bent en de dader niet echt op jou let...

T is niet dat die gasten niet wouden helpen... ze schopten hem.. dan kan je het beter goed doen... mocro power....

Zo zie je maar hoe een mens veranderd wanneer hij in shock is of wanneer het er echt om spant.

Terug
Naar boven