XXL Nutrition

Schouders veranderen wel erg snel

Schaefer

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
79kg
Hallo allemaal.

Volg al geruime tijd dit forum en heb al veel geleerd door wat er hier met elkaar besproken wordt. Ben zelf niet zo geinteresseerd in krachttraining (opbouwen) maar voornamelijk in cardio (hardlopen en sinds kort zwemmen) en het verkrijgen van een beter figuur erdoor.

Sinds kort begonnen met zwemmen dus. Nu in totaal 3x geweest en laatste keer ruim 2km gezwommen in een uur. Ging me prima af maar had erna wel redelijk wat last van mijn schouders, vooral bij het optillen van mijn armen.

Nu, 3 dagen later is die pijn weg maar valt me ineens iets enorm op in de spiegel, zie de foto. Normaal volgde mijn lichaam meer de rode lijn. Kan dat zich echt zo snel opbouwen of heb ik met een ontsteking vanuit een overbelasting te maken oid? Het doet niet meer pijn dus...

Jullie lachen je vast helemaal dood om deze vraag maar ik weet het echt niet. Hoop dat dit niet al te onnozel overkomt :P

Schouders.jpg

Dit zijn je trapezius, niet je schouders en binnen 3 dagen kan het niet zoveel groeien, waarschijnlijk let je er meer op;)

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn je trapezius, niet je schouders en binnen 3 dagen kan het niet zoveel groeien, waarschijnlijk let je er meer op;)

Bedankt voor je antwoord, dan zal dat het wel zijn :) Zat trouwens deze 2 keren een week tussen maar dan lijkt het me nog onwaarschijnlijk hehe.

Terug
Naar boven