Fitness Seller

schrik voor een roid face

haris

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
beste leden
ik ben nu al zo'n 5 weken aant kuren
de resulaten zijn fantastich in mijn opzicht
al een 7.5 kilo bijgekomen
ik voel me geweldig, ik pak meer en meer en ik word groter en groter.
Nu zit ik met een probleem
gisteren in de sportschool zag ik een kolos van beer trainen die een ongelooflijke lelijke kop had gekregen van de roids. Leek wel of ie ging ontploffen. Het zag er echt niet uit. Nu wil ik vragen of zo'n roid face bij iedereen kan komen die kuurt. Of krijg je dat alleen als je teveel pakt.

beste leden
gisteren in de sportschool zag ik een kolos van beer trainen die een ongelooflijke lelijke kop had gekregen van de roids. Leek wel of ie ging ontploffen. Het zag er echt niet uit. Nu wil ik vragen of zo'n roid face bij iedereen kan komen die kuurt. Of krijg je dat alleen als je teveel pakt.

hoe bedoel je een ongelooflijk lelijke kop heeft gekregen door aas? Wat is er dan zo lelijk geworden door aas?

• Topic Starter Topic Starter
Z'n kop leek wel op ontploffen te staan
vol met puisten op zen gezicht
hij zag geelachtig
en zeg ogen hadden ook een rare kleur

Z'n kop leek wel op ontploffen te staan
vol met puisten op zen gezicht
hij zag geelachtig
en zeg ogen hadden ook een rare kleur

Ja tijdens de kuur kun je wat vocht vasthouden vandaar zo'n dikke plofkop. Heb ik trouwens ook altijd last van. Puisten is een van de bijwerkingen die je kunt krijgen. Heb er zelf nooit echt last van. Beetje op mijn rug. Geelachtig kan op Hepatitus (geelzuchtg) duiden en dat kan je inderdaad van aas krijgen. Denk dat die kerel maar eens langs de dokter moet gaan want als hij een gele kleur krijgt is dat niet goed. de rest moet je gewoon op de koop toe nemen. Dat trekt allemaal weer weg na de kuur...

Geelzucht heb je het meest kans bij de tabs (17aa)...
Dus als je daar erg van schikt gewoon lekker spuiten...

zalige quote
'gewoon lekker spuiten'

beste leden

Wat voor kuur ben je mee bezig? Wat zijn je stats?

Lees in een ander sticky van je dat je met test en deca bezig bent. Ben benieuwd naar de hoeveelheid ofterwijl de mg... Test E of?
Eerste kuur?

Als jij verantwoord aan het kuren bent, zul je zulke symptonen niet snel meemaken hoor.
Onder verantwoord versta ik, goede voeding nemen(weinig zou etc) en verstand hebben van de gear die je erin stopt(hoeveel, hoelang etc).
Ik denk dat deze gozer dat niet was, en daarom zo'n plofkop heeft gekregen.
Het lijkt mij erop dat hij gewoon veel te lang met bepaalde middelen in de weer is, anders kun je nooit zomaar ff gele huid/ogen enzo krijgen.
De normale sites, ja die krijgt iedereen maar verschilt alleen per persoon in welke mate je ze krijgt.

Als jij verantwoord aan het kuren bent, zul je zulke symptonen niet snel meemaken hoor.
Onder verantwoord versta ik, goede voeding nemen(weinig zou etc) en verstand hebben van de gear die je erin stopt(hoeveel, hoelang etc).
Ik denk dat deze gozer dat niet was, en daarom zo'n plofkop heeft gekregen.
Het lijkt mij erop dat hij gewoon veel te lang met bepaalde middelen in de weer is, anders kun je nooit zomaar ff gele huid/ogen enzo krijgen.
De normale sites, ja die krijgt iedereen maar verschilt alleen per persoon in welke mate je ze krijgt.

Ben het helemaal met je eens Mark maar een dikke plofkop krijg ik al van 30mg dianabol...

Ben jij van de recherche ofzo? haha. IIG al meer posts dan de topicstarter! :p

gekheid hoor JP'tje

nou zo voelt het de laatste tijd wel zo. Wil veel info inwinnen en veel lezen. Zodat ook ik de basis kennis beschik die je moet hebben... Leer iedere dag nog ouwe!!! Begin van mijn aas-carriere deed ik gewoon wat de grote jongens zeiden maar weet dankzij dit forum nu beter vandaar dat ik er iedere dag opzit;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reacties
dit is men kuurschema
test e 300 mg 12 weken
deca 400 mg 10 weken

Waarom heb je de deca hoger zitten dan de test?

Misschien heeft hij gewoon hier last van?

Syndroom van Gilbert - Wikipedia

Dit heb ik ook. Bij m'n huid valt het niet zo op, maar om de zoveel tijd heb ik ook dat mijn oogwit gelig is. En nee, dit komt niet door de drank (denk ik) :D

Terug
Naar boven