Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
wil je je bulkvoedingssschema eens posten hier ,ben ik wel benieuwd naar?

Bulkvoeding?Hij heeft al bulk genoeg, zijn voeding is gewoon heel simpel, voldoende om te groeien en te herstellen.
Complexe carbs en het eiwit is zoveel mogelijk uit natuurlijke bronnen en geen shakes.

zijn voedingsschema staat hier ook wel in log.

Alleen klopt dat niet :D

het geheime wapen ontbreekt? B & J?

hoe gaat het met jouw contest prep dan?
Ben benieuwd hoe je de flex cup gaat doen bij de oudjes;)

gefeliciteerd met de nieuwe familieleden!

het geheime wapen ontbreekt? B & J?

hoe gaat het met jouw contest prep dan?
Ben benieuwd hoe je de flex cup gaat doen bij de oudjes;)

BenJ is alleen na het trainen he? :D

Ik doe geen wedstrijden man, ik heb toch dat probleem van te kleine poseerslips??29,4 cm is dat probleem, weleens vaker uitgelegd :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 12:10 ----------

Morgen komt het kind Seeker weer trouwens trainen, ik ga er proberen wat filmpjes van te maken.....als hij wilt hoor ;)
Moet hem morgen extra pijn doen....de hond neemt elke keer een bos rozen voor mijn vriendinnetje mee, ik vind dat dat niet kan dus moet ie pijn lijden :P

Gefeliciteerd man! Wat stelt een contest dan voor als je dit nieuws te horen krijgt :D
Mocht Masha teveel vrije tijd hebben en toch nog iemand willen coachen, PM is beschikbaar.

BenJ is alleen na het trainen he? :D

Ik doe geen wedstrijden man, ik heb toch dat probleem van te kleine poseerslips??29,4 cm is dat probleem, weleens vaker uitgelegd :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 12:10 ----------

Morgen komt het kind Seeker weer trouwens trainen, ik ga er proberen wat filmpjes van te maken.....als hij wilt hoor ;)
Moet hem morgen extra pijn doen....de hond neemt elke keer een bos rozen voor mijn vriendinnetje mee, ik vind dat dat niet kan dus moet ie pijn lijden :P

Ik heb je ingeschreven bij de flex cup
:trollface:

Jij traint zeker niet mee met S?
beetje bij kijken:P

Ik zou wel willen maar dat overleeft ie niet.

Tis jouw geld he die inschrijving :D naja misschien bij de tot 80 kg atleten ofzo, doe ik wel een grote ouderwetse onderbroek aan....of Speedo :D

Seeker, ik weet dat het soms niet anders kan, maar probeer een stapje terug te doen! Door het vele werken, weinig rust en ook nog feesten, gaat je lichaam uiteindelijk protesteren. Ik spreek uit ervaring; door het zeflde gekloot terecht gekomen in een depressie en vervolgens een longontsteking... Let op jezelf ;-) Gefeliciteerd met je neefje/nichtje. En geniet van het aankomende vaderschap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven