Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
wat voor baan heb je seeker, dat zijn flinke werktijden

• Topic Starter Topic Starter
Zeker. Ik vang een hoop centjes maar sinds ik met de contest bezig ben, ben ik alleen maar aan het werk. Alsof de goden er mee spelen.

Ik ga me weer inschrijven voor een nieuwe masteropleiding ondernemingsrecht, dus kan me binnenkort weer lekker bezig houden met de flexcup :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 12:20 ----------

Valt je voedingsschema goed te combineren met al dat werken?

Uh nee... Leuk he?!

Nog geen eens tijd om normaal boodschappen te doen, laat staan koken. Leef de afgelopen dagen op shakes en bambix rijstepap...

answer my damn question noob :P

Je hebt tog een vriendin?:p

Seeker weer de schoolbanken in!
Nou maar hopen dat dat gaat passen.
Hoe land duurt die opleiding? Ben benieuwd hoeveel kilo ik extra ga pakken met 4 jaar hele dag zitten :p

Wist ze van te voren toch al?
BB gaat tijd kosten+Fulltime job.

Seeker weer de schoolbanken in!
Nou maar hopen dat dat gaat passen.
Hoe land duurt die opleiding? Ben benieuwd hoeveel kilo ik extra ga pakken met 4 jaar hele dag zitten :p

1 jaar. Ben al meester in de rechten voor civiel recht, maar omdat ik full-time werkte naast mijn studie heb ik nooit zoveel meegekregen van de mogelijkheden van de universiteit (lees contacten opdoen) en dat werkt met solliciteren nu tegen mij, waardoor ik nu geen waardige baan kan vinden, dus ga ik weer beginnen en zoveel mogelijk contacten opdoen... Ben nu een half jaartje uit de juridische wereld waardoor ik een beetje ben vervreemd. Vandaar...

Zou haar maar niet aan mascha voorstellen, voor je het weet heeft ze geen tijd meer voor jou en staat er niks anders dan koolvis in de koelkast :p

1 jaar. Ben al meester in de rechten voor civiel recht, maar omdat ik full-time werkte naast mijn studie heb ik nooit zoveel meegekregen van de mogelijkheden van de universiteit (lees contacten opdoen) en dat werkt met solliciteren nu tegen mij, waardoor ik nu geen waardige baan kan vinden, dus ga ik weer beginnen en zoveel mogelijk contacten opdoen... Ben nu een half jaartje uit de juridische wereld waardoor ik een beetje ben vervreemd. Vandaar...

Als je advocaat of rechterlijk ambtenaar wilt worden moeten ze wel een toga op maat maken voor je haha. Maar een master erbij kan nooit kwaad en ondernemingsrecht is wel leuk.

Morgen mag je weer gaan pijn lijden :D

Ben blij dat ik dan nog even een dagje kan bijkomen...

Mooi dan kan je er dubbel hard tegenaan :P

Seeker wordt op dit moment afgebeuld door Robbie1970. Hij heeft het echt zwaar na al die dagen lang werken....en No Mercy van Rob......dussssss :D
en zo leuk om vanuit mijn kantoor dit te bekijken LOL

Filmen mascha, filmen! :p

gsus Killy heb jij een toetsenbord op je buik ofzo???

Nee, telefoon met toetsenbord :D

Al kaarten bemachtigd voor decibel:D?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven