33% wat?1 op de 3 mannen.
33%
Ik vind dat geen 'enkele man'. En nee, het is niet elke man, maar het is wel 99% van de tijd een man. En we weten niet wie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
33% wat?1 op de 3 mannen.
33%
Ik vind dat geen 'enkele man'. En nee, het is niet elke man, maar het is wel 99% van de tijd een man. En we weten niet wie.
Waar komt dat gevoel vandaan en waar is dit op gebaseerd? Je denkt dat dit hetzelfde is als bij mannen zoals je stelde?Het gaat dus om een gevoel. Dan is een interne kwestie van de persoon die dat ervaart.
"The assertion that women would prefer to encounter a bear is based on evidence about the rate of male violence against women, and on a lifetime of learning to fear and anticipate this violence. This is especially true of sexual violence, something which would not be associated with encountering a bear."
Ja, maar als ik zeg dat ik me bedreigd voel door Allahu Akbar schreeuwende mannen in het vrije Westen dan moet ik me niet aanstellen.Als die over zulke dingen klagen gaat het om buitenlanders.
Volstrekt onvergelijkbaar.Ja, maar als ik zeg dat ik me bedreigd voel door Allahu Akbar schreeuwende mannen in het vrije Westen dan moet ik me niet aanstellen.
De eigenaar van mij sportschool(die ik en veel andere die uit dat dorp komen persoonlijk kennen van vroeger) heeft er reeds nog 8 uit moeten zetten. Afspraak met het COA was dat ze per 2 maximaal binnen mochten komen om te sporten. Maarja dat is natuurlijk makkelijk te verwarren met kom maar met 8 man en ga vrouwen lastigvallen.Ja, maar als ik zeg dat ik me bedreigd voel door Allahu Akbar schreeuwende mannen in het vrije Westen dan moet ik me niet aanstellen.
maximaal binnen mochten komen om te sporten. Maarja dat is natuurlijk makkelijk te verwarren met kom maar met 8 man en ga vrouwen lastigvallen.

Dat een vrouw wat te vrezen kan hebben van een niet nederlands of aziatische man? Ja dat snap ik heel goed.
Dat een vrouw wat te vrezen kan hebben van een niet nederlands of aziatische man? Ja dat snap ik heel goed.
Omdat als een man zich grensoverschrijdend gedraagt richting een vouw ze dat anders ervaart dan wanneer een vrouw zich grensoverschrijdend gedraagt richting een man. Dat laaste gebeurt ook vaak genoeg, maar een man gaat er gewoon anders mee om.Waar komt dat gevoel vandaan en waar is dit op gebaseerd? Je denkt dat dit hetzelfde is als bij mannen zoals je stelde?
Dat vind jij, maar dan ga je wel voorbij aan mijn gevoel welke ik prima kan onderbouwen met data.
Dat vind jij, maar dan ga je wel voorbij aan mijn gevoel welke ik prima kan onderbouwen met data.
Iemand met oren in zijn hoofd die vrouwen in het echte leven daar daadwerkelijk over hoort klagen. En dus meemaakt dat die slag mensen daadwerkelijk het probleem zijn. Wat gek dat jan of peter er nog nooit met 8 van zijn kameraden uit gezet moest worden eigenlijk hun zijn immers toch ook gewoon mannen?Jij bent een man.
Wie ben jij om aan te geven van welke groepen wij het meeste last hebben?
oke als leeuwen gevaarlijk zijn zal ik in het vervolg maar het contact met mijn katten mijden aangezien dat ook katachtigen zijn.Misschien moet je je oogkleppen afzetten en leren dat ook Nederlandse en westerse mannen vrouwen lastig vallen.
En dan nog; het is vrijwel altijd een man.
Niet honderden keren op een dag, maar wel met duizenden tegelijk op hetzelfde moment.Want elke dag gebeurt dit honderden keren op een dag in een land?
Dit is jou en jouw vrienden/familie ook al vaak overkomen?
Heb je trouwens geen dochters? Heb je het al eens aan hun gevraagd?
Ik oordeel niet over jouw gevoel daar ga je de mist in. Ik stel alleen dat deze onvergelijkbaar is. De overeenkomst is dat het mannen betreft en een hoge mate van agressie en angst veroorzaken.Dat vind jij, maar dan ga je wel voorbij aan mijn gevoel welke ik prima kan onderbouwen met data.
Iemand met oren in zijn hoofd die vrouwen in het echte leven daar daadwerkelijk over hoort klagen. En dus meemaakt dat die slag mensen daadwerkelijk het probleem zijn. Wat gek dat jan of peter er nog nooit met 8 van zijn kameraden uit gezet moest worden eigenlijk hun zijn immers toch ook gewoon mannen?
oke als leeuwen gevaarlijk zijn zal ik in het vervolg maar het contact met mijn katten mijden aangezien dat ook katachtigen zijn.

Niet honderden keren op een dag, maar wel met duizenden tegelijk op hetzelfde moment.
Wat is mij overkomen?
Ik heb een dochter van 8 wat voor zinnigs zou ik haar hierover kunnen vragen?
Ik en mijn vrienden zijn daardoor rond mijn 20ste tot twee keer toe (op afzonderlijke momenten) aangevallen met ziekenhuisopname van 1 van mijn vrienden tot gevolg.Hoeveel mensen ken jij persoonlijk waarmee je hebt gesproken die slachtoffer zijn geweest van die groep schreeuwende mannen?