XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

"The assertion that women would prefer to encounter a bear is based on evidence about the rate of male violence against women, and on a lifetime of learning to fear and anticipate this violence. This is especially true of sexual violence, something which would not be associated with encountering a bear."

@Steks

De bewering dat vrouwen liever een beer tegemoet komen is gebaseerd op bewijs van het geweld tegenover vrouwen, door mannen. En gebaseerd op levenslang leren om angst te hebben en te anticiperen op dit geweld.
Dit is specifiek waar met betrekking tot seksueel geweld, iets dat niet geassocieerd wordt met het tegemoetkomen van een beer.

Ja, maar als ik zeg dat ik me bedreigd voel door Allahu Akbar schreeuwende mannen in het vrije Westen dan moet ik me niet aanstellen.
De eigenaar van mij sportschool(die ik en veel andere die uit dat dorp komen persoonlijk kennen van vroeger) heeft er reeds nog 8 uit moeten zetten. Afspraak met het COA was dat ze per 2 maximaal binnen mochten komen om te sporten. Maarja dat is natuurlijk makkelijk te verwarren met kom maar met 8 man en ga vrouwen lastigvallen.

Dat een vrouw wat te vrezen kan hebben van een niet nederlands of aziatische man? Ja dat snap ik heel goed.

Jij bent een man.
Wie ben jij om aan te geven van welke groepen wij het meeste last hebben?

Misschien moet je je oogkleppen afzetten en leren dat ook Nederlandse en westerse mannen vrouwen lastig vallen.

En dan nog; het is vrijwel altijd een man.

Waar komt dat gevoel vandaan en waar is dit op gebaseerd? Je denkt dat dit hetzelfde is als bij mannen zoals je stelde?
Omdat als een man zich grensoverschrijdend gedraagt richting een vouw ze dat anders ervaart dan wanneer een vrouw zich grensoverschrijdend gedraagt richting een man. Dat laaste gebeurt ook vaak genoeg, maar een man gaat er gewoon anders mee om.

Dat vind jij, maar dan ga je wel voorbij aan mijn gevoel welke ik prima kan onderbouwen met data.

Want elke dag gebeurt dit honderden keren op een dag in een land?
Dit is jou en jouw vrienden/familie ook al vaak overkomen?

Heb je trouwens geen dochters? Heb je het al eens aan hun gevraagd?
Of misschien schamen ze zich om het tegen je te vertellen want dat is ook iets wat gebeurt..de schaamte.

Jij bent een man.
Wie ben jij om aan te geven van welke groepen wij het meeste last hebben?
Iemand met oren in zijn hoofd die vrouwen in het echte leven daar daadwerkelijk over hoort klagen. En dus meemaakt dat die slag mensen daadwerkelijk het probleem zijn. Wat gek dat jan of peter er nog nooit met 8 van zijn kameraden uit gezet moest worden eigenlijk hun zijn immers toch ook gewoon mannen?
Misschien moet je je oogkleppen afzetten en leren dat ook Nederlandse en westerse mannen vrouwen lastig vallen.

En dan nog; het is vrijwel altijd een man.
oke als leeuwen gevaarlijk zijn zal ik in het vervolg maar het contact met mijn katten mijden aangezien dat ook katachtigen zijn.

Want elke dag gebeurt dit honderden keren op een dag in een land?
Dit is jou en jouw vrienden/familie ook al vaak overkomen?

Heb je trouwens geen dochters? Heb je het al eens aan hun gevraagd?
Niet honderden keren op een dag, maar wel met duizenden tegelijk op hetzelfde moment.

Wat is mij overkomen?

Ik heb een dochter van 8 wat voor zinnigs zou ik haar hierover kunnen vragen?

Dat vind jij, maar dan ga je wel voorbij aan mijn gevoel welke ik prima kan onderbouwen met data.
Ik oordeel niet over jouw gevoel daar ga je de mist in. Ik stel alleen dat deze onvergelijkbaar is. De overeenkomst is dat het mannen betreft en een hoge mate van agressie en angst veroorzaken.

Hoeveel mensen ken jij persoonlijk waarmee je hebt gesproken die slachtoffer zijn geweest van die groep schreeuwende mannen?

Iemand met oren in zijn hoofd die vrouwen in het echte leven daar daadwerkelijk over hoort klagen. En dus meemaakt dat die slag mensen daadwerkelijk het probleem zijn. Wat gek dat jan of peter er nog nooit met 8 van zijn kameraden uit gezet moest worden eigenlijk hun zijn immers toch ook gewoon mannen?

oke als leeuwen gevaarlijk zijn zal ik in het vervolg maar het contact met mijn katten mijden aangezien dat ook katachtigen zijn.

Ik denk dat je wat meer moet doen dan enkel geklaag aanhoren.

Leeuw en kat is te vergelijken met man en kleuter.
Niet met verschillende rassen.
Het ras verschil kun je vergelijken met een bruine beer of zwarte beer bijvoorbeeld.

Again; single, geen zussen, slechte relatie met moeder? :)

Niet honderden keren op een dag, maar wel met duizenden tegelijk op hetzelfde moment.

Wat is mij overkomen?

Ik heb een dochter van 8 wat voor zinnigs zou ik haar hierover kunnen vragen?

Ok nou dit met mannen vs vrouwen gebeurt wel honderden keren op een dag, elke dag in verschillende gradaties.

Geweld na Allahu Akbar.

Begin maar met onderwijzen van jezelf zodat je je dochter kunt leren zichzelf te beschermen.

Hoeveel mensen ken jij persoonlijk waarmee je hebt gesproken die slachtoffer zijn geweest van die groep schreeuwende mannen?
Ik en mijn vrienden zijn daardoor rond mijn 20ste tot twee keer toe (op afzonderlijke momenten) aangevallen met ziekenhuisopname van 1 van mijn vrienden tot gevolg.

Ook ben ik in diezelfde periode door een paar mannen met een niet Westerse afkomst onder bedreiging van een mes beroofd.

Michael P is een Nederlander.
Meeste pedofielen zijn Nederlanders.
Ik heb zelf het meeste last gehad van Nederlanders.

Serieus. Ras maakt niks uit. Geslacht maakt wel uit.

Lees de cijfers en probeer je voor te stellen dat het er in werkelijkheid veel meer zullen zijn. Niet alleen vrouwen zijn slachtoffer ook mannen, wel door veelal mannen als dader. Hier wordt natuurlijk over gepraat, hier krijgen vriendinnen/vrienden wat van mee of herkennen ze bepaalde situaties. Het hoeft niet meteen misbruik te zijn of aanranding. Het gevoel van kwetsbaarheid kan ontstaan door de meer subtiele situaties. Loerende mannen, docenten, op de sportclub enzovoorts. Ik heb tijdens opleidingen en stages in forensische omgevingen, waar zedendelinquenten in therapie moesten, gelopen en het was overwegend blank daar overigens.

Vrouwen zijn niet heilig die kunnen ook behoorlijk over de scheef gaan maar deze “discussie” is ergens anders op toegespitst.

Terug
Naar boven