Fitness Seller

Seksschandalen & Zedenzaken

Ik en mijn vrienden zijn daardoor rond mijn 20ste tot twee keer toe (op afzonderlijke momenten) aangevallen met ziekenhuisopname van 1 van mijn vrienden tot gevolg.

Ook ben ik in diezelfde periode door een paar mannen met een niet Westerse afkomst onder bedreiging van een mes beroofd.

En allemaal mannen.

Lees de cijfers en probeer je voor te stellen dat het er in werkelijkheid veel meer zullen zijn. Niet alleen vrouwen zijn slachtoffer ook mannen, wel door veelal mannen als dader. Hier wordt natuurlijk over gepraat, hier krijgen vriendinnen/vrienden wat van mee of herkennen ze bepaalde situaties. Het hoeft niet meteen misbruik te zijn of aanranding. Het gevoel van kwetsbaarheid kan ontstaan door de meer subtiele situaties. Loerende mannen, docenten, op de sportclub enzovoorts. Ik heb tijdens opleidingen en stages in forensische omgevingen, waar zedendelinquenten in therapie moesten, gelopen en het was overwegend blank daar overigens.

Vrouwen zijn niet heilig die kunnen ook behoorlijk over de scheef gaan maar deze “discussie” is ergens anders op toegespitst.

Precies!

Het ras verschil kun je vergelijken met een bruine beer of zwarte beer bijvoorbeeld.
Dus jij zecht nu dat niet westerse mannen te vergelijken zijn met een bruine of zwarte beer vanwege hun ongegrond en abnormaal agressief gedrag?

Again; single, geen zussen, slechte relatie met moeder? :)
Ik heb een gigantsich goede relatie met mijn moeder en mijn zusje.
Meende dat jij alleenstaande moeder was na wat ik hier heb gelezen dus hoeze ga jij hier dan nu mensen de les lezen over mannen?
Alleenstaand, geen broers, slechte relatie met je vader?

Ik en mijn vrienden zijn daardoor rond mijn 20ste tot twee keer toe (op afzonderlijke momenten) aangevallen met ziekenhuisopname van 1 van mijn vrienden tot gevolg.

Ook ben ik in diezelfde periode door een paar mannen met een niet Westerse afkomst onder bedreiging van een mes beroofd.
“door Allahu Akbar schreeuwende mannen”?

Begin maar met onderwijzen van jezelf zodat je je dochter kunt leren zichzelf te beschermen.
Mijn vrouw is van dezelfde leeftijd, ging vroeger ook stappen in Rotterdam centrum en heeft itt. tot mij nog nooit enige vorm van fysiek geweld mee gemaakt, voor zover ze weet geldt dat ook voor haar toenmalige vriendinnen.

Dus jij zecht nu dat niet westerse mannen te vergelijken zijn met een bruine of zwarte beer vanwege hun ongegrond en abnormaal agressief gedrag?

Ik heb een gigantsich goede relatie met mijn moeder en mijn zusje.
Meende dat jij alleenstaande moeder was na wat ik hier heb gelezen dus hoeze ga jij hier dan nu mensen de les lezen over mannen?
Alleenstaand, geen broers, slechte relatie met je vader?
Nee, ik ZEG (zecht wtf) dat MANNEN te vergelijken zijn met bruine of zwarte beren. Blijven alsnog beren. Maar dat boeit niet want een man is niet te vergelijken met een beer..

Vraag het je moeder en zusje eens.

Mijn huwelijk is kapot omdat de man die ik trouwde een predator bleek te zijn.
Helaas nog mee getrouwd.

Ik heb een broer. Goede relatie met vader.
Ik heb ook een zus (ook slechte ervaringen met met mannen) en nichtjes (slechte ervaringen met mannen) en een vriendin (ook weg bij een predator en heeft in de afgelopen 3 maanden al 4x slechte ervaring met mannen gehad).

Michael P is een Nederlander.
Meeste pedofielen zijn Nederlanders.
Ik heb zelf het meeste last gehad van Nederlanders.

Serieus. Ras maakt niks uit. Geslacht maakt wel uit.
Dit is pertinent onjuist.

In migrantenfamilies komt seksueel misbruik van kinderen net zo vaak voor als in autochtone gezinnen. Uit een recent gepubliceerd onderzoek onder meer dan 3500 studenten op het MBO en HBO blijkt dat meer dan 40% (42,9%) van alle respondenten (3.426 in totaal) ten minste één vorm van seksueel misbruik heeft meegemaakt.

Dit is pertinent onjuist.

In migrantenfamilies komt seksueel misbruik van kinderen net zo vaak voor als in autochtone gezinnen. Uit een recent gepubliceerd onderzoek onder meer dan 3500 studenten op het MBO en HBO blijkt dat meer dan 40% (42,9%) van alle respondenten (3.426 in totaal) ten minste één vorm van seksueel misbruik heeft meegemaakt.

Pedofilie ≠ seksueel misbruik van kinderen.

Vraag mij wel af, die 40%, hoeveel daarvan was de dader een vrouw?
Ik ken iemand die seksueel is misbruikt als kind door een vrouw, maar merendeel is het toch echt een man.

Lees de cijfers en probeer je voor te stellen dat het er in werkelijkheid veel meer zullen zijn. Niet alleen vrouwen zijn slachtoffer ook mannen, wel door veelal mannen als dader. Hier wordt natuurlijk over gepraat, hier krijgen vriendinnen/vrienden wat van mee of herkennen ze bepaalde situaties. Het hoeft niet meteen misbruik te zijn of aanranding. Het gevoel van kwetsbaarheid kan ontstaan door de meer subtiele situaties. Loerende mannen, docenten, op de sportclub enzovoorts. Ik heb tijdens opleidingen en stages in forensische omgevingen, waar zedendelinquenten in therapie moesten, gelopen en het was overwegend blank daar overigens.

Vrouwen zijn niet heilig die kunnen ook behoorlijk over de scheef gaan maar deze “discussie” is ergens anders op toegespitst.
Dit geeft een vertekend beeld.

Als een dader geen schuld bekend, kun je niet behandelen !!!
Daarom zitten die in de gevangenis zonder behandeling. En wat zit er in de Nederlandse gevangenis? Weinigen met blanke voorouders/ Nederlanders.
Personeels problemen kunnen ze per direct op verschillende manieren oplossen. Eén deel het land uit, ander deel laten bewaken door Polen. En daarna alsnog uitzetten naar de welbekende derde wereld landen.

Wat ze op dat moment exact riepen weet ik niet meer, maar de kans is groot. dat ze dat in hun leven wel met enige regelmaat met overtuiging hebben uitgesproken
Dat is een aanname. Nogmaals ik geef geen oordeel over jouw gevoelens, moet een hoge mate van onveiligheid hebben veroorzaakt. Je zal daar regelmatig aan hebben teruggedacht in bepaalde situaties waarin omgevingsfactoren overeenkwamen met de eerdere gebeurtenissen. Heb je een tijd rondgelopen met angst of extreme voorzichtheid voor mannen die er hetzelfde uitzagen of klonken?

Dit geeft een vertekend beeld.

Daarom zitten die in de gevangenis zonder behandeling. En wat zit er in de Nederlandse gevangenis? Weinigen met blanke voorouders/ Nederlanders.
Personeels problemen kunnen ze per direct op verschillende manieren oplossen. Eén deel het land uit, ander deel laten bewaken door Polen. En daarna alsnog uitzetten naar de welbekende derde wereld landen.

Het ging over man versus vrouw.

Waar ik over had ging wel over daders, allen afkomstig uit een tbs zetting. En de spitsvondigheid van excuses voor het eigen gedrag om maar niet de eigen verantwoordelijkheid te willen nemen waren ver voorbij wat ik acceptabel zou noemen.

Nou dit vind ik wel een hele interessante uitspraak.
Wat is iemand dan als hij een kind sexueel misbruikt?

Pedofilie is het seksueel aangetrokken voelen tot een prepuberaal kind.

Seksueel kindermisbruik is elke vorm van seksueel misbruik bij personen onder de 18 jaar.

Eg diegene die ik ken die seksueel is misbruikt als kind, de misbruiker is niet een pedofiel.

Verkrachting gaat vaak over macht. Het niet in de hand kunnen houden van de seksuele impulsen.
De meeste pedofielen worden gelukkig nooit pedoseksueel. Pedoseksuelen hoeven geen pedofiel te zijn.

Het punt is..

Het is niet alle mannen die iets doen, absoluut niet! Het is ook niet alle vrouwen die het meemaken.
Maar het zijn wel om en nabij 1 op de 3 mannen (en dat is dan nav onderzoek) en 1 op de 3 vrouwen.

En het is vrijwel áltijd een man.
We weten niet welke man. Helaas zijn de gevaarlijke mannen eigenlijk nooit de 'creepy man die in de bosjes zit te wachten op een slachtoffer'..

Kijk ik naar elke man als potentiële predator? Nee! Maar ga ik in een taxi alleen met een man? Of een lift? Nee. Vertrouw ik een mannelijke politie agent die alleen is? Nee.
Snap ik (in de praktijk, dus niet de theorie) de sleutel tussen de vingers, telefoontje plegen, 3 keer naar rechts lopen en exits scannen? Ja. Helaas wel. En bijna elke vrouw met mij.

Nou dat is het leuke dat weten we vaak dus wel.
Screenshot_20240528_204440_Word.jpg

Screenshot_20240528_204458_Word.jpg

Dat is een aanname. Nogmaals ik geef geen oordeel over jouw gevoelens, moet een hoge mate van onveiligheid hebben veroorzaakt. Je zal daar regelmatig aan hebben teruggedacht in bepaalde situaties waarin omgevingsfactoren overeenkwamen met de eerdere gebeurtenissen. Heb je een tijd rondgelopen met angst of extreme voorzichtheid voor mannen die er hetzelfde uitzagen of klonken?
Ik ben daar wellicht te nuchter voor. Het is telkens gebeurt tijdens nachtelijke uren in een uitgaansgebied met alcohol in mijn lichaam. De eerste keren daarna in zo'n soortgelijke setting ben je natuurlijk wel wat meer op je hoede, maar ik extrapoleerde dat niet naar onvergelijkbare situaties zoals een paar dagen later als ik van de ene naar de andere college zaal liep en voor mij onbekende mannen met eenzelfde migratieachtergrond tegen kwam.

Terug
Naar boven