AndroidHealthClinic

Seksschandalen & Zedenzaken

Awkward Season 4 GIF by The Office

Excited Season 1 GIF by The Office

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
Nee, verkrachtingen door mannelijke cipiers komen daar vaker voor dan ze willen toegeven. Pamela Smart, die nogal op een dubieuze manier levenslang kreeg, is het ook overkomen.

• #1.743

Ausradieren...

Laatst bewerkt:
  • #1.746
Misschien al eerder geplaatst hier maar ik zie het vandaag voor het eerst. Sex met een 12 jarige. En vervolgens op de OS uitkomen. Ook al is het 8 jaar geleden. Lintje van de koning als hij een medaille krijgt?
https://www.nu.nl/olympische-spelen...lde-waarom-hebben-slachtoffers-geen-stem.html

Wat moet hij dan? Levenslang in de gevangenis zitten? Als je een fout begaan hebt en daarvoor bent gestraft is de prijs betaald en begin je weer vanaf 0.

Wat moet hij dan? Levenslang in de gevangenis zitten? Als je een fout begaan hebt en daarvoor bent gestraft is de prijs betaald en begin je weer vanaf 0.

Hier wel mee eens, zeker ook met de hele context.
(Hiermee bedoel ik dus dat ik het per zaak zou bekijken).

Maar, even tussendoor, doet Rusland mee met OS?

Als je het in je gedachten goed kunt praten dat je sex kunt hebben met een 12 jarige hoef je van mij niet naar de gevangenis. Meteen in de houtschredder.
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken

Dus volgens jou mag marc dutroux ook vrij rond lopen als zijn goedkeuring er is voor voorlopige vrijstelling. Want zijn straf heeft hij dan gehad?

Als je het in je gedachten goed kunt praten dat je sex kunt hebben met een 12 jarige hoef je van mij niet naar de gevangenis. Meteen in de houtschredder.
Dit kan je over iedereen die ooit in aantaking met justitie is geweest zeggen.
Dus volgens jou mag marc dutroux ook vrij rond lopen als zijn goedkeuring er is voor voorlopige vrijstelling. Want zijn straf heeft hij dan gehad?
Er zit nogal een verschil tussen wat Dutroux heeft gedaan en deze meneer.

Wel bijzonder dat zo iemand Nederland mag vertegenwoordigen op de Olympische Spelen.

Misschien al eerder geplaatst hier maar ik zie het vandaag voor het eerst. Sex met een 12 jarige. En vervolgens op de OS uitkomen. Ook al is het 8 jaar geleden. Lintje van de koning als hij een medaille krijgt?
https://www.nu.nl/olympische-spelen...lde-waarom-hebben-slachtoffers-geen-stem.html
Zo is het Nederlandse recht. btw heeft ie 11 maand zijn straf in Engeland uitgezeten. Ook zal hij geen lintje krijgen voor de verkrachting(in NL ontucht), maar voor zijn prestatie op de OS

Dat is wel hoe het rechtssysteem werkt.

Zie bijvoorbeeld Volkert. Als het voor een bewezen moordenaar zo werkt, zie ik geen reden waarom het voor een geile tiener ook niet zo zou werken.

Heel eerlijk, velen beginnen niet weer op 0. Strafblad en sex offenders register zorgt ervoor dat het niet op 0 is. En voor velen is dat maar goed ook.

Maar als iemand toen hij 19 had seks had met een 12 jarige (per wet is dit verkrachting maar volgens mij was het wel met toestemming? (Niet per wet bedoel ik dan) 8 jaar geleden en straf ervoor heeft uitgezeten, zie ik geen probleem met meedoen met olympische spelen.

Heel eerlijk, velen beginnen niet weer op 0. Strafblad en sex offenders register zorgt ervoor dat het niet op 0 is. En voor velen is dat maar goed ook.

Maar als iemand toen hij 19 had seks had met een 12 jarige (per wet is dit verkrachting maar volgens mij was het wel met toestemming? (Niet per wet bedoel ik dan) 8 jaar geleden en straf ervoor heeft uitgezeten, zie ik geen probleem met meedoen met olympische spelen.
we hebben in Nederland geen sex offendor registry is namelijk in strijd met met de privacy wetgeving .
bij voorkeur ja

gewoon voor het vuur peleton idd

Krijgen we weer een heel gesprek over wat een pedofiel is? :roflol:

Jaren geleden veroordeeld voor verkrachting en straf uitgezeten.

Zou diegene kinderen mogen coachen? Ik vind van niet..

Zou diegene mee mogen doen als atleet met olympische spelen? Ik vind van wel..

Context matters.

Terug
Naar boven