Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien al eerder geplaatst hier maar ik zie het vandaag voor het eerst. Sex met een 12 jarige. En vervolgens op de OS uitkomen. Ook al is het 8 jaar geleden. Lintje van de koning als hij een medaille krijgt?
https://www.nu.nl/olympische-spelen...lde-waarom-hebben-slachtoffers-geen-stem.html
Wat moet hij dan? Levenslang in de gevangenis zitten? Als je een fout begaan hebt en daarvoor bent gestraft is de prijs betaald en begin je weer vanaf 0.
Als je het in je gedachten goed kunt praten dat je sex kunt hebben met een 12 jarige hoef je van mij niet naar de gevangenis. Meteen in de houtschredder.Wat moet hij dan? Levenslang in de gevangenis zitten? Als je een fout begaan hebt en daarvoor bent gestraft is de prijs betaald en begin je weer vanaf 0.
Dit kan je over iedereen die ooit in aantaking met justitie is geweest zeggen.Als je het in je gedachten goed kunt praten dat je sex kunt hebben met een 12 jarige hoef je van mij niet naar de gevangenis. Meteen in de houtschredder.
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken
Er zit nogal een verschil tussen wat Dutroux heeft gedaan en deze meneer.Dus volgens jou mag marc dutroux ook vrij rond lopen als zijn goedkeuring er is voor voorlopige vrijstelling. Want zijn straf heeft hij dan gehad?
Zo is het Nederlandse recht. btw heeft ie 11 maand zijn straf in Engeland uitgezeten. Ook zal hij geen lintje krijgen voor de verkrachting(in NL ontucht), maar voor zijn prestatie op de OSMisschien al eerder geplaatst hier maar ik zie het vandaag voor het eerst. Sex met een 12 jarige. En vervolgens op de OS uitkomen. Ook al is het 8 jaar geleden. Lintje van de koning als hij een medaille krijgt?
https://www.nu.nl/olympische-spelen...lde-waarom-hebben-slachtoffers-geen-stem.html
Als je het in je gedachten goed kunt praten dat je sex kunt hebben met een 12 jarige hoef je van mij niet naar de gevangenis. Meteen in de houtschredder.
Dus volgens jou mag marc dutroux ook vrij rond lopen als zijn goedkeuring er is voor voorlopige vrijstelling. Want zijn straf heeft hij dan gehad?
we hebben in Nederland geen sex offendor registry is namelijk in strijd met met de privacy wetgeving .Heel eerlijk, velen beginnen niet weer op 0. Strafblad en sex offenders register zorgt ervoor dat het niet op 0 is. En voor velen is dat maar goed ook.
Maar als iemand toen hij 19 had seks had met een 12 jarige (per wet is dit verkrachting maar volgens mij was het wel met toestemming? (Niet per wet bedoel ik dan) 8 jaar geleden en straf ervoor heeft uitgezeten, zie ik geen probleem met meedoen met olympische spelen.
bij voorkeur jaWat moet hij dan? Levenslang in de gevangenis zitten? Als je een fout begaan hebt en daarvoor bent gestraft is de prijs betaald en begin je weer vanaf 0.
Als je het in je gedachten goed kunt praten dat je sex kunt hebben met een 12 jarige hoef je van mij niet naar de gevangenis. Meteen in de houtschredder.
Dus volgens jou mag marc dutroux ook vrij rond lopen als zijn goedkeuring er is voor voorlopige vrijstelling. Want zijn straf heeft hij dan gehad?
we hebben in Nederland geen sex offendor registry is namelijk in strijd met met de privacy wetgeving .
How to omgaan met pedofielen:Wat moet hij dan? Levenslang in de gevangenis zitten?
xat hij niet in Nederland ? dan is dat registry gewoon weg niet van toepassingHij was dan ook veroordeeld in Engeland.
Het was meer algemeen, omdat ik denk dat de opmerking 'op 0 beginnen' ook algemeen was.