Fitness Seller

Serie: Banshee

Haha ja er speelde een Lola in een andere serie :P

epic aflevering weer

Dayum, ep 8

Sneu voor Emmett, had eigenlijk gehoopt dat ie ze allemaal dood zou martelen. Vind wel jammer dat hij zn badge en naamplaatje afdoet, vond t wel een toffe character. Benieuwd hoe t verder loopt.

Proctor ook flink pissed, ben benieuwd hoe deze shit escaleert

Laatst bewerkt:
Damn! Geweldige aflevering die Vista-gebruikers was lekker luguber!

Waren dat nou de eerste woorden van brillie in ep8? Kan me nie herinneren dat ik hem eerder heb horen praten haha

damn ep9 was weer vet! volgende week alweer season finale.

Was leuke season finale

fakkkkkkk. zieke finale wel hoor.. mooi liedje ook weer. vond die van seizoen 1 ook catchy toen proctor dat gebouw opblies

• Topic Starter Topic Starter
Ohw shitz. Moet de season finale nog ff downloaden. Heel benieuwd.

moest wel hard lachen toen hij zei "i am the thunder man", wtf:roflol:

Heb weer zin in het volgende seizoen! Jammer dat sommige personages dood moesten.. Ben wel benieuwd hoe hier op gereageerd gaat worden. Had trouwens wel verwacht dat er incest gepleegd ging worden tussen 2 bepaalde types:p.

Heb weer zin in het volgende seizoen! Jammer dat sommige personages dood moesten.. Ben wel benieuwd hoe hier op gereageerd gaat worden. Had trouwens wel verwacht dat er incest gepleegd ging worden tussen 2 bepaalde types:p.

Ja die signalen kreeg je wel haha.

Vond het grootste gedeelte van de aflevering niet zo leuk, maar de laatste 10min maakte alles weer goed. Op naar seizoen 3 :).

nothing happened still?

Had van mij wel wat meer humor in gemogen .

damm laatste aflevering was dik en heel die serie is dik

en wtf nu jaar wachten 2015 season 3?

Vind er juist wel humor in zitten ook. En sfeertje is epic. Vind dit de beste serie die ik ken

Terug
Naar boven