MuscleMeat

Serie: Banshee

http://www.youtube.com/watch?v=z938jGpSWgs

mooi liedje..!!
btw, wie zat er nou in dat gebouw dat procter opblies, en wat zei die vent?

edit: ah dat was die mayor van die procter naaktfotos van zn vrouw had. heb m al

Laatst bewerkt:
Beter opletten guys, het is allemaal wel duidelijk alleen je moet er wel enigzins bij na gaan denken xD

2014 pas S02

De ****

[Link niet meer beschikbaar]

holy cowwwww s2 ep 1 uit ****kkkkkkkk

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Goeie aflevering, niet mind blowing. Maar deze serie is mede door de brute vecht scenes en coïtus scenes en het hele sfeertje wat er hangt gewoon echt een top serie. Kan niet wachten tot er weer een bruut man op man gevecht komt.

toen ze die moneytruck overvielen was echt achterlijk, geen enkele auto kan zo hard in z'n achteruit rijden laat staan die auto steady houden

toen ze die moneytruck overvielen was echt achterlijk, geen enkele auto kan zo hard in z'n achteruit rijden laat staan die auto steady houden

oude autos kunnen harder achteruit rijden als nu. en zo hard reden ze niet.

De scene waar die motorrijder hun achtervolgde en alles mis werd geschoten van 5 meter afstand vond je zeker ook heel geloofwaardig

Ik zou stoppen met kijken als ik jou was, dit is een actie serie en niks anders dan dat en om het spannend te houden gebeuren er vaak dingen die in het echt niet zouden kunnen.

Vet, was deze serie helemaal vergeten, heb ik weer wat te zien voor de buis :D

Ik zou stoppen met kijken als ik jou was, dit is een actie serie en niks anders dan dat en om het spannend te houden gebeuren er vaak dingen die in het echt niet zouden kunnen.

Lol sinds wanneer staat actie gelijk aan dingen die in het echt niet kunnen?

De scene waar die motorrijder hun achtervolgde en alles mis werd geschoten van 5 meter afstand vond je zeker ook heel geloofwaardig

Eerlijk is eerlijk, die hele scene was wel matig ja. Die truck blijft gewoon in een strakke lijn rechtdoor rijden, in plaats dat ze van richting proberen te veranderen wat je normaal in zo'n situatie zou doen. En dat schieten op die motor en alles missen :).

Maargoed, verder wel vermakelijk.

Begin van de aflevering.. hnnngg dat ass.

rebecca, nola :meal:

Lekker begin van de aflevering

Aflevering 2 was super imo

Mindere aflevering, ep 5. Slechts één vette scene. Hoop dat ep 6 weer beter is.

Vind laatste paar eps best vet. Kai proctor is alpha as ****

Terug
Naar boven