Fitness Seller

Serie: Banshee

Laatste eps wel, maar episode 5 vond ik niet zo boeiend eigenlijk.

Ik heb met banshee altijd het idee dat het ergens toe leid en meestal iets super bruuts. Op zichzelf was dit idd kwa actie wel wat minder, maar nog steeds niet storend zolang ze het maar bij een aflevering laten en geen 3-4 eps lang.

Bij welke aflevering zijn ze nu?

Vette serie I'm hooked!

vind seizoen 2 super tot nu toe

Wat een epische scene was dat toen Harry Potter die kamer ging schoonmaken, ik zat echt met een glimlach op mijn gezicht te kijken. Geniaal in elkaar gezet met die background muziek erbij

Wat een epische scene was dat toen Harry Potter die kamer ging schoonmaken, ik zat echt met een glimlach op mijn gezicht te kijken. Geniaal in elkaar gezet met die background muziek erbij

Die gast is zo tof man. Net als die scene bij al die Amish lui dat die natives kwamen rellen, die kerel deelt even zonder angst wat tikken uit en ze vertrekken. Wat een baas.

Wel heel jammer dat hij nou net dat horloge vergeet, echt weer zo typisch in series om het zo te gaan doen, niet erg creatief van de schrijvers.

Vet om er eindelijk achter te komen waarom Burton zo ijzig voor zich uitkijkt, na zoveel pijn is dat meer dan begrijpelijk. En daarom ook nice dat het kai's rechterhand is.

Vet om er eindelijk achter te komen waarom Burton zo ijzig voor zich uitkijkt, na zoveel pijn is dat meer dan begrijpelijk. En daarom ook nice dat het kai's rechterhand is.

Denk dat zijn verhaallijn nu gaat beginnen. Ben wel benieuwd waarom die zo mishandeld is en waarom die voor Kai werkt.

Vond het trouwens wel jammer dat die man met kanker is doodgeschoten.. Was ook wel benieuwd hoe ver hij daadwerkelijk kon komen wat betreft de Rabbit.

Denk dat zijn verhaallijn nu gaat beginnen. Ben wel benieuwd waarom die zo mishandeld is en waarom die voor Kai werkt.

Vond het trouwens wel jammer dat die man met kanker is doodgeschoten.. Was ook wel benieuwd hoe ver hij daadwerkelijk kon komen wat betreft de Rabbit.

Ik hoop het, we gaan het over een paar uurtjes zien :)

piratebay down faakkkk. ik wil verder kijken. Waar checken jullie?

Bij mij in de gym traint een dude die ****ing veel lijkt of dat knechtje van kai, inclusief bril ed. xD

laatste 2 eps weer helemaal top!

agreed

Fuark, er zijn teveel karakters die zo bruut zouden kunnen worden kan niet wachten tot de volgende episode. De karakters die ik dan bedoel zijn Chayton, Nola, Burton en zal er vast nog wel wat vergeten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven